Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Marit

Gefeliciteerd met je kleindochter!

Lief

Het is een kleinzoon Marit, maar dat maakt de felicitatie niet minder hoor! Dank je wel :-*

Mijn kaartjes voor 27 september.

Staven 6 met begeleidingskaart Staven 2.

Ik mag positief naar mijzelf kijken en erkennen dat ik een winnaar ben. Ik heb alles in handen, mijn eigen stijl. Ik kan alles nu weer oppakken om verder te werken aan mijn project.

symbolon:

HET NOODLOT
Je begeeft jezelf in ondergrondse tunnels op het gebied van partnerschap. Houdt in ogenschouw dat deze zware situatie je de mooiste geslepen diamanten gaat opleveren. Maak vandaag opnieuw contact met de lieftallige krachten van je hart. Dit is ondragelijk voor donkere krachten. Onderzoek vandaag welk plaatje je aan deze relatie verbindt!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 28e september.

De Zegewagen met begeleidingskaart Staven 6, floeper De Zon.

Een beslissing nemen en duidelijkheid verschaffen in wat ik wil. Alles zorgvuldig plannen en mijn ideeen uitvoeren zodat ik mij de 'winnaar' kan voelen die ik wil zijn.

De Zon toont aan dat ik alles al duidelijk heb belicht en dat ik weet wat ik wil.

symbolon:

HET GEVECHT
De tijd is aangebroken om vandaag spijkers met koppen te slaan en de leiding te nemen over jezelf en de situatie. Dit, ondanks je vermoeidheid. Nu gaat het er om dat je leert om je moed in te schakelen. Het gaat er niet zo zeer om dat je wint of verliest, het gaat er nu om dat je werkelijk in actie komt.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemiddag,

Kaartjes voor 29 september.

De Keizerin met begeleidingskaart Munten 4.

hmmm, lastige kaarten...

symbolon:

DE SPIRITUELE TUIN
Je bent beland in een spannende situatie en je doet er vandaag goed aan je bewust te zijn, dat als je dit goed aanpakt, je droom werkelijkheid wordt. Je staat op het punt iets te ondernemen uit je veilig opgebouwde omgeving. Besef vandaag dat je voldoende basis hebt opgebouwd een stap verder te gaan.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Marit

je hebt alles in je maar je vertrouwt er niet op?

je vindt het moeilijk te balanceren hoeveel (energie) je voor jezelf moet houden en wat je weg kan geven?

je staat voor grote verandering en groei maar laat je daarin niet gaan?

Lief

Dank Marit :-*,

Het klopt wel. Twijfel vaak over eigen kunnen en heb zeker moeite mijn energie gedoceerd te gebruiken. This altijd hollen of stilstaan.

Ik moet dus alert zijn dat ik mezelf niet blokkeer en groei tegen houdt.

Fijne zondag nog!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Marit

ha, ik bedoelde A, b of C, maar alledrie dan dus?

Lief

Ja, echt van allemaal een beetje...... :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes van 30 september.

Zwaarden 5 met begeleidingskaart De Dwaas.

Het ervaren van stress. Een nare periode die op een positieve manier afgesloten kan worden door goed bij mezelf blijven.
Een nieuwe cyclus. In de wereld stappen in plaats van er tegenaan te kijken. Leven in het nu.

symbolon:

DE QUANTUMSPRONG
Je staat op het punt van doorbreken naar een geheel nieuwe fase. De wijsheid van je ziel vertelt je vandaag, dat als je deze sprong gaat maken, je een hele nieuwe tijd tegemoet gaat met prachtige nieuwe uitdagingen. Ruk je vandaag los van de ketenen die horen bij je oude gedachten en patronen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 1 oktober....

Koningin van Zwaarden met begeleidingskaart De Heremiet.

Duidelijker worden in mijn communicatie. Grenzen stellen zowel voor anderen als voor mezelf. Minder rekening houden met anderen, maar eens ongezouten mijzelf op de 1e plaats zetten.
Nadenken over een situatie zonder direct antwoorden erop te willen.

symbolon:

DE TONEELSPELER
Vandaag beland je in een situatie, waarin je de rol vertolkt van de toneelspeler op het podium. Dit is voor nu een uitstekend initiatief! Je kunt niet altijd jezelf zijn. Zelfbescherming via deze weg is soms een feit! Maak dan ook gebruik van het hele podium! Trek je niets aan van knagende schuldgevoelens.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 2 oktober.....

Zwaarden 7 met begeleidingskaart Kelken 10.

Eindelijk kiezen voor mijzelf en mijn eigen pad gaan zonder invloed van anderen. Na lange tijd problemen alleen te hebben opgelost is daar de connectie waarbij veel liefde en geluk komt kijken.

symbolon:

DE HUWELIJKSE SLEUR
Je wordt aan het werk gezet vandaag! Er zijn namelijk serieuze zaken op het gebied van een relatie, waaraan je verbonden bent, aan het daglicht gekomen. Je liefdesrelatie of een vriendschappelijke en zakelijke relatie, vraagt je activiteit en te spiegelen waar het aan scheelt. Doe dit op praktische wijze en zet alles op een rijtje.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 3 oktober.....

De Zon met begeleidingskaart Zwaarden 3.

De zon brengt duidelijkheid in het verdriet/de emoties. Het verdrijft de wolken en beteren tijden breken aan....

symbolon:

DE BIECHT
Vandaag breekt de tijd aan open kaart te spelen. Er is een thema waar je in verstrikt bent geraakt en wat je of een ander op te biechten hebt. Het allereerste belangrijke is dat je jezelf er bewust van bent dat je zelf verantwoordelijk bent voor deze situatie! Gebruik vandaag je wijsheid en genereer bekentenis.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

@Lief, bedankt voor je zonnetje  :D
:-*

Moonskin

Hoi Lief,

Licht en nieuwe inzichten brengen verheldering waardoor je in staat bent te zullen vergeven..

Liefs Thea  :-*

Lief

Graag gedaan Kreeftje,

Ik hoop dat het goed geschenen heeft.

Oww Moon. Dat zou fantastisch zijn. In staat zijn om te vergeven. Ik zou niks liever willen....

Kaartjes voor 4 oktober.

Munten 4 met begeleidingskaart Staven 2.

symbolon:

DE INQUISITIE
Hou er vandaag rekening mee dat er serieuze ondervragingen op je pad komen. De tijd van recht en onrecht is aangebroken! Zelfs de mogelijkheid bestaat dat hierin het principe van de inquisitie wordt meegenomen. Vandaag wordt tot elk detail in kaart gebracht, de waarheid boven tafel te krijgen. De periode van zuivering breekt aan.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...