dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Vlinder

Slotje is er weer af...  ::) ben af en toe lekker bezig hoor,
gaat allemaal per ongeluk, hoort een beetje bij me dat soort dingen...
Bedankt Suus voor het melden  :-*

Eveningstar

#526
Nu verwar je Suus met mij ook al  :o .

Vlinder!!! It's me!!!  :D  :D  :D
Tenzij Suus het je ook meldde natuurlijk...  en dan trek ik mijn woorden graag terug  ;) .

Liefs,
Eveningstar

heleen

goedemiddag vlinder.

Je huis zat vandaag op slot, heb ik begrepen.  ;)
je kaarten, de gehangene, en wat erbij komt pentakels 5, bekers 9

De gehangene, de kaart van het bungelen tot het komen van inzichten. plus 2 kaarten die bijna tegenover elkaar gesteld staan. De armoedige stel op pentakels 5 en de joviale man die geniet van zijn rijkdommen. Ploeteren en uitrusten. Maar wie van de 2 kaarten zijn nu het happy'st. De  2 zwervers, die alleen maar omhoog hoeven te kijken om hun rijkdom te zien, alleen daar (nog) geen besef van hebben. Of de man die achter een blauw gordijn van alles bewaard, en alleen zijn uiterlijke rijkdommen laat zien. Ik denk dat beide kaarten te precies hetzelfde willen vertellen, maar in een andere vorm. Uiterlijk 2 zwervers ongelukkig, maar door inzichten kunnen ze de situatie omkeren. De joviale man uiterlijk gelukkig, maar door zich om te keren en achter het verstopte gordijn te kijken, zou hij misschien de 2 zwervers tegen kunnen komen.

Liefs
Heleen

Vlinder

#528
 ::)
Eve, Sorrie, vandaag een beetje overdwars, achterste voren en andere ongemakken
Ik hang ook al op de kop...niet geheel onaangenaam hoor...
Mecurius achterwaarts....Elke tweeling (astrologisch) krijgt er last van ben ik bang

8) :-*   

Eveningstar

#529
Hoi Vlinder,

wanneer ik je kaarten bekijk, denk ik aan stilstand, ter plaatse trappelen. Weet je op de één of andere manier niet vooruit te komen, waardoor je een gevoel hebt of krijgt van onzekerheid en iets, dat te kort is? En niettegenstaande dit alles... je toch in goed gezelschap vertoeven of omringen. Wanneer ik dit neerschrijf... krijg ik het idee, dat je behoefte hebt aan goed gezelschap... .

Liefs,
Eveningstar 

Sweetie

Vlindertje, ons verward Vlindertje ,

Dat heb je nou als je onderste boven wil gaan hangen  8)
5 pentagrammen en de 9 bekers.

Het niet echt duidelijk zien wat er gaande is maar eens je het inziet komt er een droom vrij

Suus :-*

Vlinder

#531
@Heleen je heb het goed als je  de negen en 5 tegenover elkaar zet... ik voel me als een zwerver zo rijk, kijk om me heen en ervaar  mijn innerlijke rijkdom, het is wel lastig voor mij die andere kant ( 9 ) los te laten.
@ Suusje, ja maar het wil er nog niet zijn, ik zie het nog niet...
@ Eve, wat mooi vooral dat laatste.... heb vaak een enorme behoefte aan goed gezelschap, en bedoel dan intellectueel, iemand die inspireert, me ziet... neutraal

dank allen

liefs Vlinder

Vlinder

#532
Vandaag;

Munten 9/ zwaarden 3 en de Toren...

Fijne dag

Vlinder

reageer zelf maar even op m,n kaartjes ....

Ben er vandaag achter gekomen dat iets waar ik tegen op zie, helemaal mezelf niet toe kan zetten en toch heb gedaan (uit m,n bescherming en verdediging gekomen) me enorm veel plezier heeft gebracht uiteindelijk.

Vlinder

Sweetie

Vlindertje,
Munten 9/ zwaarden 3 en de Toren...

tevredenheid slaat om in pijn ,je wordt ondersteboven gegooid en moet alles eens herbekijken hoe je kan omgaan met de pijn

Suus  :-*

Vlinder

Lieve Susy,
je had wel een gelijk hoor, m,n tevredenheid was helemaal weg, was echt een paar dagen afzien...
Voelde me helemaal vervelend.

vandaag voelt alles weer anders en ben meer mezelf
Kaartjes; Bekers Koning/ Zwaarden Aas/ Bekers Ridder

Er moet iets opgehelderd worden, in woord en/of daad, in goede liefdevolle sfeer.

Sweetie

Vlindertje,
Bekers Koning/ Zwaarden Aas/ Bekers Ridder

de koning van de emoties die zijn gevoelens niet laat zien , je kiest voor goddelijke rechtvaardigheid en deze krijg je van de ridder aangeboden , neem de beker maar lieve Vlinder  :-*

Suus

Vlinder

Lieve Suus,
heb het gedaan hoor,
dank je wel... je kan me nogal lezen vandaag lieverd
:-*


Vlinder

Wat wil ik; De Maan
Wat kruist het: Kelken ridder

Fijne zondag  :D