dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Sweetie

Heb weer maar de helft gelezen

Gecondoleerd meid !
Wat erg !

Suus

Eveningstar

Hoi Vlinder,

in de eerste plaats gecondoleerd voor het verlies van je naaste.

Keuzes maken of gemaakt hebben, waarbij je een toeverlaat kan zijn voor anderen, maar ook voor je zelf... mooi is die... te raden gaan bij je zelf, om zo uit je vastzittende situatie --> situatie, waarmee je zit te geraken... .

Liefs,
Eveningstar

heleen

Hoi vlinder

Ook gecondoleerd namens mij. Moeilijk om afscheid van iemand te nemen.

kaartjes getrokken; de geliefden, de koningin van pentagrammen en de gehangene..

de koningin van de pentagrammen ertussen in, ze overdenkt de situatie. afscheid nemen van een dierbare. de kaart van de geliefde en het verkrijgen van nieuwe inzichten de gehangene. Heel veel liefde en sterkte.

Heleen

Vlinder

Hallo...
de kaartjes; staven 3 en de ridder staven (omgekeerd)

:D

Mimi88

Gecondoleerd Vlinder, wat een rot thuiskomer.. neem je tijd en we zijn er voor je als je lekker van je af wilt typen. *hele dikke knuffel

Weer terug in je oude ritme, let goed op dat je niet vervalt in hetgeen in het verleden je energie ontnam. Dit doe je door proberen in het moment te zijn, goed wat doe ik nu, wat maakt me blij en wat zuigt me leeg. Heel veel liefs

Vlinder

Dank je Mimi, dat is een goeie, om even bij stil te staan.

Allemaal bedankt voor de lieve woorden, weet je het lijkt wel of er geen eind aan komt aan al dat afscheid nemen  :'(

Mimi88

Ja lieverd,

je hebt een hoop moeten laten gaan. Hoe gek het klinkt, ik voel je ontzettend goed aan en ben in gedachten bij je om je echt die knuffel te geven. Gek he, ze zeggen 'de dood hoort bij het leven'. Ik voel zoveel weerstand daarbij, begrijp er helemaal niets van gewoon.

Afscheid nemen is rouw. Dood veroorzaakt rouw. Rouw is puur pijn. Jij komt er doorheen lieverd, maar neemt niet weg dat het een hele zware weg is (geweest) voor je.


Vlinder

Poehhh, midden in de roos, Mimi...
Ja alles wat geweest is ook loslaten he, maar heel lastig voor me.

bedankt, heel lief, Hij is aangekomen die knuffel   :D

Eveningstar

Hoi Lieve Vlinder!

Het hoeft geen pijn te doen... gek genoeg en onbegrijpelijk op dit moment misschien..., maar wanneer je de persoon in je gedachten houdt, blijft die eigenlijk dicht bij je en hoef je geen afcheid te nemen eigenlijk. Stel dat die persoon ver weg met vakantie zou gaan, dan heb je hem / haar ook niet lijfelijk bij je... . Begrijp je wat ik bedoel? In gedachten hou je hem / haar dan ook dicht bij je, zonder hem / haar te zien. Ook dan kan een foto bv. een hulpmiddel zijn, als herinnering.

Vooral de herinneringen levendig houden, geeft veel vertrouwen en een verzadigd gevoel... .

Sterkte! En nen dikke knuffel!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Je kaarten, Vlinder,

je eigen basis herkennen en er op terugvallen in alle rust en vree.

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

#190
Eve, mezelf in alle rust terug gevonden, vanmiddag  door een goed gesprek, verder kunnen relativeren.
Dank je.

Mimi, wat mij zoveel energie kost, heb er aan gedacht... goede tip,
Dank je

Vlinder

Sweetie

Hallo Lieverd
ik weet nooit goed wat ik moet zeggen op zo'n momenten ..

De dood is bizar voor vele mensen , Zieltje heeft het goed en mooi uitgelegd , eigenlijk is deze persoon naar huis terug gekeerd , daar waar we allemaal terug naar moeten , hij is thuis , wij moeten nog leren ...

Je kaartjes lieve Vlinder
staven 3 en de ridder staven (omgekeerd)

steun krijgen en daar je kracht uithalen ..

Suus

Vlinder

Hoi, hoi
Vandaag de zegewagen  en de matigheid als taak

Een stap vooruit op m,n eigen weg, en werken aan innerlijke rust...

Fijne dag iedereen  :D

Sweetie

Hoi Vlindertje

de kar opspringen maar doe het nog wat rustig aan , rustig op het pad en genieten van de dingen om je heen , hoeft niet overhaast te zijn , de emoties hebben tijd nodig

Suus

Mimi88

Lieve Vlinder,

Je bent bereid om de strijd met jezelf en je eigen gevoelens aan te gaan, open te staan voor ze en ze daad werkelijk onder ogen te komen, ze te voelen en ze niet weg te stoppen, dit zorgt ervoor dat je vandaag het een en ander weet te relativeren, plekje geven. Betekent niet dat pijn er niet meer is, maar wel een prettige manier om ermee om te gaan.

xxx