dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

dameblanche

het is belangrijk je wensen en je angsten te zeven.

heleen

Ik weet niet of bekers 7 voor valse hoop staat. In ieder geval is er nog veel te ontdekken en te overwinnen. Op onderzoek uitgaan vlinder, dat zal de koning eerder tegen je zeggen. De koning van de staven is de koning van het vuur, van het doen. Hoewel hij daar zit op zijn troon, kan hij er elk moment vanaf springen er roepen. Vlinder ga, ga naar buiten, ga genieten. Plezier beleven ja, het avontuur in ja. Laat je niet afleiden door de beker 7 kaart, die valse hoop die creëer jezelf, door daarvoor bang te zijn. Kijk wat erin de 7 bekers zit, vlinder, ze zijn misschien gevuld met fantasie, maar fantasie is een onderdeel van de werkelijkheid. De dromen die je schept en creëert zijn ook onderdelen van de werkelijkheid, ben daar niet bang van, ze mogen erzijn, en jij mag ze tot leven brengen, als dat jouw wens is.

liefs
Heleen.

Eveningstar

Hoi Vlinder!

Een fata morgana voor jou? Hou je een luchtspiegeling voor je? Heb je het gevoel verschillende temperaturen te ervaren, waardoor er zaken lijken aanwezig te zijn, maar er eigenlijk niet zijn?

Succes!

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

#438
@Heleen, ja het mag er zijn, en gewoon genoten van alle schijnvertoning, maar wel gerelativeerd achteraf.
@Eveningstar, het lijkt allemaal heel geweldig en inhoudelijk de moeite waard, maar dat is maar schijn, en toch heb ik er van genoten.

Maandag 13 mei;
staven 2 pentagrammen 7 en de keizerin,
       de bekers 7 achter me laten en een duidelijke keus maken,
       geduldig afwachten op weg naar de kracht en groei die de keizerin vertegenwoordigd.

Mooi

Eveningstar

Hallo Vlinder!

Is onze Keizerin, moeder van de groei, wat ontevreden? Gek, want eigenlijk heb je alle binnen je bereik... hou je balans binnen bereik  ;) .

Liefs,
Vlinder

Vlinder

Eve, sorrie, het was de pentagrammen 7, p/0 de 2 getypt
maar maakt niet veel uit denk ik...

Eveningstar

Dus, Vlinder... Staven 2 hoort nu niet bij je kaarten dan?

Dus gaat het om Pentagrammen 7 en de Keizerin?

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Staven 2 / Pentagrammen 7/ de keizerin....... ;)

Sweetie

Vlindertje ,

Staven 2 / Pentagrammen 7/ de keizerin
je staat met je voetjes stevig op de grond , je kan heel wat verdragen maar vergeet niet hetgeen wat je afgewerkt wil zien , creatief zijn om alles gedaan te krijgen ..

Suus

Eveningstar

Citaat van: Vlinder op mei 13, 2013, 15:14:53 PM
Staven 2 / Pentagrammen 7/ de keizerin....... ;)

En ik maar vergelijken met de kaartjes, die je eerst getoond had en vond geen verschil... nu valt mijn euro... waarschijnlijk heb je die ondertussen al aangepast en daarom zie ik geen verschil.  :D

Dus nu heb ik hem!  ;)

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

@ Eve, ja ik was ontevreden, voelde me nl vervelend( verkoudheid/hoofdpijn) was vanalles van plan.
@ Susy, heb het een beetje laten liggen, was energieloos vandaag. :-\

Vandaag ietsje beter, volle werkdag...
De Zon/ het rad van fortuin/ 3 van munten..

Fijne dag

Eveningstar

Hallo Vlinder!!

Hihihihi... er schiet me iets te binnen, wanneer ik je kaarten bekijk...
Munten 3... --> daar kunnen ze nog eens een poepeke aan rieken... dit wil zeggen, dat je een goed voorbeeld bent, je hebt het heel goed gedaan  ;) .

Voor de rest... be your own sun! Het leven gaat dan zo veel makkelijker ;-)  en laat dan maar lopen die boel.

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

@ Eve,
Dank je wel, het was een goede dag, veel gewerkt, maar stoer stevig en met positieve energie,
En idd je eigen zon zijn, was ik zeker weten.

Liefs Vlinder

Vlinder

Staven aas....
Mooie kans eens wat energie te gebruiken en plannetjes te maken.

Eveningstar

Nu, lieve Vlinder, schiet me het volgende te binnen...

TROEF!

En die heb je naar mijn gevoel!

Leuk, meid. Neem je kansen en go for it!

Liefs,
Eveningstar