Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Goedenavond, eindelijk tijd voor mijn kaartjes.

De hogepriesteres met begeleidingskaart de magier.

Ontwikkeling, veranderingen. Een aanvang, gebruik maken van vaardigheden en mogelijkheden.

Symbolon:

DE BIECHT

Vandaag breekt de tijd aan open kaart te spelen. Er is een thema waar je in verstrikt bent geraakt en wat je of een ander op te biechten hebt. Het allereerste belangrijke is dat je jezelf er bewust van bent dat je zelf verantwoordelijk bent voor deze situatie! Gebruik vandaag je wijsheid en genereer bekentenis.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 4 juli.

De Duivel met begeleidingskaart Kelken 2.

Negatief denken, gevoel hebben dat alles bij mij fout gaat. Verzoeningen van tegenstellingen.

symbolon:

VERANTWOORDELIJKHEID VOOR DE SCHEPPING
Er staat je vandaag een vreugdevolle opdracht te wachten. Je wordt namelijk opgeroepen je te wenden tot de natuur. Je inzet voor anderen, de wereld en de natuur is vooruit gegaan! Vandaag wordt je opgeroepen dit verder te ontplooien. Verbind je nog meer met dieren, planeten en zwakkere mensen die je bescherming nodig hebben.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

na de mooie kaarten van de hoge priesteres en de magier, vandaag de duivel en bekers 2. Vandaag even in het onderaardse domein waar de duivel zich schuil houdt. Samen met een gehoornde Adam en Eva vast aan de schatkist waar de duivel zijn vogelachtige poten aan heeft vastgeklemd. Maar tevens zwaait hij frivool naar me. He Heleen jij hier ook weer. Ja duivel, lief heeft je vandaag uit haar stok getoverd. Was dat de magier die dat heeft gedaan? De magier kijkt me onschuldig aan. Uhh misschien gisteren te fanatiek,ik had wel zin , ik was lekker bezig. Draaide mijn magische toverstok in de ronde. De hoge priesteres waarschuwde nog even, niet te fanatiek magier, luister ook naar mijn stem. Maar ik was niet te stoppen. Ik wou, vooruit, bezig zijn geen talenten verspillen. En het ging mooi Heleen, Het ging fantastisch. Ik maakte een grote draaikolk, en vervolgens kwamen we uit onder de aarde. Ja magier dat zie ik. Ga zitten Heleen, nu je hier op bezoek bent. Ik heb nog wel wat kettingen over, kun jij ook op mijn schatkist passen. Dank je de Koekkoek, duivel. Dat doe ik wel als ik jezelf heb getrokken. Ik kom nu voor Lief. Ook haar schijn je vandaag naar je onderaardse nest te hebben gelokt. Lief, Lief, Lief zeg je, de duivel kijkt mij onschuldig aan. Een blik die ik maar al te goed van hem ken. Ik weet meer dan genoeg. Lief is hier! Lief zei je Heleen. Nee ik heb in mijn schatkist gekeken Lief is er niet. Ik houd ook helemaal niet van Lief Heleen. Lief-Lief-Lief dat klinkt te uhhhh Ik help de duivel mee, te Lief? Ja Heleen te lief ja. Zoiets wil ik in deze Hel helemaal niet hebben. Jij klinkt veel beter hel1. Ja duivel het zit in de naam. Maar vreemd dat Lief hier niet is. Lief heeft namelijk gisteren een ongelukje gehad met de magier, en is een beetje naar beneden gestort. Is misschien enigszins geschrokken maar ik wil lief vertellen dat het allemaal goed is Duivel. Dat u enkel en alleen een duivel in een doosje bent. