Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

#720
Goedemorgen,

Kaartjes voor 27 augustus.

Staven 5 met begeleidingskaart Het Oordeel. Floepers Aas van Kelken en De Dwaas.

Conflict, obstakels overwinnen. Iemand verdient een 2e kans.
Vergeven wat er te vergeven valt, laat los en ga door met je leven. De dwaas is in een situatie beland waar hij wilt. Wanneer het niet bevalt kan hij het zelf veranderen.

Hmmm, aparte kaarten. Toch hebben ze voor mijn gevoel met elkaar te maken.

Symbolon:

FORTUNA
Kweek vanaf vandaag het vertrouwen in je vergaarde en natuurlijke kennis en vaardigheden. Besef dat je op je weg nu alleen maar vertrouwen nodig hebt! Er is niemand die je kan vertellen wat de juiste weg en afslag voor je is. Zoek daarom ook niet meer buiten jezelf naar inzichten, maar heb vandaag krachtig vertrouwen in jezelf!


Fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 28e.

Schildknaap van Staven met begeleidingskaart Munten 9.

Symbolon:

DE DEPRESSIE
Op dit moment wordt je niet gespaard door het leven en vandaag wordt het hoog tijd dat je jezelf weer gaat herinneren! Vanaf nu ben je er klaar voor een zinvolle en grote uitdaging in je leven aan te gaan. Vervolg vanaf vandaag je levensweg, zodat je als een rozenknop weer kan openbloeien!


groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

ik heb de kaartjes van afgelopen dagen bekeken. Mooie kaarten hoor Lief. Kleurrijk en hoopvol. Alleen de symbolonkaart gooit wat roet in het eten.
maar niet getreurd ik heb even opgezocht , wat het nu betekend als er een depressie in de lucht hangt.

In de depressiekern waait het amper en breekt vaak zelfs even de zon door. De barometerstand verandert dan niet veel meer. Het rustige weer (de stilte voor de storm) is echter meestal maar van korte duur, tenzij de depressie heel langzaam verder trekt.

En op 26 augustus een depressie, op 28 augustus een depressie die trekt dus langzaam verder. Geen vuiltje aan de lucht

Heleen.

Lief

Hoi Heleen,

Dank voor de prachtige duiding. Op het moment wat tegenslag, maar ik hoop dat ik het emotioneel gedoceerd kan verwerken. Verder gaat het wel redelijk voor de wind....

Ik voel me ook best kleurrijk en hoopvol...

heel veel liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen allemaal :D

Kaartjes voor 29 augustus.

Munten 6 met begeleidingskaart Staven 2.

Kansen krijgen qua werk die succesvol kunnen zijn. Hulp en adviezen aanvaarden van iemand die doorgewinterd is op dat gebied. Mijn plannen die ik uitgedacht heb beginnen vorm te krijgen. Mijn kansen grijpen. Creatief zijn er ervoor gaan.

symbolon:

DE BIECHT
Vandaag breekt de tijd aan open kaart te spelen. Er is een thema waar je in verstrikt bent geraakt en wat je of een ander op te biechten hebt. Het allereerste belangrijke is dat je jezelf er bewust van bent dat je zelf verantwoordelijk bent voor deze situatie! Gebruik vandaag je wijsheid en genereer bekentenis.

Fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 30 augustus.

Koningin van Kelken met begeleidingskaart Munten 10.

Zorgen voor anderen. Financiele verbeteringen en raad van ouderen.

symbolon:

DE WRAAKGODINNEN
Je bent er klaar voor vandaag de werkelijkheid onder ogen te zien. Hier zal nog heel wat water bij de wijn gedaan moeten worden. Het zal geen gemakkelijke opdracht voor je zijn, maar wel een zinvolle. Je doet er goed aan vandaag je verantwoordelijkheid te nemen voor het erkennen van jouw aandeel in het geheel.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen allemaal :D

Laatste kaartjes van deze maand....

De Hogepriesteres met begeleidingskaart Matigheid.

