Eveningstars dagkaarten :)

Gestart door Eveningstar, januari 01, 2013, 13:02:28 PM

Eveningstar

Hoi Mimi!

Ja, was even moe, maar na even het rustig aan te doen, opnieuw op krachten gekomen  :D . D'er heeft ooit een Nederlandse dame me vergeleken met een vrachtwagenmotor in een Daf-auto en mijn partner het omgekeerde... Zie ons al eens rijden  ;) . M.a.w. ... ik recupureer vrij snel  :D .

Ja, mijn gevoel is heilig voor me. Wanneer je je gevoel volgt, wordt je ook ten volle beschermd. Dus waarom zou je het niet volgen?
Ja en je rups-vlindervoorstelling... die is ook leuk. Ik herken een heleboel zaken  :D .

Mercikes!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Goede morgen everyone!

Mijn kaartjes voor 25-1-2013 --> 2-1-3:

Bekers Negen + De Dwaas + Bekers Ridder = Staven Zes / MC = Zwaard Page

Gewoon lekker laten bollen en genieten... .

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Hallo Eveningstar,

De dwaas met aan beide kanten  een bekers kaart, gevoelig zijn dus als dwaasje, als levensgenieter,
Zo,n dag mag het zijn, veel plezier.

Liefs Vlinder

Sweetie

Hoi Zieltje,

Bekers Negen + De Dwaas + Bekers Ridder = Staven Zes / MC = Zwaard Page

Het gevoel zit juist de intuitie ook , alles netjes op zijn plaats om een onbezorgde reis te gaan doen , bekers ridder geeft je zelfs een uitnodiging  , a ticket to happiness and success... de kriebels van gisteren zitten nog in je velletje !!

Suus

Mimi88

Lieve Eve,

Je hebt je zaakjes goed op orde meid, nieuwe zaken die zich vandaag zullen aandienen kun je prima handelen, jij weet wat je wilt en voelt je er goed bij! En weet je, wellicht kan het ook zijn dat je zelf iets aangaat, ergens een zaadje plant. In ieder geval voel je weer heel fijn aan!

XXX

heleen

lekker genieten, triomfen binnen halen, met kleine plagerige schermutseling. Prettig weekend Eve.

Heleen.

dameblanche

bekers 9, de gelukskaart , gelukkig met je omgeving, het stroomt goed, men weet elkaar goed te 'voeden'.
het gaat zoals het gaat, er zijn geen onnodige stagnaties...
dat hoeft ook nit, omdat men ook geen al te hoge eizen aan elkaar stelt..
jullie weten dat ook en voelen elkaar op die manier perfect aan...

Eveningstar

#97
@Vlinder

Ik heb gisteren kaarten gelegd... mmm... was heel interessant en leuk. Voor de rest zo leuk lekker los en ongedwongen mijn dag beleefd.
Merci!

@Suzy

Gisteren  en eergisteren gebleken, dat het gevoel en de intuïtie prima naar voren zijn gekomen. We hebben frapante situaties beleefd. Was boeiend!
En dat ticket... yeh... dat neem ik heel graag aan!
Merci!

@Mimi

Pfff... dat zaadje... lieve lieve Mimi... dat is gisteren opnieuw aangehaald geweest, maar niet door mij... . Ook voor mij zijn er kaarten gelegd geweest en die vertelde mijn vriendin dit ook. Mooi!
Merci!

@Heleen

Een hele fijne dag gehad, dat nog nazindert. Heerlijk!
Merci!

@Marianne

Ja en ook een balans in het "voeden" van elkaar ervaren. 
En wat die eisen betreft... het leven kan je op 2 manieren beleven... met of zonder eisen. Het is wat je er zelf van maakt en hoe "zwaar" je zelf ervoor kiest, om het te maken.
Het kan heel simpel zijn  :D .
Merci!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Goede morgen,

Mijn kaartjes voor 28-1-2013 --> 2-1-3:

Bekers Page + De Kluizenaar + Bekers Drie = Gematigdheid / MC =  Bekers Drie

Een liefdevolle en vredevolle impuls van buitenaf om zo tot het innerlijke te komen en te genieten van een voorbije situatie, die met succes verlopen is.

Ik voel innerlijk ook veel voldoening en een gelukzaligheid.

:) ziet er goed uit :) .

Liefs,
Eveningstar



Mimi88

Hi Eve!

Ja, van binnen dankbaar zijn en vreugde voelen voor al het fijns dat er momenteel in je leven is. Heerlijk, geniet ervan!

XX

Vlinder

Lieve Eve, wat zit je toch in een mooie flow, je kijkt naar binnen, het lekker op jezelf zijn brengt je rijkdom, en de sfeer om je heen helpt je die wijsheid te vinden.
Een heerlijke dag , ;)

Liefs Vlinder

Eveningstar

Hallo Mimi!

Ik had vandaag een afspraak met een vriendin... heerlijk veel plezier gemaakt en vooral veel gelachen :) . We zijn samen een cursus aan het leren en zoals gewoonlijk komen we vanalles tegen... om van te gieren.
Leut allom en genieten ... helemaal.

Merci ;) .

Hallo Vlinder!

Ja, ik mag tegenwoordeig genieten van een zalige mooie flow... dat mag gezegd worden. Het voelt ook super aan. En ik kan helemaal inkomen in wat je zegt.

Merci ;) .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

#102
Hoi Zieltje
Beetje laat maar ben er !

Bekers Page + De Kluizenaar + Bekers Drie = Gematigdheid / MC =  Bekers Drie

nu moet ik denken dat de schildknaap je snaar raakt...  je nieuwsgierigheid en leergierigheid staat sterk vandaag  , je gaat iets dieper gaan zoeken , iets leren en iets vieren maar verdeel het over de ganse lijn , je geniet van het plezier en van hetgeen je begonnen bent

Suus

Eveningstar

Ja, ja Suus! Samen de snaar laten raken. Gegierd van het lachen hebben we. Vrijdag a.s. komen we opnieuw samen.
Eerst thuis nog wat werk verrichten hé  ;)

Mercikes!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

#104
Nouvelles cartes!

Mijn kaartjes voor 29-1-2013 --> 2-1-3:

Bekers Aas floepte eruit...

Zwaard Page + De Duivel + Bekers Twee = Staven Zeven / MC= Bekers Drie

Aha... Duveltje Duveltje Duvel... momenteel zijn er 2 dingen, waar ik mag voor opletten, dat ik me niet laat verleiden... naar één van de kinderen toehollen en een aankoop verschaffen. Het kan geen kwaad, maar het hoeft niet direct te zijn... . Maar door de klarende impuls van onze Zwaarden Schildknaap... kan de verleiding groot worden. En dan is een ontmoeting van zelfsprekend.

Maar ik hou voet bij stuk!  :D

Liefs,
Eveningstar