dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

dameblanche

het huis kun je vergelijken met je je eigen lichaam, hoe hoger je je bevindt hoe hoger je bewustzijn en intellect, hoe lager hoe lager je denken [primitieve houding dus het aardse zijn...
alles is in verbouwing, dus je bent in een transformatie,
je weet nu wat je wilt en je weet ook wat je niet meer wilt, je wilt eerlijk naar jezelf kunnen kijken, hierbij zul je je oude denkpatronen moeten achter gaan laten, het is een moeilijk proces maar niet onmogelijk...

Vlinder

#286
Angel, nee geen boete,s ( nog niet) maar enorme rekeningen, ook een die ik niet had verwacht, pfffff
Ik  wacht het af....
Marianne, heb het ook zo bekeken, snap het wel, en ervaar het ook zo,

Dames bedankt   ;)

Sweetie

Vlindertje ,
Gerechtigheid, de Toren en de zwaarden 9

het evenwicht vinden om de schok op te vangen , onverwachte omstandigheden kunnen u wat uit u ritme trekken , maar je hebt geduld het wordt overwonnen en geeft een nieuw begin aan

Suus

Vlinder

mooi Suus, er gebeurt zo vaak wat....Bedankt ;)

vandaag, de Hogepriesteres

Mijn innerlijke stem heeft het woord... :D

Sweetie

Ja en er ook niet vergeten om ernaar te luisteren hé Vlindertje

Suus

Angel

Je hebt de kennis.  Je weet waarover het gaat.  Maar zorg dat je niet te afstandelijk overkomt. 
Liefs
Angel

Vlinder

#291
ik heb geluisterd Angel en Susy, en gedaan wat  me werd ingegeven,
vandaag zowel verdrietig nieuws ( niet zozeer voor mezelf maar voor een fam lid) en goed nieuws,( voor mijn lief)
alles straalt op me af...Morgen de geboortedag van m,n vorig jaar overleden pa, veel herinneringen de laatste dagen,
Ben er wat emo van, vreemde dag tot nog toe.....

:-* liefs 


Eveningstar

Heel veel sterkte en liefde voor vandaag, lieve Vlinder

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Zo de weekend diensten zitten er op, even tijd voor mezelf.....

kaartjes vandaag; ridder van bokalen, De hogepriesteres en de page van staven

fijne dag  :D

Angel

Een aanlokkelijk voorstel op gevoelsvlak.  Je bekijkt het even vanop afstand maar je gaat er toch in mee. 
Liefs
Angel

Sweetie

Hallo Vlindertje,

ridder van bokalen, De hogepriesteres en de page van staven

de avontuur in jezelf gaan vinden , misschien ga je met iemand afspreken vandaag of ga je lekker genieten van het even alleen zijn even jezelf voelen

Suus

Vlinder

Vandaag vrij, even een dag voor mezelf;

Page van bokalen en de keizerin....

Het zijn spannende dagen

Eveningstar

Joepie ja hee! Zo'n dag echt enkel maar voor je zelf... zo helemaal... mmmm... zalig!
Aan verwennerij gedaan?
Ik ben woensdag aan de beurt  :D . Lekker mijn voeten laten soigneren.

Je kaarten...
De moedernatuur... de groei... wat een rijkdom! En dan komt die Page daar zo aangelopen met nen smile van hier tot in Tokyo... Vlinder, het is de moeite. Geniet en laat groeien wat groeien mag en kan  :D .
Voor mij klinkt het heel avontuurlijk.
Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hoi Vlindertje,

Page van bokalen en de keizerin....
nieuwsgierigheid steken de kop op je voelt je toppie als vrouwtje , je bruist van creatieve ideeen

Suus