Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 27e juli.

Munten 10 met begeleidingskaart Staven 5.

Veranderende omstandigheden waardoor het financieel vooruit kan gaan. Adviezen opvolgen van een ouder iemand in mijn leven.
Brainstormen, obstakels in mezelf overwinnen. Wat ik zaai zal ik oogsten.

symbolon:

HET AFSCHEID
Vandaag word je geconfronteerd met tegenstellingen in jezelf. Je doet er goed aan deze met open vizier tegemoet te treden. Er zijn namelijk vernieuwingen op je pad gekomen. Vernieuwingen waar je angstig tegenop kijkt. Het is je ziel die je vandaag vertelt afscheid te nemen van de zekerheden die je voor jezelf hebt opgebouwd.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 28e juli. Pff, bijna weer een maand om.

Kelken 8 met begeleidingskaart Koning van Kelken.

Weg lopen van een situatie die ik zat ben en geen heil meer in zie. Ik kies nu voor mezelf.
Emoties die ik niet meer wil omdat het me toch nergens brengt.

symbolon:

DE SPIRITUELE TUIN
Je bent beland in een spannende situatie en je doet er vandaag goed aan je bewust te zijn, dat als je dit goed aanpakt, je droom werkelijkheid wordt. Je staat op het punt iets te ondernemen uit je veilig opgebouwde omgeving. Besef vandaag dat je voldoende basis hebt opgebouwd een stap verder te gaan.

groetjes, Marina :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

Lief, voor jou wordt het psies ook, vooruit kijken  :)

:-*

Lief

Dank Kreeftje,

Ik doe mijn best. Het zit weer even tegen met het kind....

Kaartjes voor de 29e juli.

Matigheid met begeleidingskaart Staven 2.

Stilstaan en beslissingen nemen om in balans te komen. Wat is goed voor me, wat niet. Mij niet af laten leiden van het pad ik gekozen heb. Mijn eigen ik en stijl ontwikkelen.

symbolon:

DE STRATEEG
Het is je opdracht werkelijk te vertrouwen op je kennis en levenservaringen. Deze wijzen je vandaag namelijk uitstekend te weg. Wat je nodig hebt is tactiek, maar ook vooral overzicht in de situatie waarin je jezelf op dit moment begeeft. Je hebt vandaag alles in huis om je stukken te plaatsen op je schaakbord.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 30 juli.

Ridder van Munten met begeleidingskaart de Keizer.

Doorzettingsvermogen en het geduld hebben om het resultaat van hard werken af te wachten.
Als ik iets wil moet ik het plannen en deze lijn volgen.

symbolon:

DE MARIONET
Het wordt tijd vandaag dat je eigenheid straalt. Dit ontstaat door een diep verlangen naar rust en vrede in jezelf en in je leven. Je bent er klaar voor en je bent al op de helft. Vandaag is het je taak uit te vinden wat, of wie je in de je greep houdt aan onzichtbare draden van uiterlijke perfectie!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 31 juli.

Ik laat mij door mijn paard brengen daar waar ik wil zijn. Ik laat mij niet tegenhouden. Wat ik voor ogen heb ga ik waarmaken. Ik kan alleen creëren vanuit een positief gevoel. Wat er ook gebeurd, ik vier mijn feestje.

symbolon:

DE IJSKONINGIN
Vandaag wordt je geacht je volwassenheid op te pakken en verantwoordelijkheid te nemen voor jezelf! In je is er verstarring, waardoor je gevoel niet kan stromen! Ook in jou is er een innerlijk, kwetsbaar kind. Deze is mistroostig en bang om in deze wereld te ontwaken! Betreed vandaag je kasteel van gevoeligheid en zachtheid.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 1 augustus.

De Toren met begeleidingskaart Kelken 7.

Nu is het tijd om na te denken wat ik wil, hoe de omwenteling te maken. Niet meer afwachten maar zelf aanpakken. Mijn leven in eigen handen nemen.
Dit kan door orde op zaken te stellen. Dingen opruimen in huis en kop zodat alles rustig en helder wordt.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 2 augustus.

Staven 10 met begeleidingskaart Kelken 9.

Mijn doel bereiken door hard te werken. Dan gaat de wind met mij mee waaien en komen wensen uit.

symbolon:



HET AFSCHEID
Vandaag word je geconfronteerd met tegenstellingen in jezelf. Je doet er goed aan deze met open vizier tegemoet te treden. Er zijn namelijk vernieuwingen op je pad gekomen. Vernieuwingen waar je angstig tegenop kijkt. Het is je ziel die je vandaag vertelt afscheid te nemen van de zekerheden die je voor jezelf hebt opgebouwd.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 3 augustus.

Munten 4 met begeleidingskaart de Ster.

Mij niet laten weerhouden door onzekerheid en angsten. Leren loslaten, het kan bevrijdend werken.
Nieuwe kansen krijgen om te veranderen wat ik wil.

symbolon:

DE ENGEL
Vandaag word je uitgenodigd je af te sluiten van de buitenwereld en je naar binnen te richten. Daar vind je namelijk alle antwoorden op je gebeden. Het is je opdracht te vertrouwen op eigen inzichten en wijsheid. Besef dat er een gedeelte van jezelf niet van deze Aarde is. Richt jezelf op je hogere weten!

groetjes, Lief  :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 4 augustus.

Zwaarden 2 met begeleidingskaart Koningin van Pentakels.

Een periode van afwachten voordat er een beslissing kan worden genomen. Het verhaal is nog niet helemaal helder. Ik vind de Koningin van Munten hier lastig in de combineren.

