dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Vlinder

Kaartje voor vandaag;
Bij het schudden floepte staven aas uit de deck, daarna zwaarden aas erbij getrokken

fijne dag  ;) Vlinder

Eveningstar

Hoi Vlinder,

zijn deze kaarten nu een gevolg van mijn invloed ... ;D Of hoe zei je dat ook al weer?! (Grapje hé!)

Mooi en zalig!

Liefs,
Eveningstar

Mimi88

Hi Vlinder,

Mooie kaarten zeg!

Alles in je kunnen vandaag, wat je ook doet.. het verandert in goud  ;D

:-* :-*

Vlinder

mooie dag was het, vooral een goed gevoel.
bedankt dames

Salsafret

Twee Azen, wauw:-)). Wat een mooie kansen en wat een potentie. Voel je je groeien:-))?

Sweetie

Hoi Vlindertje

staven aas - zwaarden aas
vernieuwingen en iets nieuws gaan beginnen , de zwaarden zegt dat het goed voelt , als je een beslissing neemt vandaag , doe het maar het zit goed !

Suus

Eveningstar

Hé Vlinder... waar zijn je kaarten van vandaag?

Ik passeer je straks nog wel een keer  ;) .

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Vandaag de negen van bekers , zwaarden ridder en pentakels ridder ?

;)

Eveningstar

Hoi Vlinder,

Tegenwoordig vele Ridders en Schildknapen in ons midden... .

Zo te zien zit je te genieten voor je Bekers en zorg je voor een aangenaam samenzijn  :D . Mooi!
Maar je Zwaarden Ridder gaat zo wild te keer... mmm... die misschien ook even langs je Bekers laten wandelen en ervan genieten?!
Zit je eigenlijk op een paardje klaar om dingen te gaan doen? Heb je zo'n startblok-gevoel met veel beweging en wind?

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Als je ze naast elkaar ziet gaat de ridder van zwaarden naar de bekers toe de andere ridder kijkt de andere kant op.....
Gevoelsmatig; met woorden beschermen wat ik heb, wat eigenlijk niet verdedigd hoeft te worden, dusss kijk naar de andere kant,waar mogelijkheden liggen, dus loslaten die houding, en verder kijken.

We zullen zien,  :D

Sweetie

Hoi Vlindertje ,

de negen van bekers , zwaarden ridder en pentakels ridder ?

er komt emotioneel wat bij kijken vandaag , je bent nogal heftig en neemt het tegen ridder stilstand op , ridder stilstand heeft al verloren en er blijft enkel de rijdende hartstochtelijke ridder over die lastige taken op zich neem ...

Suus

Mimi88

Ja lieverd, en toch ook even van je stuk worden gebracht door een impulsieve actie vanuit waarschijnlijk iemand of iets anders. Geeft ook niet, je staat er kort bij stil maar gaat dan gewoon weer tevreden verder. Hoop dat je een mooie dag gehad hebt.

:-* :-* :-*

Vlinder

Zo eindelijk thuis, vanavond gewerkt, was best heel heftig, mensenwerk is nooit hetzelfde, en zelden saai.
heel veel zieken en treurigheid gezien, maar wel hele lieve collega,s
was een dag met vele gezichten dus.

Morgen weer een dag ;D

Vlinder

Vandaag; Staven aas, pentakels aas, en de dwaas

heb een kleine overwinning op mezelf behaald en nu maar doorzetten he...

;D

Mimi88

En hoe!

Staven aas geeft mij die overwinning aan. Geeft je meer zelfvertrouwen en een fijn gevoel, zorgt dat je creativiteit de pan uit reist met nieuwe ideeen en plannen.. go girl! Mooie dag gewenst!

xxx