dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Sweetie

Hallo Vlindertje
Ook terug ..

pentakels Aas/staven 6/ koning pentakels

genieten van hetgeen je hebt en het ontvangen van goed nieuws door geduld te hebben en gezag ..

Suus

dameblanche

azen geven kansen, kans op iets nieuws wat je een solider basis kan geven, het geeft een tevredenheid, die je zeer zeker weet te waarderen.

Angel

Ee kans krijgen om je beter te voelen; standvastiger zijn. 
Liefs
Angel

Vlinder

was een bijzondere drukke dag, met de kans te laten zien wat ik nog meer in m,n mars heb, mmmm
ik durfde en deed het  gewoon....  8)
bedankt,

vandaag nogal moe, en tijd voor mezelf nodig; kaartje de keizerin

Eveningstar

Hoi Vlinder,

liefdevol omgaan met je eigen en je rust gunnen, speelt mee een rol in je groei  :D .

Geniet van je krachten en van je groei in en rondom je heen.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hoi Vlindertje

Op en top vrouwelijk, creatief , vruchtbaar en de harmonie , liefde en energie ... op en top vrouwelijk dus

Suus

Vlinder

lieve susy en Eve, we hebben een virusje in huis..
ikzelf ben fitter dan mijn lief, dus ik mag vandaag de honeurs waarnemen... en moederen en zorgen
morgen hopelijk weer opgeknapt  ;)

Vlinder

Vandaag; de 10 van pentakels....

ik wil vandaag vanalles doen, heb weer meer energie....

Fijne dag  ;)

dameblanche

10 is het getal van de voltooiing, kennis en ervaringen heb je mogen omzetten in wijsheden en die kun je nu in praktijk brengen.
de manier waarop hangt af van de kaarten...
de pentakels 10 geven je vervulling op het geied van verzorging en bescherming bieden,,.,geborgenheid bieden en veiligheid...

Angel

Je voldaan en zelfszeker voelen.  Een dagje waarin er weinig kan misgaan zou ik denken
Liefs
Angel

Vlinder

Euhh, overal nog eens aan het uitleggen wat ik bedoel enzo  ;D ;D ;D
Wat voor kaartje zou daar nu weer bij horen??????

Moet er wel om grijnzen ::)

Sweetie

Vlindertje

munten 10
tevredenheid , en goed gevoel rondom je heen
De dwaas Vlindertje ... die zou er goed bij passen , als een kind in het leven staan , denken aan spelen en dromen wat het zou doen als het groot is ...

Suus

Vlinder

Hoi allemaal,
Gister een dag met wat meer energie en een aantal taken afgemaakt, en dat geeft een goed gevoel.

Vandaag; Bokalen 7  pentagrammen 10  staven Aas

fantasie scheiden van de dagelijkse waarheid en een kans krijgen dit te doen..

Liefs vlinder

dameblanche

je bent op zoek naar je ideaal en dat ideaal bestaat uit het verkrijgen van respect en erkenning, of wel waardering...
je voelt als geen ander dat het krijgen van een schouderklopje meer doet dan een nul bijschrijven op je rekening

Angel

Je mogelijkheid krijgen om je verwachtingen wat bij te stellen
Liefs
Angel