Niet helemaal waar vlinder, ik houd mijn armen over elkaar. Mijn armen zijn niet gekruist over mijn hart. Mijn hart zit boven mijn armen, kijk maar goed vlinder. Man van bekers 9
Ja vlinder de kaarten worden steeds vrijpostiger, spraken ze eerst alleen mij aan, nu rechtstreeks naar jullie. Ben bijna niet meer nodig. He, Heleen ben jij hier ook? Had je wel gezien hoor, maar ik las de duiding van vlinder, en ik kon mijn mond niet meer houden. Het klopt gewoon niet. Er zijn wel overeenkomsten met de mooie dame van zwaarden 2 hier naast me, maar dat van mijn armen dat klopt niet. JA man van bekers 9 dat wilde ik vlinder ook gaan vertellen, maar u was mij voor. En dat u u mond niet kan houden klopt. Ha ha Heleen, alsof jij dat een probleem vind. Jij houdt er wel van af en toe flink te kletsen. Je bent tenslotte de dochter van de zwaarden koningin, van de communicatie. Bekers 9 we zijn nu in het topic van vlinder. Dus is dit geen relevante info. En of ik de dochter ben van de koningin zwaarden dat weet ik niet. Maar ik vind het wel gezellig als u de kaarten van vlinder mee duidt. Ik ook Heleen. Ik ook.
De overeenkomsten tussen u en de dame van zwaarden 2, eigenlijk zitten jullie beide wel in dezelfde houding. U een houten krukje, mevrouw van de zwaarden een stenen. Allebei als ik het oneerbiedig mag zetten, allebei een witte jurk. En allebei een blauwe achtergrond, u een gordijn, en de vrouw een zee. Allebei zwarte haren.
Klopt Helena, dat klopt. We zitten inderdaad op dezelfde manier, en het lijkt dat ik comfortabeler zit als de dame. Is dat dan niet zo? Heleen ik zit, maar heb ik de rust om te zitten, ik ben de man van vertier. Ik zou graag van het krukje opspringen, en dansen door het leven. De zwaarden vrouw daarin tegen lijkt haar krachten te meten. Ze houdt 2 zwaarden in de lucht, lijkt mij een zware opgave. Misschien is dat haar keuze.
Misschien heeft zij niet de behoefte om te dansen en te springen. Dat kan man van bekers 9, dat kan.
De blauwe achtergrond, bij mij een gordijn. Een gordijn die hermetisch gesloten is. Jullie kunnen niet zien wat ik achter het gordijn verborgen houdt. Met boven mij de 9 bekers. Bekers staan voor water Helena, water wat je wel ziet bij de dame. Ik moet u weer gelijk geven, man van bekers 9. En inderdaad wij hebben beide zwarte haren. Maar ik weet niet welke conclusie je daaruit wil trekken Heleen. Ik ook niet, ik zag het gewoon.
Maar wat heeft dat te maken met de kaarten van Vlinder?
He Helena, jij zou de kaarten duiden. Ik zit hier alleen op de kaart. HoHo man van bekers 9 u zou me helpen. Die Heleen, altijd weer ad rem. Klopt Heleen ik zal je helpen. Het vaste gordijn gaat over in water, gecombineerd met mijn bekers. Misschien moet vlinder haar strakke gevoel los laten, en zich overgeven aan haar diepere emotie's. Maar te zien aan de zwaarden dame is dat voor haar een krachtproef. Een vlindertje hoort te dansen in de lucht (zwaarden), maar het lijkt haar op dit moment niet te lukken. En blijft ze met haar armen over elkaar zitten. Laat haar het gordijn wegrukken. Ik denk dat dit een goed idee is man van bekers 9. Dus vlindertje, ruk het gordijn open, ga weer aan de fladder zodat de krachtmeting van zwaarden 2 oplost, dan komt ook de energie vrij, zodat je hart weer kan spreken.
liefs
Heleen, man van bekers 9.