dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Eveningstar

Hoi Vlinderlief,

Ik heb eerder de indruk, dat je je tanden mag laten zien, Vlinder. Dat het eerder opkomen voor je zelf is en van je mag laten horen.
Maar er niet te serieus mee omgaan. Bij manier van spreken op een ongedwongen manier ("los" komt voortdurend in me op). Weet je ... je niet kwaad maken in de situatie, eventueel met een draai en een zwaai het jouwe zeggen, zonder ervoor in de strijd te gaan.
Inzichten toelaten... .

Hèhè... wat een uitleg  ;) .

Liefs,
Eveningstar

Angel

Je biedt tegenwind.  Je gaat niet direct met alles akkoord maar je ziet ook in dat je een zaak vanuit meerdere kanten moet bekijken.  Laat je niet op stang jagen, blijf kalm en vertrouw op je intuïtie


Vlinder

Ik mag, ik ben, ik durf, ik geniet, ik kom voor mezelf op, ik vergeef en ik hou ook van mij...
En ook al is het soms moeilijk, en heb ik soms verdriet, en knagen oude dingen aan me, en
misschien nog niet elke dag elk moment, maar ik ga de goede kant op....


:-*

Vlinder

vandaag;

Wat zal me inspireren vandaag; de koningin Pentakels
Wat kruist: 2 floepers,; de dood en 7 van pentakels.

Fijne dag  ;)

Angel

Je bent standvastig en weet wat je wil, je staat open voor iets nieuws maar dit is niet op 1,2,3 gerealiseerd.  Soms neemt het wat tijd in beslag. 

Liefs
Angel

Eveningstar

Hallo Vlinder,

het gaat hier om je koestering en verzorging van je hebben en houwen, maar ook van wat je bereikt hebt.
Krijg je iets nieuws op je pad geschoteld? Alleszins ziet het er fijn uit   :D .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Vlindertje,
2 floepers,; de dood en 7 van pentakels.
vernieuwingen aanbrengen en daar trots op zijn, iets wat je moet doen mag je niet gaan uitstellen

Suus

Vlinder

Susy, grappig, ik was iets aan het uitstellen en heb het vanmiddag maar eens gedaan  ;D
Eve en Angel, er is wel iets nieuws maar nog een beetje onzeler hoe het verder gaat...

Bedankt dames.
Liefs Vlinder

kreeft

we zu-ll-en doorrrr-gaaan,  ;D
niet twijfelen  ;)
:-*

Salsafret

Hallo Vlindertje,

twee kaarten die met groei en geduld gaan: De koninging en de 7. De Dood: het proces gaat zoals het gaat. Je kunt daar niets aan veranderen. Dus geniet maar even van wat er gebeurt en laat het dan ook gebeuren.

Vlinder

Vandaag even een andere benadering voor de kaartjes;
Verleden /heden /toekomst;
kelken aas/ pentakels aas/ pentakels 5

ik voel deze combinatie helemaal aan, ik zorg al jaren voor mensen die behoeftig zijn, dit doe ik met grote liefde, ik krijg een kans iets nieuws aan te pakken, maar wel binnen het zelfde soort werk.

:D

dameblanche

zonder het verleden geen heden en ook geen toekomst vlinder..
maar benut je voor je gevoel deze kansen ook?
ik 'zie' dat je jarenlange belangeloos inzetten op den duur zal gaan opbreken, dat belangeloos inzetten doe je niet alleen op je werk...
op den duur zul je je anders moeten gaan opstellen

Sweetie

Vlindertje,

Verleden /heden /toekomst;
kelken aas/ pentakels aas/ pentakels 5
eeen vernieuwing die je aangebracht hebt
deze in samenhang met de liefde en de zorg die je steds hebt maar je voelt dat het zo hoort te zijn maar wat zegt je gevoel voor in de toekomst lieve Vlinder ?
Wil je dit blijven doen ?

Suus  :-* :-*

Angel

Gevoelsmatig voel je je erg betrokken,nu krijg je een nieuwe kans aangeboden maar ik denk niet dat dit op termijn je grote droom is.  Misschien in de beginne wel maar naderhand kan je het misschien minder positief ervaren

Eveningstar

Hoi Vlinder,

Toen ik je kaarten las, kwam de volgende uitspraak naar voren... Een dubbeltje op zijn kant... Kan je hier wat mee?


Liefs,
Eveningstar