dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Vlinder

Een geweldig 2013 ... :-*

Voor mij vandaag bekers 3 en staven 3 die ook mee wilde doen.... :D


heleen

insgelijks, vlindertje.
Mooie kaarten om mee te beginnen. De drie van de drie-heilige- eenheid. Vader-zoon-heilige geest. Het is meer dan balans van 2. Verbondenheid met het groter geheel. Maak er een heel mooi jaar van lief vlindertje, ik gun je alle liefde, geluk en wijsheid in 2013.

liefs
Heleen.

Vlinder

Dank je wel Heleen,
Ik voel die verbondenheid  ook, fijn gevoel.

Hoop je veel tegen te komen hier,
veel rust en vrede in je hart toegewenst voor een nieuw inspirerend jaar!

Liefs  ;)

dameblanche

drie isd een optimistisch getal, het staat dan ook voor creativiteit, groei, actie, energie en enthousiasme...

deze dag is een gezellig samenzijn met famile en vrienden, dat geeft je weer een boost energie....

Eveningstar

Hallo Vlinderlief!

Ik ben heel blij je te mogen kennen en je ontmoet te hebben. Dank je wel. Bijzonder vind ik de klik. Aangetrokken voelen en toch ieder voor zich en op zich, maar zeker niet uit gedachten of het hart. Mooi!
Misschien wel typisch voor "zussen"  :) ;) .

Ik gun je en wens je een goede gezondheid en heel veel succes!

Liefs,
Eveningstar

Lief

Vlinder,

Een supermooi 2013 gewenst!

Liefs, Lef :-* :)
Look for the answer inside your question...

Mimi88

Een fantastisch liefdevol 2013 lieve Vlinder, dat je maar heel veel mag genieten. Zo zie ik je kaarten, groot mooi sociaal/familie/liefdevol leven en daar zo nu en dan het moment van nemen om te beseffen hoe fijn het is. Heel veel liefs en knuffels

Salsafret

Eenheidskaartjes Vlinder. Dat is een goed begin. De staven 3 geeft je een positieve blik op de toekomst en de Kelken laat je ervan genieten:-))

Sweetie

Hoi Vlindertje ,
Van mij ook een mooi jaar gewenst !

Voor mij vandaag bekers 3 en staven 3 die ook mee wilde doen....

Een gelukzalig gevoel , een gevoel van verbondenheid , je bent overtuigd van iets en daar bijt je je in vast ...

Suus

Vlinder

hoi hoi, kaart voor vandaag; de Geliefden

Sweetie

Hoi vlindertje

Het geeft je aan om eens stil te staan en daar een keuze uit te maken ..

Suus

Mimi88

Mooie Vlinder..

De geliefden. Man en vrouw, goed en slecht, yin en yang, Adam en Eva. De engel die boven hen uitstijgt, met haar rode vleugels kijkt ze op hen neer. De engel lijkt te zeggen, kies je voor mij of voor de appels? Hoe het ook is, er is geen spoortje vuur te bekennen, dus welke keuze je ook maakt, het is er een die jij maakt, die jou evenwichtigheid niet zal breken of uit balans zal trekken. Echter achter de engel schijnt de zon..

XXX

Vlinder

Vandaag, zwaarden 7,

de keuze niet kunnen maken en tevreden zijn met het restje.... :-\

Mimi88

Lieve meid, veel proberen goed te doen, perfectionistisch maar moeilijk genoegen kunnen nemen met dat je niet altijd alles gelijk goed kan doen. Xxx

Salsafret

Je houdt jezelf een beetje voor de gek. Tja, dat heb je ervan als je niet naar je "keuzekaart" luisterd;-))))))). Gelukkig gaat de Geliefden over je vrije wil en vrije keuze en is bij de zwaarden 7 niet zo veel aan de hand.
Je weet het nu en kan ermee aan de slag. Ben benieuwd naar je kaartje an morgen:-))