Vertrouwen op mijn gevoel. Het bewuste mengen met het onbewuste. Stoppen en analyseren in welke facetten ik meer balans moet aanbrengen.

symbolon:

DE MARIONET
Het wordt tijd vandaag dat je eigenheid straalt. Dit ontstaat door een diep verlangen naar rust en vrede in jezelf en in je leven. Je bent er klaar voor en je bent al op de helft. Vandaag is het je taak uit te vinden wat, of wie je in de je greep houdt aan onzichtbare draden van uiterlijke perfectie!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 1 september.

Kracht met begeleidingskaart Munten 8.

Gebruik maken van de kansen die zich aandienen. In de flow blijven waar ik nu in zit.
Hard werken om dat wat ik voor ogen heb te verwezelijken.

symbolon:

DE TWEE KONINGSKINDEREN
Vandaag worden je ogen wat betreft een liefdesaffaire bijna geopend. Leef je in een illusie? Er wordt je een wortel voorgehouden, of je houdt jezelf weg van de werkelijkheid, je verlangen naar liefde. Stap vandaag in de realiteit! Het wordt tijd dat je ontwaakt. Verwacht niet dat een ander zorg draagt voor je geluk.

fijne zondag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 2 september.

De Keizerin met begeleidingskaart Ridder van Munten.

Rustige ontwikkelingen. Het in balans brengen van mijn ik, geestelijk en lichamelijk.
Gestaag veranderen dingen. Werken volgens een goed opgesteld plan.

symbolon:

DE ZIEKE KONING
Er wordt veel uithoudingsvermogen van je verwacht. Je levensmotto vandaag is vooral een lange adem te hebben en simpel gezegd door gaan! Je beschikt over een groot uithoudingsvermogen. Laat je onzekerheid vallen, te denken dat je het niet aan kunt. Draai vandaag op doorzettingsvermogen met een trots gezicht en rechte schouders.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 3 september.

Koning van Kelken met begeleidingskaart De Gehangene.

Adviezen van de leermeester die mij een nieuwe manier leert om naar de wereld te kijken en laat zien dat alle mogelijkheden nog open liggen.

symbolon:

DE RATTENVANGER
Vandaag stap je in een waardevolle, persoonlijke ontwikkeling. Je doet er goed aan hier geconcentreerd mee verder te gaan. Je ontdekt namelijk steeds beter dat het leven, met alles wat bij het leven hoort, soms ook loze beloften heeft. Je doet er goed aan te vertrouwen op je krachten en inzichten vanuit jezelf.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

#730
Foutje....
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 4 september.

Het zuiveren van mijn gedachten. Loslaten van angsten. Mijn grenzen bepalen ook naar anderen toe.
Het gevoel hebben dat ik soms vast zit in mijn angsten.

symbolon:

DE RATTENVANGER
Vandaag stap je in een waardevolle, persoonlijke ontwikkeling. Je doet er goed aan hier geconcentreerd mee verder te gaan. Je ontdekt namelijk steeds beter dat het leven, met alles wat bij het leven hoort, soms ook loze beloften heeft. Je doet er goed aan te vertrouwen op je krachten en inzichten vanuit jezelf.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

hoi lief

welk kaartje heb je getrokken

liefs
Heleen

Lief

Ha, ik heb echt niks meer nodig.

Zwaarden 9 met begeleidingskaart de Duivel.....

Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 5 september.

De Hogepriesteres met begeleidingskaart De Zon.

Goed luisteren naar mezelf en mij open stellen om te voelen. Weten dat doelen die ik wil behalen ook haalbaar zijn. Wel erop letten dat ik mij energie doseer zodat ik niet opbrand.

DE UITWISSELING
Je wordt vandaag uitgenodigd uit te spreken wat je op je hart hebt. Het wordt tijd! Je zult merken dat het jezelf enorm oplucht. Er valt een last van je schouders. Je Ziel weerspiegelt je de opdracht nu werkelijk uit te spreken wat je voelt. Je zult zien dat het mee valt.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...