dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

dameblanche

je merkt dat je groeit, dat je vooruit gaat,  en dat geeft je energie.
de keizerin, de godinmoeder van de aarde, symboliseert overvloed, vruchtbaarheid en groei, zij herinnert ons dat alles in cycli beweegt en rijpt op het juiste tijdstip.

Sweetie

Vlindertje,
de Keizerin en de Zon

Je voelt je goed , kan het met iedereen vinden en zo bloei je open , de gezelligheid , de warmte het werkt diep op je in

Suus

Vlinder

Dames dank, ik heb het erg naar m,n zin.
:D

Vlinder

vandaag;
de keizerin en de Dood

Ik probeer vooral mezelf te zijn en me niet meer steeds aan te passen aan anderen.
Het lukt me goed...soms voel ik wat weerstand maar het lukt meer en meer me nieuwe ik te zijn.

Lief

Prachtig Vlinder,

wat een mooie ontwikkeling maak je door. Vasthouden hieraan!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

@vlinder, de keizerin en de dood, zeggen eigenlijk allebei een beetje hetzelfde,
De cyclus van geboorte, dood en hergeboorte,
overgang naar nieuwe cyclus, transformatie, permanente verandering,

mooie kaartjes,  :D

:-* :-*

Sweetie

Vlindertje,
de keizerin en de Dood

jezelf en alle vertrouwen hebben , de emoties aanpakken , op een zachte manier naar jezelf gaan kijken en zien dat de transformatie zijn werk doet .. een gloed nieuw begin is op een mooie manier ontwaakt ..

Suus  :-*

Vlinder

Hoi hoi,
kaartjes erbij gepakt vandaag;
Het Oordeel en de Staven Aas

Heb het gevoel dat de engel bij me blijft om te steunen en  me  het leven zoals het is te laten ervaren zoals het is, en dat lukt me goed, de staven aas is mijn ongeduld en zin in iets nieuws voor mezelf, als de kans zich aandient moest ik maar eens in actie komen...

Lief

Hoi Vlinder,

Heerlijk om een engel bij je te hebben. Koesteren....

Wachten op de kans en pakken zou ik zeggen :D

Fijne avond!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

mooie kaarten vlinder,

koester je engel  ;)

:-* :-*

Sweetie

Vlindertje,

Het Oordeel en de Staven Aas

De nieuwe fase geeft een enorme inpakt mee , je groeit en bloeit ,en brengt steeds vernieuwende energie mee

Wauw Vlindertje , geniet daarvan , de Engelen roepen jou op dat je zal slagen in je doelen ..

Vlinder

dank je wel lieve  Kreeft, Lief en Susy

Bijzondere tijd voor me, heb me eigenlijk nog nooit zo gevoeld in november en december, die was altijd zwaar beladen.
hard gewerkt om los te laten... en daar lijkt het nu echt op.
Genieten van wat is...

:-* dank

Vlinder

vandaag Bekers 9 en de Matigheid.

Genieten van alle rijkdom om me heen en dan bedoel ik geen spullen maar innerlijke rijkdom en het delen met anderen.
8)

Sweetie

Vlindertje

Hebt precies heel veel plaats nodig vandaag .. zo'n vak  :D

En alweer prachtige kaarten , wensen en wensen , gelijktijdig alles verdelen , wat een rust meid bij jou !!
alsof alles waar je naar kijkt een diepgang in krijgt , je kijkt niet zomaar , je kijkt op een andere manier naar dingen toe ..

Vlinder

Ik had er wel veel lol in dat grote vlak, had ik echt niet gezien ;D
Even een beetje kleiner gemaakt...

Dank je Susy, ja rust, en een nieuwe kijk, zo is het

Liefs