dagkaartjes van Angels

Gestart door angels, januari 01, 2013, 11:36:39 AM

Sweetie

Hallo Engeltje
Lekker geslapen ?
roede leli hond=muis mc/heer
boom vogel boom
ooievaar ooievaar
vis
Gesprekken met een hoger geplaatst iemand , een vertrouwenspersoon die zich wat zorgen maakt , er ontstaat opwinding met die heer , ventje piekert over iets ,  er komt verandering in financiele zaken en in jullie levensloop
Suus

angels

ik denk dat alles hem wel bezig houd..over wat de kaartjes zeggen `about the next step in life` ;D
dus ja suus, het ventje piekerd... over de zakenman en het verloop

angels

toren ruiker kruis=heer mc/ooievaar
heer ruiker heer
ruiter ruiter
klaver

Sweetie

Engeltje ,
iets dat uit een toren komt n die voor het ventje bestemd is , het zou een verassing moeten zijn , er wordt iets afgewerkt en de heer zal veel veranderingen ondergaan , er komt gelukkig nieuws

Suus

angels

muis sleutel weg=wolk mc/anker
tuin toren heer
schip roede
vos

Sweetie

Engeltje,
muis sleutel weg=wolk mc/anker
tuin toren heer
schip roede
vos

De eerste vraag , ben je bang van iets ?
Ik heb ongeveer dezelfde kaartjes als die van jou !
Je bent angstig , gepieker om wat er gebeuren zal , er komt iets in je leven waarbij je een belangrijke keuze zal moeten maken , je kan een deur openen , de deur van de vrijheid maar je leeft wat teruggetrokken , je houdt je nog teveel vast aan je oude waarden waar je moeilijk van los raakt , je boortje wil uit varen maar beslis jij wel om mee te gaan in je bootje ??

Suus

angels

goh suus...wij ver dezelfde kaartjes, das ook voor het eerst  :P

ja klopt ;D
ik wil iets graag, weet niet hoe en waar te beginnen
ben bang dat ik niet serieus genomen word
terwijl ik ergens weet dat ik heb wat er voor nodig is !

Sweetie

Volg je gevoel !!
Laat je ego eens liggen vandaag  :-*

angels

tuin beer kind= vogel mc/tuin
anker heer ring
brief ooievaar
kist

Sweetie

Hallo Engeltje,

Zal ze nog eens duiden , voel me beter nu en zal u niet in de steek laten  :-*

tuin beer kind= vogel mc/tuin
anker heer ring
brief ooievaar
kist
In je naaste omgeving wil je creatief tewerk gaan , er komt een overeenkomst met een zakenman , de heer zal iets nieuws meemaken en er komt een nieuw contact bij , iets waarover gesproken zal worden , een bericht die verandering zal brengen , een bericht van een einde zal voor verandering zorgen , alles heeft te maken mat de omgeving

Suus :-*

angels

Daar zijn we toch vriendjes voor :-*
Slaap lekker straks.. tot morgen :D

angels

schip ring klaver= lelie mc/beer
heer brief maan
toren muis
wolk

Sweetie

Hallo Engeltje,
ikke redelijk goed geslapen , een nieuwe dag en een ander mens tegen gekomen , wensen zijn verhoord , loopt prima !  :-*

schip ring klaver= lelie mc/beer
heer brief maan
toren muis
wolk
een overeenkomst voor de heer een emotioneel bericht krijgen van een lelie die zaken doet , i
De heer krijgt bericht van het werk , een officieel bericht maar er hangen wat zorgen aan vast en ook wat moeilijkheden , zakelijk opstellen !

Suus  :-* :-* :-* :-* :-*

angels

suus, das weer da zelfde liedje wat ge zingt...hihi jij (of de kaartjes )  zijn weer in herhaling zoals de laatste
maand(en)   ;D

:-*