dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Eveningstar

Hahaha... die kwam ik eigenlijk zoeken, je kaarten!

De verbondenheid... die hebben jullie al ervaren en ervaren jullie nog... vrede in huis  ;)
Ik mag plots aan "water bij de wijn doen, denken..." Kan je dit plaatsen, Vlinder?

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

hahaha, ik doe niet anders, Eve

Sweetie

Hoi Vlindertje
Gematigdheid met de staven 4 als ondersteuning,

Het zuivere water verdelen , de engel is geconcentreerd bezig om het mooi over te brengen naar de andere beker ,daar heeft ze nu 2 bekers van , nu kunnen er 2 mensen van genieten omdat het eerlijk is verdeeld.

Suus

heleen

Hoi vlindertje

De engel van matigheid heeft haar mouwen opgestroopt om eens flink met de water en de bekers bezig te gaan. Ondersteund door enthousiaste aanmoedigingen van staven 4. Kom op Engel je kan het.

Heleen.

Mimi88

Lieve Vlinder,

Matigheid en staven 4;

Ik krijg een beetje het idee bij deze kaarten van anderen entertainen, de smaakmaker spelen, zorgen dat de sfeer goed is en blijft, dit lukt je ook altijd eigenlijk heel goed zonder jezelf erin te verliezen.

Vlinder

Eve, ja de sfeer en vrede in huis, ik doe idd veel water in de wijn,
maar zorg ervoor dat hij nog drinkbaar is  ;)

Susy, dat eerlijk delen, kan ik me momenteel erg druk over maken,

Heleen het gaat over de balans in mezelf, hard werken dus

Mimi alles is mij er aan gelegen goede sfeer te verzorgen, ik kan dat als de beste, maar o wee als ik uit balans ben dan krijg ik  klachten..nu dus aan het herstellen.

Bedankt allen, liefs

Mimi88

Een dikke knuff en dat je maar snel weer in balans voelt meis

heleen

en ik moedig je aan.

liefs
Heleen. :-*

Salsafret

Nou Vlinder dat is het dus. Zorg voor een sfeer waar je je goed bij voelt zodat je jezelf weer lekker in balans krijgt. Zorg voor jezelf.

Vlinder

Vanmorgen  viel de keizerin  uit de deck daarna de Heremiet erbij getrokken     ;)

Mimi88

Goeiemorgen Vlinder! Keizerin en heremiet; innerlijke groei en ook helemaal in je vrouwelijkheid staan.

Sweetie

Hallo Vlindertje ,
de keizerin - de kluizenaar

Ja u trapje naar beneden met u lichtje in je hand gaan zoeken naar je innerlijke stem , daar u natuurlijke krachten naar boven gaan halen

Suus

heleen

de keizerin en de kluizenaar.

spontaan kom de keizerin bij je op bezoek vlinder. Terwijl jij kiest voor de kluizenaar. En weer voel ik het zoeken naar balans. De keizerin nog jong en onervaren, de kluizenaar die al een leven vol ervaring achter de rug heeft. Ze zullen je vandaag samen bezig houden.

Heleen.

Vlinder

Mooi te zien hoe ik mijn energie in kon zetten in mijn werk vandaag, was geheel in mijn element, dat was gevoelmatig toch de keizerin in mij....
Morgen maar eens opzoek naar de heremiet

;) Vlinder

Salsafret

Hey Vlinder, de kluizenaar heeft jou al gevonden hoor. Sta jezelf toe zijn licht te volgen. Mooi de Keizerin daarbij. Groei en vruchtbaarheid. De kluizenaar is je gids naar de groei die de Keizerin aangeeft. Wat Heleen zo mooi weet te verwoorden. Ik zie de jonge vrouw die haar eerste passen op het levenspad zet en de oude wijze die haar voor gaat.