Fijne zondag!

Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 5 augustus.

Munten 8 met begeleidingskaart Koningin van Staven.

Mogelijkheden om van mijn hobby mijn werk te maken. Hard werken, ontwikkelen, blij zijn met iedere keer de vooruitgang die ik boek. Af en toe erbij stilstaan of ik nog op het pad zit wat ik wil.
Mijn scherpe tong in toom houden. Mijn energie naar buiten richten zodat ik het positief kan gebruiken.

symbolon:

DE TWEE GEZICHTEN VAN EVA
Vandaag speelt een interessant dilemma een grote rol. Dit daagt je uit om twee strijdige en schijnbaar niet te verenigingen kanten in jezelf tot de juiste balans te brengen. Zeer waarschijnlijk heeft dit te maken met een belangrijke keuze! Soms biedt een nuchtere benadering de juiste ingangen. Kies voor deze benadering vandaag.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

Hey Lief.

Mijn bewondering voor het iedere keer publiceren van je kaarten zonder reactie! Ik had het allang opgegeven. Maar ja jij hebt voor vandaag ook de munten 8 kaart, jij blijft aan de weg timmeren zonder op te houden!

Ik heb je kaarten van de afgelopen tijd bekeken en gelezen, ik struikelde alleen bij 31 jullie

Citaat van: Lief op juli 31, 2013, 08:22:02 AM
Goedemorgen,

Kaartjes voor 31 juli.

Ik laat mij door mijn paard brengen daar waar ik wil zijn. Ik laat mij niet tegenhouden. Wat ik voor ogen heb ga ik waarmaken. Ik kan alleen creëren vanuit een positief gevoel. Wat er ook gebeurd, ik vier mijn feestje.


Jij bent die dag hoogstwaarschijnlijk niet gestruikeld, want jij hebt je door je paard laten brengen waar je wilde zijn. Welke dagkaart zou daarbij horen? Alle paardenkaarten erbij gehaald en ik ga voor staven 6, gezien dat het paard is dat en de juiste kant op gaat, naar rechts en het meest in beweging is. (de ridderkaarten gaan beide links, of staan stil. Net als het paard op de zon. En het paard van de dood, houdt ook zijn pas in)

Dan was er ook nog iets met het vieren van een feestje. Dat kan na de triomfkaart van staven 6, maar welke kaart hoort daarbij? Ik kom uit op kelken 3 of kelken 9. Ik ga voor kelken 3, omdat daar het feest volop op bezig is.


Maar dat staat los van jouw dagkaart van vandaag. Munten 8 heb ik al geduid, het aan de weg blijven timmeren, de lief die van geen ophouden weet. Heel herkenbaar bij jouw. Vandaag met de koningin staven. die lekker op haar troon zit, en dat is misschien ook wel het beste wat ze kan doen. Een beetje delegeren naar haar onderdanen, die in geen velden of wegen te bekennen zijn. Denk toch dat ze vanavond zelf het blikje kattenvoer van haar zwarte kat moet opentrekken, maar ach als je samenwerkt met Lief die zo ijverig werkt, is dat nog wel te doen.

liefs
Heleen

Lief

Hoi Heleen,

Dank voor de duiding. En tja, ik leg de kaartjes natuurlijk voor mijzelf en probeer dan ook te oefenen er steeds meer van de snappen en in te zien. Als er iemand meekijkt is dat erg mooi, maar ik kan niet verwachten dat anderen daar altijd maar zin in hebben.

Wat de kaarten van de 31 betreft was het Ridder van Staven met begeleidingskaart inderdaad Kelken 3.

Ik blijft lekker timmeren aan die weg. Heb er zin in en ik ga gestaag vooruit en iedere dag begin ik standaard heerlijk met mijn kaartjes. Het geeft me een fijn gevoel. En wanneer iemand meekijkt zo af en toe dan is mijn dag helemaal supergoed!

Hele dikke knuffel en liefs,

Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 6 augustus.

Schildknaap van Zwaarden met begeleidingskaart Koning van Staven.

Een uitdaging niet uit de weg gaan. Mijn visie verbreden, dingen uitproberen.
Gericht aan het werk gaan met een doel. Met geloof in mijzelf zal ik mijn doel bereiken.

symbolon:

VERANTWOORDELIJKHEID VOOR DE SCHEPPING
Er staat je vandaag een vreugdevolle opdracht te wachten. Je wordt namelijk opgeroepen je te wenden tot de natuur. Je inzet voor anderen, de wereld en de natuur is vooruit gegaan! Vandaag wordt je opgeroepen dit verder te ontplooien. Verbind je nog meer met dieren, planeten en zwakkere mensen die je bescherming nodig hebben.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 7 augustus.

Kelken 7 met begeleidingskaart Munten 10.

Opruimen, letterlijk en figuurlijk, om rust in het koppie te brengen. Hierdoor komt overzicht waardoor ik mijn richting kan bepalen. Mijn leven even goed op de rails zetten.
Omstandigheden veranderen gestaag waardoor de financiën vooruitgang boeken. Er is hulp van een ouder iemand.

symbolon:

FORTUNA
Kweek vanaf vandaag het vertrouwen in je vergaarde en natuurlijke kennis en vaardigheden. Besef dat je op je weg nu alleen maar vertrouwen nodig hebt! Er is niemand die je kan vertellen wat de juiste weg en afslag voor je is. Zoek daarom ook niet meer buiten jezelf naar inzichten, maar heb vandaag krachtig vertrouwen in jezelf!

groetjes, Lief  :)
Look for the answer inside your question...