dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Sweetie

Vlindertje ,

Vandaag; Bokalen 7  pentagrammen 10  staven Aas

een keuze maken door iets wat u onverwacht toekomt , hier komt een lading van spirituele krachten zodat je vernieuwingen kan aanbrengen , ook hier bij jou is de lente geboekt  :D

Suus

Vlinder

#346
Marianne natuurlijk wil ik ook wel eens een schouderklopje, het zou eens tijd worden, maar eigenlijk is het al te laat, ::)
Angel verwachtingen bijstellen, moet ik steeds, omdat ik  nogal meegaand ben, maar ook daar heb ik niet veel zin meer in  ;)
Suus,  de keuze is al gemaakt

Bedankt allen Fijn weekend  :-* vlinder

Eveningstar

Hoi Vlinder,

wat bedoel je eigenlijk met verwachtingen bijstellen?

Liefs,
Eveningstar


Vlinder

@ marianne, nee het is nooit te laat... kwam ik dus echt achter in het weekend ;D kende het liedje niet bedankt'
@ eve, het lijkt dat mijn verwachtingen tav anderen te hoog gespannen zijn, stoei er mee, meestal naar beneden  bijstellen, dank je


Vlinder

vandaag, staven 6 de magier en het rad van fortuin.

Ga  vandaag weer wat taken oppakken, ik heb er zin in  :D

Angel

Bekroning, vooruitgang door zelf dingen te doen. 

dameblanche

je zit in een positiewaarin je mondjesmaat vooruitgang boekt, toch geeft de magier tegenover het rad aan dat dat mondjesmaat iets vertraagd gaat worden,,,

Eveningstar

Hoi Vlinder,

"bezint, eer ge begint", is wat in me opkomt... . Maar wat je dan doet, doe je goed... met een rijk gevolg en dan bolt het quasi van zelf.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hallo Vlindertje,

staven 6 de magier en het rad van fortuin.
je krijgt een goed , gevoel , je krijgt goed nieuws en je weet het aan te pakken , door de draai aan het rad komen er veranderingen op je pad .. ( het rijmt nog ook )  :D

Suus

Vlinder

#355
lady,s
@ Marianne de vertraging kan ook wijzen op bezinning en nadenken hoe ik e.e. a. aan ga pakken
@ Angel, idd zelf doen, niet alleen bedenken maar ook in werking zetten
@ Eve, ja goed nadenken, en voelen wat juist is en dan er voor gaan
@ Suus, lekker rijmen  :D ik zal de veranderingen verwelkomen,

Dank  ;)

Vlinder

#356
Ik wilde gewoon een kaartje kwamen er 3,;
zwaarden ridder, de gehangene en de Ster

Ophelderen, en een frisse blik op de toekomst  :D

dameblanche

de zwaarden ridder, maar de gehangene en de ster floepten mee...
de zwaarden ridder geeft iemand aan die het vuur aan de schenen gelegd krijgt,
het zegt me ook dat je conflikthantering niet al te best is, dus onderzoek eerst aanknopingspunten die je hebt voorhetgeen je vermoed dat er gaande is...

Vlinder

#358
marianne, ik vraag me toch af... het lijkt eerder op een situatie die ik al heb mee gemaakt, nu is er helemaal geen conflict meer, dat is nu opgelost....en heb zeker weten aanknopingspunten gezocht,
heb je een gevoel wat al geweest is...?  dat is op zich ook bijzonder, en het was wel een leerzame situatie....
;)

Sweetie

Hallo Vlindertje,
zwaarden ridder, de gehangene en de Ster

je houdt de moed erin en krijgt een nieuwe lading inzichten , ja je moet uit je coconnetje komen Vlindertje ... de lente is op komst .

Suus