Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Sweetie

Lief,

Gebruik je fantasie om je grenzen te verleggen , blijf niet trappelen maar droom eens van wat je zou kunnen doen

Suus

heleen

veel kelken kaarten de afgelopen tijd Lief. ik ben wel 2 keer de aas kelken tegen gekomen, de kaart van de overstroming. Je hebt water nodig Lieve Lief, maar je eindigt met staven 3, een man in de woestijn zonder water. Wat ik je ook regelmatig zie doen is plannen maken voor de toekomst maar wat zegt je symbolon kaart
Citaat van: Lief op juli 18, 2013, 09:19:07 AM

Of je nu wilt of niet, vandaag wordt je uitgedaagd om je grenzen te verleggen.


En dan benadruk ik het woord VANDAAG, niet morgen niet volgende week.
Bekers 7 ik vind het een moeilijke kaart, Een kaart met 7 bekers gevuld met verschillende materie, welke materie hebben we nodig? Het lijkt of de zwarte schim zich terugdeinst voor al die zaken. Hij wil het hebben maar kan het niet pakken. Een illusie, een droom, een fata morgana?

Woestijnen en fata morgana, in heel veel films wordt het gebruikt. Keer de woestijn de rug toe Lief, het is er alleen maar heet, en verdord. draai je om, gooi de hele lappen kleding van je lijf, en kom door de poort terug. laat de woestijn achter je.

liefs
Heleen

Lief

 Dank Suus en Heleen :-*

Ik ga mijn best doen mijn fantasie te gebruiken en deze ten uitvoer te brengen zodat mijn fata morgana's werkelijkheid worden.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemiddag,

Kaartjes voor 19 juli.

Munten 9 met begeleidingskaart Koning van Zwaarden.

Goed nieuws in aantocht. Orde op zaken stellen.

Symbolon:

DE ONT-BINDING

Neem vandaag de ruimte in die je nodig hebt! Je oude bescherming toont barsten omdat je op Zielsniveau uit je voegen groeit. Het oude past niet meer bij je! Neem hier vandaag afscheid van. De ruimte is te klein geworden. Laat de rebel in jezelf ontluiken en kom op wat goed voor jou is!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 20 juli.

Munten 5 met begeleidingskaart Kelken 8.

Leren mij te richten op wat ik wel heb. Kijken naar de toekomst. Het oude loslaten en een nieuwe weg inslaan.

symbolon:

ONT-BINDING
Neem vandaag de ruimte in die je nodig hebt! Je oude bescherming toont barsten omdat je op Zielsniveau uit je voegen groeit. Het oude past niet meer bij je! Neem hier vandaag afscheid van. De ruimte is te klein geworden. Laat de rebel in jezelf ontluiken en kom op wat goed voor jou is!

Ha, zelfde kaart als gisteren.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

#665
Goedemorgen,

Kaartjes voor 21 juli.

Koning van Pentakels met begeleidingskaart Zwaarden 9.

Op zoek naar zijn verbetering en materiele zekerheden. Ik moet van een eindje komen, maar vanaf hier wordt het alleen maar beter.

symbolon:

DE VERLEIDER
Je bent vandaag beland in een uitdaging. Deze zal je uiteindelijk een prachtig resultaat opleveren. Je word namelijk aan het werk gezet om definitief af te rekenen met een karmische levensopdracht en valse gedachten. Geef daarom vandaag boosheid en wrok alle ruimte en verberg deze niet langer. Neem je beslissingen vanuit eigen kracht.

Mijn Rune er ook maar even bij:

SOWILO

De zon geeft licht en warmte en wordt gezien als de levenskracht. Voorspoed en gezondheid zijn de krachten die aan deze rune worden toegekend. Sowilo is de rune die je de kans geeft om al je mogelijkheden zo optimaal mogelijk te gebruiken waardoor zelfverwezenlijking en succes bereikt kan worden. De positieve invloed van deze rune heelt je en brengt je dichter bij volledigheid en eigenheid.

Sleutelwoorden: succes, geluk, volledigheid

Astrologische overeenkomst: de Zon in verhoging.


groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 22 juli.

Schildknaap van Zwaarden met begeleidingskaart Staven 2.

Mij verdiepen in wat anderen drijft. En deze met mijn visie verenigen. Het zijn niet langer dromen, ik ben op de weg ze ook uit te laten komen.

symbolon:

DE SCHANDPAAL
Vandaag komt de schandpaal op je pad. Je doet er goed aan de realiteit onder ogen te zien. Werk hier aan mee, zet eventuele trots aan de kant en neem het initiatief. Als je zelf een gedupeerde bent van een gemene roddel, kan je er op rekenen vandaag dat de aap uit de mouw komt.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief,

Schildknaap van Zwaarden met begeleidingskaart Staven 2.

Je bent stuntelig aan het spelen met het zwaard , je bent leergierig en je wil iets nieuws , met de nodige discipline zal je er wel bij komen !

Suus

Lief

Dank Suus :-*

Ik blijf doorgaan tot ik het zwaard onder controle heb....

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 23 juli.

Aas van Zwaarden met begeleidingskaart Koningin van Munten.

Een nieuwe manier van denken en communiceren. Nieuwe ideeën. Gevoelig zijn voor de natuur en de cycli.

symbolon:

DE VAMPIER
Je doet er goed aan vandaag te reflecteren naar jezelf en in actie te komen. Ga op onderzoek naar dat deel in jezelf wat je aandacht dringend vraagt. Maak je vandaag los van de gehechtheden wat in eerste instantie goed leek te zijn. Misschien is het confronterend en ben je bang. Je kunt het!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,

Aas van Zwaarden met begeleidingskaart Koningin van Munten.

Wat je wil doen ... je wil het goed , doen , je denkt na over hoe je het kan/wil aanpakken dit op een mooie manier , wel bij jezelf blijven ..

Suus

Lief

Jaa, ik snap dit....

Ik ben bezig met een project voor volgend schooljaar wat ik heel goed wil doen. Qua fotografie moet ik wel iets van mijn stijl afwijken zeg maar, dat brengt de opdracht (die ik mezelf heb opgelegd) een beetje met zich mee. Werkt vernieuwend en daagt uit. Toch moet ik proberen wel 'mijn' stijl erin te bewaren.

dank Suus :-* :-*

Fijne dag nog!

liefs, Lief :D
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 24 juli.

Gerechtigheid met begeleidingskaart Kelken 7.

Beslissingen moeten gaan nemen. Gebruik gaan maken van mijn creatieve talenten. Opruimen in huis en in mijn koppie.
Laat ik dat nou gisteren gedaan hebben en het voelt goed :D

symbolon:

HET GEVECHT
De tijd is aangebroken om vandaag spijkers met koppen te slaan en de leiding te nemen over jezelf en de situatie. Dit, ondanks je vermoeidheid. Nu gaat het er om dat je leert om je moed in te schakelen. Het gaat er niet zo zeer om dat je wint of verliest, het gaat er nu om dat je werkelijk in actie komt.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 25 juli.

Ga er vanavond naar kijken. Eerst pretpark in nu....

Kelken 7 met begeleidingskaart Koningin van Munten.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 26e.

Staven 2 met begeleidingskaart Schildknaap van Zwaarden.


DE MARIONET

Het wordt tijd vandaag dat je eigenheid straalt. Dit ontstaat door een diep verlangen naar rust en vrede in jezelf en in je leven. Je bent er klaar voor en je bent al op de helft. Vandaag is het je taak uit te vinden wat, of wie je in de je greep houdt aan onzichtbare draden van uiterlijke perfectie!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...