dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Sweetie

Hoi Vlindertje

Je doel gaan bereiken ook al is het soms een lastig iets

Suus

Eveningstar

Hoi Lieverd!

vandaag kop op en gaan voor het beste, lieve schat!
Gaan voor je voornemens, terwijl je bewust mag zijn van je situatie. Focus op je wens  ;) .

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

#17
Geen fijne dag, dat begon gisteravond al te knagen,
vanmiddag al een begin gemaakt met de focus op mijn wens zoals Eve het zo mooi zegt, en ik heb wrs al een lichtpuntje ondekt....
Beslissen doe je soms in een tel, de weg er naar toe is soms ontelbare tellen achtereen...
maar de eerste tel /stapje is bedacht en kan gezet worden....

lieve Eve, je hebt me een zetje gegeven, en Susy, ja de weg is soms een lastig iets
Salsa en Mimi, niet alles lukt altijd maar meteen, maar ik zat echt even te dippen.


Bedankt allen... ;)

Eveningstar

Een dikke zoen voor jou en een warme zachte knuffel.

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Oef dank je wel Eveningstar.... :D

Vandaag de koning van pentagrammen....
een en ander door gepraat met een realistisch ingestelde praktische man...
Drukke dag geweeest trouwens.... pfffff

Sweetie

Hoi Vlindertje

koning van pentagrammen....

Je hebt er geen problemen mee om beslissingen te nemen , gaat recht door zee

Suus

Vlinder

Vandaag  bekers 9

Een mans persoon beschermt zijn bezit achter een blauw gordijn, hij wil wel zijn mooie bekers laten zien dit is zijn uiterlijk vertoon.
met de armen over elkaar beschermt hij zichzelf, niemand ziet wat hij van binnen wil beschermen, die kant  maakt hem te kwetsbaar, toch zou hij uit z,n impasse moeten zien te komen dat zou hem goed doen.......






Eveningstar

#22
En toch... een zorgeloze tijd, Vlinder. Je hoeft je geen zorgen te maken, want het is zoals het is en het is goed zoals het is ;) .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hoi Vlindertje

Bekers  9
tevredenheid in alle opzichten

Suus

Vlinder

bedankt Eve en Susy, probeer zorgelozer te zijn,  :D

Salsafret

Op de NV kaart zitten twee kinderen samen te spelen. Bekers 9 de bourgondische kaart. Overvloed, tevredenheid, ,genieten en glunderen:-)))

Mimi88

Lieve vlinder,

Realiserend dat het eigenlijk wel mee valt, gezegend voelen dat je veel moois hebt en hier tevreden om zijn. Best goed eigenlijk-gevoel wat zal overheersen.  :) :-*

Vlinder

bedankt Salsa en Mimi, tevreden avondje  ;D

Vlinder

dagkaartje 8-1; munten 5 wat meewerkt vandaag; de Ster

:D Vlinder

Sweetie

Hoi Vlindertje

munten 5 wat meewerkt vandaag; de Ster

Je hebt ons Zieltje op bezoek
en je weet wat ons Zieltje zegt .. altijd positief blijven !   :D, zelf al zie je niet onmiddellijk een oplossing

Suus :-*