Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

dameblanche

energie gaan steken in het feit dat je je eigen waarzegger bent, wat je denkt of wat je ook gelooft wordt JOUW werkelijkheid, vreemde recepten werken niet [meer] ga meer af op je eigen mening!

Lief

Dank Marianne :-*

Ik ga het inderdaad maar eens dichter bij mijzelf zoeken.

Liefs, Lief  :) :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 6 september.

Het Oordeel met begeleidingskaart Gerechtigheid.

Wegen en kijken hoe zwaar ik wordt bevonden. Vanuit hier weer nieuwe doelen stellen.
Mijn situatie bekijken en objectief oordelen over mijn behaalde resultaten.

symbolon:

MNEMOSYNE
Er wordt vandaag van je gevraagd om in beweging te komen. Stem je af op je innerlijk! Je blijft hangen in de schaduwkanten van ongeloof, gebrek aan zelfvertrouwen. Stagnatie en emotionele frustratie zijn de gevolgen. Je doet er goed aan een vertrouwenspersoon in te schakelen en durf vandaag je eigen innerlijke therapeut te zijn.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

Citaat van: Lief op september 06, 2013, 08:49:18 AM

Wegen en kijken hoe zwaar ik wordt bevonden.

groetjes, Lief :)

En wat zei de weegschaal Lief? Ik zit rond de 58 kilo.

Je hebt zo'n mooie kaarten getrokken meid. Het oordeel niet de veroordeling. En de dame van gerechtigheid, ze heeft een weegschaal, maar die weegschaal zal altijd zeggen dit is het perfecte gewicht voor deze persoon. Loslaten is de grote boodschap van het oordeel, loslaten vooral loslaten, niks oordelen niet objectief niet subjectief, de resultaten zijn goed, daarin geloven.

Heleen.

Lief

Dank Heleen, ik ben ook zeer blij met de kaarten. Ik moet accepteren en inderdaad loslaten en blij zijn met mijzelf en mijn resultaten. Ik ga dat ook zeker doen.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemiddag,

Nog even mijn kaartjes voor de 7e september.

Zwaarden 6 met begeleidingskaart Ridder van Munten.

Ik ga mijn reis weer beginnen vanaf vandaag. Mijn 'studiereis'. Het zal weer een zwaar jaar worden met veel uitdagingen. Met een goed plan gestaag stappen vooruit maken. Ik ga door totdat ik het juiste resultaat bereikt heb.

symbolon:

REPELSTEELTJE
Vandaag wordt je alles gegeven om nieuw daglicht op je te laten schijnen. Je rekent af met je onzichtbare innerlijk persoon, of iemand anders die je stagneert. Je persoonlijke ontwikkeling gaat nu in een sneltreinvaart. Dit is nodig is om eventuele stagnatie achterwege te laten. Eventuele uitvluchten krijgen vandaag geen ruimte.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

een lange weg te gaan, maar dat weet je, je raakt nooit uitgeleerd en iedere uitdaging daadwerkelijk ook aangaan brengen je steeds verder op het pad.

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 8 september.

Munten 6 met begeleidingskaart Schildknaap van Kelken.

Kansen krijgen op werkgebied om meer succes te krijgen. Luisteren naar de oude rot in het vak en zij hulp accepteren. Leren voelen wat ik voel en vertrouwen op mijzelf en de waardering van anderen.

symbolon:

HET NOODLOT
Je begeeft jezelf in ondergrondse tunnels op het gebied van partnerschap. Houdt in ogenschouw dat deze zware situatie je de mooiste geslepen diamanten gaat opleveren. Maak vandaag opnieuw contact met de lieftallige krachten van je hart. Dit is ondragelijk voor donkere krachten. Onderzoek vandaag welk plaatje je aan deze relatie verbindt!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 9 september.

Matigheid met begeleidingskaart De Hogepriesteres.

symbolon:

DE GELIEFDE
Sluit met alle facetten van jezelf werkelijk vriendschap vandaag! Je doet er verstandig aan om voor jezelf rust, ruimte en tijd in te schakelen. Laat je vandaag heerlijk verleiden door attributen van luxe en weldaad. Zo herken je en waardeer je opnieuw je lichaam, welke de tempel van je Ziel is. Schakel een time-out in.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedenavond,

Nog even mijn kaartjes voor vandaag. Vanmorgen al om 6 uur op pad....

Koningin van Staven met begeleidingskaart Staven 10.

