Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Sweetie


Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 13 juli.

Staven 8 met begeleidingskaart Zwaarden 3.

Alles gaat sneller dan verwacht. Verandering, vooruitgang. Hartenzeer kan ik achter mij laten.

Symbolon:

DE KRIJGER

Vandaag openen nieuwe wegen voor je. Dit betekent je alles binnen handbereik hebt om te handelen en jezelf te bevrijden uit een knoop! Maak een keuze vandaag. Dit wordt van je verwacht. Maak hier optimaal gebruik van. Dit zal je bevrijden van de persoon of situatie waar je belemmerd door wordt. Laat je geestdrift er vooral zijn.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 14 juli.

De Gehangene met begeleidingskaart Aas van Kelken.

Op een andere manier naar de wereld om mij heen kijken en daardoor een andere kijk op mijn leven krijgen.
Mij niet laten overspoelen door emoties, maar ze in mijn leven passen. Nieuwe gevoelens.

symbolon:

DE ONWETENDE DWAAS
Er komt vandaag een opdracht op je pad waar je aardig wat moed voor nodig hebt. Laat strijd en competentie met jezelf of eventueel betrokken anderen achterwege. Werk vandaag aan vertrouwen vanuit overgave, zodat nieuwe energie en verfrissende input kunnen stromen. Leer meer te vertrouwen op je innerlijke stem en intuïtie.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

#648
Mooie kaarten Lief,
wat heeft de gehangene toch een mooie stralenkrans om zijn hoofd, kijk hem eens  relaxst zijn,
met het zich op die prachtige beker...
( ik heb hem ook vandaag)

geniet Lief

Lief

Dank Vlinder :-*

Genieten doe ik ervan! Ben zeer blij met deze kaarten.

Fijn om hem met je te delen :D

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...


Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 15 juli.

Kelken 10 met begeleidingskaart Kelken Koningin.

Blijde veranderingen, groot inlevingsvermogen.

symbolon:

DE GELIEFDE
Sluit met alle facetten van jezelf werkelijk vriendschap vandaag! Je doet er verstandig aan om voor jezelf rust, ruimte en tijd in te schakelen. Laat je vandaag heerlijk verleiden door attributen van luxe en weldaad. Zo herken je en waardeer je opnieuw je lichaam, welke de tempel van je Ziel is. Schakel een time-out in.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,

Kelken 10 met begeleidingskaart Kelken Koningin.

Je krijgt de moed er terug in , het gezin op de voorgrond .. ga je toch op reis Lief ??
de koningin helpt je bepaalde zaken aan te pakken , het te verkrijgen wat nodig is

Suus :-*

Lief

Ohhh Suus!!

Als dat eens waar was... we wachten af :D :D

Dank!

lief, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Haha, hoe kan de duivel je op de hielen zitten......

Voor de 2e keer deze week een belofte zodat we op vakantie kunnen. Daarna veranderen de voorwaarden ineens. Tijd dat we afstand gaan nemen van deze mensen.

Ik hoop op een andere functie voor eega in het buitenland en heerlijk afstand van familie die je maar wat wijs maakt.

Weer verdrietige kids voor de 2e keer deze week. Ik veracht mensen die mijn kinderen kwetsen!

Groetjes, Lief 
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Ja Lief ,
ben ik helemaal mee eens maar bekijk het eens .... zo ..... misschien dat dit net niet mag doorgaan om erger te voorkomen ! snap je ?.... :)
Er is altijd een reden en toeval bestaat niet !

Suus  :-*

Lief

Tja, zo kun je alkes bekijken. Het wordt gewoon tijd dat we eens afrekenen met manipulatieve schoonouders. Denken dat ze maar alles kunnen regeren omdat ze geld hebben.

Mijzelf en mijn kinderen maar eens tegen beschermen. Grote afstand creëren...... 
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 16 juli.

Zwaarden 8 met begeleidingskaart De Magier.

Mij beperkt en onderdrukt voelen. Door mijn creativiteit en ondernemerschap de gebruiken kan ik de vrijheid nemen. Onafhankelijk worden van derden.

symbolon:

DE IJSKONINGIN
Vandaag wordt je geacht je volwassenheid op te pakken en verantwoordelijkheid te nemen voor jezelf! In je is er verstarring, waardoor je gevoel niet kan stromen! Ook in jou is er een innerlijk, kwetsbaar kind. Deze is mistroostig en bang om in deze wereld te ontwaken! Betreed vandaag je kasteel van gevoeligheid en zachtheid.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 17 juli.

Aas van Kelken met begeleidingskaart Schildknaap van Kelken.

Nieuwe gevoelens, mijn innerlijk weer laten stromen. Openstaan voor mijn gave, een nieuw begin.

symbolon:



DE FAMILIE
Je doet er goed aan om de uitdaging waarin je bent beland nu niet meer uit de weg te gaan. Draai er vandaag niet langer om heen en laat je niet te veel leiden door emoties en twijfel in jezelf. Een nieuwe en verdiepende verbinding aan gaan, brengt nu eenmaal consequenties met zich mee.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 18 juli.

Kelken 7 met begeleidingskaart Staven 3.

Rommel opruimen. Letterlijk en figuurlijk zodat ik weer kan zien welk pad ik wil bewandelen. Het brengt rust in het koppie.
Een visie hebben. Plannen maken voor de toekomst.

symbolon:

DE NAR
Of je nu wilt of niet, vandaag wordt je uitgedaagd om je grenzen te verleggen. Nu is er geen weg meer terug. Mocht je nog enigszins terughoudend zijn, wordt je abrupt voor een onverwachte situatie gezet. Vandaag is er niets meer wat je tegenhoudt, dan slechts gedachten op angst gebaseerd. Sluit vriendschap met jezelf!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...