dagkaartjes van Angels

Gestart door angels, januari 01, 2013, 11:36:39 AM

angels

dank je dames Suus en Audrey,
gisteren was er iemand die om `raad`vroeg, iemand die ik altijd nog heb bijgestaan als er iets was
maar het viel die persoon verkeerd,om nix! en heeft ons behoorlijk op ons hart getrapt
dus die bekijkt het maar..
romantic time..nee, vast niet..ben benieuwd waar de lieve berichtjes vandaan komen
de problemen die er momenteel bij ons spelen, die we op de rails terug willen krijgen,heb ik nog geen vertrouwen of steun in ervaren

angels

kaartjes van mijn man;
vos sleutel kruis=roede mc/ruiter
roede sleutel roede
kist kist
ster

mijn:
zon schip ooievaar=beer  mc/huis
vis tuin maan
hond ster
vis

Sweetie

Hallo Engeltje

Dat sijpelt door , zware kaarten ,

vos sleutel kruis=roede mc/ruiter
roede sleutel roede
kist kist
ster
oplossing zoeken voor een groep mensen , woordenwisseling en toch proberen om er het beste van te maken , er volgen nog gesprekken en er komt veel roering naar boven , de gesprekken gaan ook over einde , de oplossing is einde om vooruit te komen

Suus :-*

angels

ah, gy zijt er al ;D

dus toch weer de werkvloer ...het einde en nieuw begin van het bedrijf
ik neem aan als ik het zo lees, dat dat nu plaats vind rondom mijn man.. (tussen de bazen zeg maar)

was net mijn kaartjes aan het typen..

mijn:
vis tuin maan
hond ster
vis

Sweetie

Ja ja ik ben er al !!
Ben rapper dan dat jij kan typen é !!
Ja kaartjes zeggen het heel duidelijk van het ventje , het kruis zijn belangrijke beslissingen die boven hun hoofd hangen .. de kisten en de ster , er moet iets eindigen om opnieuw iets nieuws op de rails te krijgen , het goede bewaren en het slechte eruit ...

vis tuin maan
hond ster
vis
bij jou ziet het er veel zonniger uit :
jij gaat het anders aanpakken , ga jij op reis  ??? iets ivm werk , die trip gaat die dan door ?
of gaat u mama verhuizen ?
er komt vooruitgang op het werk ( ge weet wel hé ) u krijgt veel vertrouwen en het gaat goed zijn

Suus :-*

angels

nee , dat tripje is gecancelled, zoals je weet ;)
en dat blijft zo ...
mijn moeder heeft geen verhuisplannen..
maar ja, dat reisje kan zo weer veranderen...voor je het weet staat er wel een zakelijktripje op de planning
is afhankelijk van de werksituatie van mijn man..zo gauw daar helderheid is, ben ik vertrokken ;D

de kaartjes van mijn man zijn idd duidelijk wat dat betreft..
laat het maar komen, liever vandaaf dan morgen!

Sweetie

ja , ik dacht al maar toen ik het zag staan dacht ik dat het toch doorging..
dan is het de zakenman ipv je moeke ..

ik ben benieuwd ..

Suus

Audrey

Beste Angels,

Je man: misschien vandaag letterlijk ergens aan sleutelen waarbij hij zijn energie kwijt of zich juist oplaadt.
Jij: met een oudere vrouw de hort op?

Hartelijke gr.,
Audrey

angels

dank je Audrey,  mooie zondag gewenst!

vandaag mijn man":

vis roede ster= ring  mc/roede
ruiker brief boom
kruis maan
maan

mijn kaartjes;

zeis ruiter roede=weg mc/tuin
roede vogel sleutel
muis ruiker
maan

Audrey

Beste Angels,

Je man: vermeerdering van energie doordat iets slaagt of doordat hij doelgericht ergens mee bezig is.
Jouw krtjs: erop uit met een jong persoon (zoon?).

Jij ook een fijne zondag!

Hartelijke gr.,
Audrey

angels

@ Audrey  ;  mijn man/momenteel speelt er een en ander, als dat slaagt/afgerond is zal hem zeker vermeerdering van energie hebben
voor mij / voor woensdag staat er iets in de planning met mijn zoon..beetje winkelen

angels

ooievaar roede maan= hart   mc/roede
heer slang tuin
anker brief
boek

Sweetie

10 maart ,

vis roede ster= ring  mc/roede
ruiker brief boom
kruis maan
maan

O heeft de heer een mooi berichtje gekregen ?
er worden zaken afgehandelt , er komt schot in de zaak ivm een relatie , gesprekken en tweestrijd , het heeft alweer met het werk te maken

jouw kaartjes

zeis ruiter roede=weg mc/tuin
roede vogel sleutel
muis ruiker
maan

er komt iets onverwachts in beweging je ervaart stress, opwinding en je twijfelt , er komt een zekerheid maar er scheelt iets , er is een gebrek aan iets ..
Weet niet of je hiermee iets kan Engeltje maar voor mij nogal onduidelijk ... Ooo de ruiter !! babbelen ..niet weten hoe je ermee moet omgaan , twijfels , het voelt niet goed ..

11 maart
jij
ooievaar roede maan= hart   mc/roede
heer slang tuin
anker brief
boek

veranderingen svoor het ventje , zit in een tweestrijd , weet niet hoe hij het moet aanpakken via een omweg krijgt hij een brief , maar hoeft niemand daar iets van te weten .. hij is zeer onzeker en leeft in spanning..

En dat zijn dan u kaartjes  ::) :D

angels

(er komt iets onverwachts in beweging je ervaart stress, opwinding en je twijfelt , er komt een zekerheid maar er scheelt iets , er is een gebrek aan iets ..
Weet niet of je hiermee iets kan Engeltje maar voor mij nogal onduidelijk ... Ooo de ruiter !! babbelen ..niet weten hoe je ermee moet omgaan , twijfels , het voelt niet goed ..)

misschien weer die zwangere theemuts ???, of toch de werkvloer

Audrey

Beste Angels,

Jouw krtjs:
veranderingen zoon op het gebied van studiekeuze o.i.d.
Ontwikkelingen voor je partner betreffende zijn omgeving.
Bericht over werk, overeenkomst.

Krtjs man:
Succes door inzet of hard ergens voor werken waardoor iets rond komt.
Een gelukbrengende bericht dat stabiliteit brengt.
Hoopvolle gevoelens ervaren.

Hartelijke gr.,
Audrey