dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Sweetie

:D :D eentje om het af te leren , leuk om het nog eens te zien , ik dacht nog deze week hoe doet ze het toch .. en lap daar weet ik het antwoord eerst de sigaret en dan de naam  :D

Vlinder

hahahaha

:-*groetjes    :-* Vlinder

Vlinder

Vandaag ; de Geliefden, wat mee werkt; de Zegewagen

Sweetie

Wel wel wel Vlindertje

Ook de geliefden , de keuzekaart , samen met de zeverwagen ...

Het gaat misschien zo snel dat je geen tijd hebt om een keuze te maken , misschien een keuze maken alvorens je op je paard kruipt en je teugeltjes neemt

Suus

dameblanche

komt de zege wagen na de geliefden dan kan dit wijzen op een onverwachte ontdekking van bedrog....dus let goed op, kijk de kleine lettertjes goed na

Mimi88

Vlindertje,

Geliefde - zegewagen, geliefde is wel jou kaart he tot zover dit jaar? Ik vind het zo een mooie kaart eigenlijk, ook nu weer denk ik dat deze op een relatie staat, met de zegewagen heb ik het gevoel dat de relatie in de bloei staat, de man die trots in zijn wagen staat, heeft overwinningen geboekt., in dit geval het vlindertje. Ik hoop het maar.

xxxx

Vlinder

Mimi, ik weet het wel zeker  :D
Susy, geen onverwachte beslissingen gemaakt, alleen de haren laten knippen.... ::)
Marianne, bedankt voor de waarschuwing, nog geen bijzonderheden ondekt, maar  wie weet

bedankt lieve dames :D

Vlinder

Vandaag; de Ster, wat mee werkt de Hogepriesteres.
geduldig zijn, de toekomst brengt het vanzelf, ik kan beter bij m,n gevoel

Mimi88

Hoi meiske,

Ster en de hogepriesteres die mee werkt;

Weer meer zelfvertrouwen krijgen, geloof in je eigen kunnen en krachten, trekt je weer beter in balans en zet je in staat grootse dingen te doen  :D

of gewoon lekker in je vlindervleugeltjes te zitten ;D

Mooie dag lieverd,

xxx

dameblanche

de ster mag de kaart van de hoop aangeven en kondigt geluk en vreugde in de toekomst aan, maar begeleidende door de hp, vaak weten we in ons onderbewustzijn alles, maar we durven ons er niet mee in verbinding te stellen, bang om teleurstellingen en twijfels

Sweetie

Hallo Vlindertje
de ster - wat werkt mee : de hogepriesteres
wedergeboorte en spirituele krachten , innerlijke waarnemingen gaan uithalen die werkt mee ..

Suus

Vlinder

Vandaag de bekers 2, wat het kruist is staven 8

Mooie dag  8)

Mimi88

Liefde en een hele hoop positieve energie!!'n

Sweetie

Vlindertje
staven 2, staven 4

In het holst van de nacht is er bezoek geweest van een ander zieltje waar je samen iets mee beleeft hebt .. kweet het klinkt gek en is waarschijnlijk zelfs niet waar  :-\ maar het kwam in me op toen ik aan het typen was , het was fijn en je genoot ervan

Suus

Vlinder

Lieve Susy,

ik had andere kaartjes vandaag, maakt niet uit.....

En ik heb gedroomd, over een kind, iets van vroeger, en was idd fijn.

dank je lieve Suus  :-*