dagkaartjes van Angels

Gestart door angels, januari 01, 2013, 11:36:39 AM

angels

huis roede vogel=brief mc/slang
beer muis schip
klaver boek
heer

Nathalie

beer muis schip
klaver boek
heer

zware discussies  in de relatie  het gezin!
betrapping op leugens
iets  dat je ontdekt op een onaangename manier over jou man of een man

ik vermoed het over verraad op financieel gebied gaat ! en ergens over spaarboek of gezamelijke rekening?

angels

oei..da mag ik toch niet hopen, ik herken mijn man daar absoluut niet in
het zal dan om een andere man gaan die niet eerlijk is..maar wie ???

Sweetie

Engeltje
beer muis schip
klaver boek
heer
gesprekken thuis , heb je telefoongesprek met moedertje , je maakt je wat zorgen als je op reis moet , er komt een bericht aan
Je kan het gepieker over moedertje gaan loslaten want blijkt niet nodig te zijn , papieren klaarmaken ...

Suus

angels

nog geen telefoongesprek met mijn moeder gehad,
wel maak ik me zorgen/stress om de aanstaande moeder
ga niet op reis momenteel ,maar wel druk met zoeken achter tickets, en inderdaad ik maak me wat zorgen om weg te gaan, pieker steeds zal ik wel of niet weg gaan ..boek ik wel of niet.. :-\

als de baby er is moet ik papieren inorde maken..om aan te melden
en een bericht..tja,, das vast het bekende van het werk

mijn kaartjes van vandaag

schip ring ooievaar= ruiker  mc/lelie
heer wolk boek
vis maan
lelie

Sweetie

Engeltje

heer wolk boek
vis maan
lelie
De heer mag eens op verplaatsing vandaag , moet iets in orde brengen voor een kennis( relatie ) , wat onduidelijkheden om te boeken , er komt een meisje aan met de ooievaar ....  :) het weze een geschenkje van een oudere vrouw ...
Nu denk ik van een wolk van een ooievaar ....
energie opdoen voor de nacht om hulp te bieden

Suus  schenk de koffie maar in Engeltje ...

Nathalie

heer wolk boek
vis maan
lelie

Engeltje

Je verlangt naar een stabiele relatie ? Ene dat jou rust schenkt? JE hebt geen goede ervaringen met mannen tot nu toe gehad? JE wilt intense gevoelens beleven en harmonie .

daarnaast denk ik dat het ook kan zijn indienje in een relatie zit  of getrouwd, dat jou man teveel werkt en dat je graag zou hebben hij meer samen met jou kan genieten ? MEER RUST EN harmonie?

VERGEEF me als ik er totaal naast zit Engeltje ^^  :-*

angels

zit al 15 jaar in een goede,rustige ,stabiele relatie met de liefste man van de wereld
maar het is een workaholic... en ja, dat vind ik soms wel erg jammer
af en toe zou ik willen dat hij eens een avond thuis is..ipv dat hij op zondag het vlees snijd ;D

Nathalie

hahahahaha (laten wij hopen hij dat doet en op een rustige manier) anders zal het mes al snel in de vingers snijden  ::)

angels

zeis anker kruis=ruiker mc/zon
ruiker anker ruiker
kist kist
ster

oei,zeis kruis kist...in 1 legging...
maar het brengt wel veel moois..

Sweetie

Engeltje,
Poeh ..,
Je raakt uit evenwicht , je wankelt , je zoekt vaste grond door een einde en een nieuw begin i verband met werkzaamheden , maak je geen zorgen alles zal volgens wens verlopen

Suus :-*

angels

ja suusje geloof gelijk dat als dat einde komt,ik voledig van aprepo ben
het is zoiets als een startschot voor alles...
er zal heel veel door me heen gaan en veel stress brengen

vandaag
ooievaar ruiker kind= schip mc/boek
boek weg ster
vogel klaver
vos

Nathalie

HOI aNGEL

ooievaar ruiker kind= schip mc/boek
boek weg ster
vogel klaver
vos

gaat over de richting (nieuwe schoolstart ,nieuwe studie ) van uw kindt ? iets in overweging nemen maar u eerst goed laten informeren! Praat er goed met elkaar over .

Sweetie

Engeltje,
Ja daar mag je heel zeker van zijn , als het startschot afgaat zal je nog kijken of het wel het startschot is !

Veranderingen die komen eerst moet er nog iets uitgeklaard worden , iets dat op weg er komt toch weer die verrassing die je in de hoogste hemel doet belanden er komt een koersverandering binnen de eerste weken , gesprekken die geluk brengen en een geboorteaankondiging , wel voorzichtig te werk gaan , opletten voor geroddel

Suus

angels

@suusje laat die baby nu maar komen hoor...haha, ben het zooo beu...het weegt zwaar die laatste lootjes ;D...maar voor wie nu eigenlijk het meest  :P
laat de veranderingen nu maar komen...ben er klaar voor alhoewel toch maar eerst een feestje ;)

@orlana  nog geen definitieve /nieuwe studiekeuze voor ons kind , maar hij wil iets op studie gebied heel graag
maar das nog een jaar verder, wel is het zo als hij die richting wil, moet hij dit jaar extra aan de bak!!
en daar hebben we het nu uitgebreid over gehad met zijn allen..