De energie van deze kaart oppakken zodat ik fijn verder kan werken aan mijn projecten.
Ik zie tegen bepaalde dingen op, maar ze zijn veel minder een last dan ik denk. Gewoon aanpakken en doen!

symbolon:

DE MAGIER
Je hebt veel in jezelf geïnvesteerd en bent veel over jezelf te weten gekomen. Pluk vandaag de vruchten dat je nog duidelijker weet waartoe je in staat bent! Je conceptie op zielsniveau is gereed. Met andere woorden op zielsniveau ben je er vandaag klaar voor om jezelf in de spotlights te zetten.

fijne avond!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

vurig dagje lief met al die staven. Je hebt het er maar druk mee, maar met de koningin erbij gaat het wel lukken.  Ik zie eigenlijk geen enkel probleem, die staven die red jij makkelijk.

liefs
Heleen.

PS gisteren hele mooie kaarten getrokken Lief. Die zullen voorlopig nog steeds voelbaar zijn. Hou dat vast, je wordt steeds opener.

Lief

Dank Heleen :-*

Inderdaad druk dagje gisteren. Schoolfotografie gedaan. Ik pik veel indrukken op van de kinderen. Sommige wijze en oude zielen. Zeer benieuwd wat die later voor de wereld gaan doen. Heel apart dat je dit bij sommige kinderen voelt en bij anderen niet.

Kaartjes van eergisteren ga ik zeker koesteren.

Kaartjes voor vandaag. Munten 7 met begeleidingskaart munten 8.

Wachten op het oogsten wat ik ooit gezaaid heb. Gewin maken uit werk.

En mijn verjaarkaartje. Vandaag begin ik aan mijn 45e levensjaar.

Zwaarden 9: ik denk dat het een heftig jaar wordt. Zeker is de aftakeling en waarschijnlijk het overlijden van mijn vader. Door onze moeizame relatie waar praten moeilijk is, zal het verlies denk ik heftiger zijn.

Soms angsten om mijn eigen gezondheid. Vaak als dingen goed gaan wordt dit weer verstoord door negatieve dingen. Niet dat ik dat wil/wens, maar dat is wel een beetje de tendens in mijn leven.

Het minst erge zou zijn  slapeloze nachten voor mijn fooopleiding. Das dan het meest makkelijke om mee te leven.

We gaan het zien.

Symbolon wederom de geliefde.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 12 september.

Matigheid met begeleidingskaart Kelken 2.

Tijd om stil te staan en dingen in balans te brengen. Mijzelf openstellen voor de mogelijkheden die om me heen zijn. Kijken en voelen wie ik werkelijk ben.

Symbolon:

DE MARIONET

Het wordt tijd vandaag dat je eigenheid straalt. Dit ontstaat door een diep verlangen naar rust en vrede in jezelf en in je leven. Je bent er klaar voor en je bent al op de helft. Vandaag is het je taak uit te vinden wat, of wie je in de greep houdt aan onzichtbare draden van uiterlijke perfectie.

Groetjes, Lief :)






Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemiddag,

Nog even de kaartjes van vrijdag de 13e.

Schildknaap van Staven met begeleidingskaart Munten 7.

Mijzelf in beweging brengen zodat ik vastzittende energie kan laten afvloeien. Daarnaast aan de slag met mijn ideeen en deze vorm geven.
Evalueren en mijn plannen eventueel bijstellen.

symbolon:

DE ANGST
Je doet er goed aan je angst vandaag onder ogen te zien. Hier ben je nu sterk genoeg voor! Het zal confronterend zijn, echter biedt het je wel de mogelijkheid om de feiten onder ogen te zien. Zo kan je naar bevrijding werken. Iedere stap in het donker is een weerspiegeling in behoefte van bestaanszekerheid.

Fijne avond!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 14 september.

Staven 3 met begeleidingskaart Staven 5.

Plannen maken en mijzelf doelen stellen. Mijn horizon verbreden. Uitdagingen, brainstormen, het oefenen van nieuwe vaardigheden.

DE HUWELIJKSE SLEUR
Je wordt aan het werk gezet vandaag! Er zijn namelijk serieuze zaken op het gebied van een relatie, waaraan je verbonden bent, aan het daglicht gekomen. Je liefdesrelatie of een vriendschappelijke en zakelijke relatie, vraagt je activiteit en te spiegelen waar het aan scheelt. Doe dit op praktische wijze en zet alles op een rijtje.

fijne zaterdag!

groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...