dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Angel

Stel je open voor de mening en de hulp van anderen.  Je moet zaken loslaten zodat je verder komt.   
Liefs
Angel

Sweetie

Hallo Vlindertje

Wat nu speelt; zwaarden page, innerlijk conficten door vroeger
Wat erbij komt; staven 10, het weegt zwaar , het verteren ervan , het loslaten om je vrij te voelen
Wat helpt; kelken page , door een boodschap , iets zal uitklaren en het zal positief zijn !

Kus
Suus


Eveningstar

Sorry Vlinder, was gisterenavond in vergadering.
Heb je graag dat ik je kaarten van gisteren nog duid? Of liever die van vandaag?

Ik kom straks nog even bij je langs  :) .

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

#243
Vandaag voelt het anders dan gister,
het was een beetje een bizarre dag met veel gebeurtenissen en onrust.... pff
heb wel een half uurtje genoten van de zon, hup gewoon naar buiten gelopen om tot rust te komen.

Vandaag; De Gehangene/ 4 bekers/ 10 vanpentakels.

luisteren naar de boodschappen en de aangeboden hand/beker accepteren kan me verder brengen.....

Eveningstar

Hoi Vlinder,

je kaarten voor vandaag...
hé gek gevoel... ben je koppig voor iets? Of wil je hardnekkig iets niet of juist wel? Want het kan zijn, dat "koppig" niet het juiste woord voor je is... "aanhoudend"... dat klinkt precies beter voor je...

Iets aanvaarden...

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Eve, Klopt wel hoor, ik moet iets loslaten en durf niet.... zie geen alternatief.. nog niet, dus het houd me aanhoudend bezig,
Goed aangevoeld dank je
Liefs Vlinder

Sweetie

Hoi Vlindertje

De Gehangene/ 4 bekers/ 10 vanpentakels

ook een ander inzicht hebben ,gevoelens die overlopen ivm familie

Suus

Salsafret

Hallo Vlindertje, wat gezellig dat je er was. Ik kom ook even bij jou kijken:-)) Ik hoop weer vaker langs te komen en de draad weer op te pakken.

Vlinder

vandaag Pentakels 9,

vrediger van binnen. 8)

Sweetie

Vlindertje

Lekker gaan genieten vandaag , even ontspannen

Suus

dameblanche

de pentakels 9 geven tevredenheid aan in welslagen, je hebt hard gewerkt, je kunt vandaag de vruchten ervan plukken gaan..

Vlinder

Tevreden saai dagje, rustig aan gedaan ivm hoofdpijn.
bedankt Marianne en Susy

Eveningstar

Hoi Vlinder...

hoe kan een dag saai zijn en jij toch tevreden???
Wat bedoel je precies?

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

hee Eve, wat een leuke vraag....Dank je
ik was tevreden, maar er gebeurde weinig tot niets, en daar had ik behoefte aan....
veel emotie,s en onrust in mij geweest en als de storm gaat liggen en ik mezelf weer vind......vage hoofdpijn
lekker saai, tot rust komen en weer m,n opgeruimde zelf terug gevonden, dat kan ik zo nodig hebben soms.

Vandaag de Heremiet en de 6 staven....

;D Vlinder

Mimi88

Gister lekker rustig dagje gehad, vandaag de opgedane energie daarvan uit jezelf halen en ook vandaag galoppeer je vrolijk en voldaan door je huisje heen  :D Fijne dag lief!

xxx