dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Mimi88

Citaat van: Vlinder op februari 28, 2013, 19:34:17 PM
Mimi,
de laatste tijd is er echt heel veel naar boven gekomen, oude dingen en versere, vanalles om los te laten, ik ben me daar heel erg van bewust, en werk er aan.
ik heb het gevoel al heel ver gekomen te zijn, als het komt laat ik het er zijn en vecht er niet tegen,
dat werkt wonderwel.
Dank je wel, ik had vandaag eigenlijk een hele  fijne dag, liet het gewoon gaan vandaag,
kocht een cadeautje voor mezelf en kreeg bloemen van m,n zoon, zomaar.....  ;D

Dank je  :-*

Wat fijn lieverd, en lief van je zoon!!! :-*

Eveningstar

Zo onverwacht, Vlinder, in de bloemen gezet worden, is zalig!

Mmmmm... leuk!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Wauw Vlindertje ..
wat een lieverd dat hij zijn moeke in de bloemen zet !!  :D

Vlinder

kaartje getrokken; zwaarden 8...

ja maar eu, ja maar eu. valt echt niet mee hoor.... ;D

Sweetie

Vlindertje

zwaarden 8

wat je moet zien is dat je geen angst mag hebben , angst is een slechte raadgever , volg je gevoel !!

Suus

Vlinder

Angst is idd een slechte raadgever, zat een beetje vast in mijn gevoelens...
Dank Susy .

vandaag ; de Toren/ ridder staven/ hogepriesteres

Ben onrustig, onderga het wat allemaal,
kijken of ik wat meer bij m,n echte gevoelens kan komen.

dameblanche

d3e zwaarden 8 zullen we mee moeten nemen, want daar staat vandaag de toren voor in de plaats,
verandering zal noodzakelijk moeten zijn, maar daar zal eerst inzichten aan vooraf moeten gaan komen, energiek de schiouders eronder gaan zetten, de staaf in je handen moeten nemen, waarbij  je je intuitie zult moeten volgen gaan, je bent nog niet in staat om alles alleen te doen, en zoekt naar emand die je bij de hand nemen zal.

Vlinder

Marianne, Dank je, mooi onder woorden gebracht
Het pakken en in beweging brengen van de staaf, en vertrouwen op mijn intuitie, angstig en onzeker om het alleen te moeten doen, het klopt wel, en de inzichten die er moeten komen zaten al aan het randje van mijn bewustzijn, ik weet het eigenlijk al heel lang wat de beste manier is, maar angstig het op deze voor mij enige juiste manier te doen.
vanmorgen een eerste start gemaakt, met mezelf laten horen en op een positieve manier, pfffff
Ik ben wel trots op mezelf.

Vanmiddag de Ster er bij gepakt,
Verder met de reis,  :D

Vlinder

vanmorgen de kaartjes.
Allereerst een floeper, De Gehangene
daarna de 4 van pentakels en de Magier...

Weten dat het anders zien en loslaten me verder brengt dan angstig vasthouden aan eerdere ervaringen,
ik werk er aan... :)

Eveningstar

Hoi Vlinder,

we weten allemaal wel, dat wanneer je je handen vol hebt, niets meer erbij kan. Dat loslaten de boodschap is voor ieder van ons... dagdagelijks zelfs. Net zoals het maken van keuzes. Overdenk je keuzes, ga ervoor en laat los wat nodig is, om je gemaakte keuze te kunnen volbrengen.

You can do it!

Liefs,
Eveningstar

Mimi88

Lieve Vlinder,

Soms kun je situaties makkelijker hanteren wanneer je ze vanuit andere perspectieven gaat zien, bijvoorbeeld vanuit perspectief van de ander of iets. Zo ontstaat er meer begrip en meer oplossingen. Mooie dag vandaag toegewenst meis, xxx

Vlinder

Eve, het overdenken van keuze,s , ik heb een bepaalde angst losgelaten en opnieuw gekozen voor een wat meer open houding... ik wil er positief naar kijken, hoop voor de toekomst.
Dank je
Mimi, Zeker vanuit een ander perspectief, maar niet altijd vanuit de ander, dat is wel een beetje het knelpunt, bekijk het altijd vanuit alle kanten, maar vergeet wat goed is voor mezelf. en dat levert veel frustratie,s achteraf op, geloof me, en wil meer kiezen wat juist voor mezelf is, natuurlijk rekening houdend met een ander.
Dank je

X Vlinder

Sweetie

Ikke hier nog mijn stempel komen zetten

Gehangene
daarna de 4 van pentakels en de Magier...

Zaken anders bekijken , heb je al eens op je hoofd gestaan Vlindertje, je kan ook je hoofd tussen je benen steken als je het niet vertrouwd !  het ziet er inderdaad anders uit .... , zaken anders gaan bekijken ... het los laten om je talenten te kunnen gebruiken !!!

Suus

Angel

De dingen uit een ander perspectief kijken.  Je houdt van de dingen die je hebt maar weet dat je heel wat in je mars hebt om zaken te verwezenlijken.  Gebruik je talenten.

Vlinder

heb het vauit alle kanten bekeken susy en Angel, maar het blijft een beetje hetzelfde voor me
Bedankt

Wat nu speelt; zwaarden page
Wat erbij komt; staven 10
Wat helpt; kelken page

:)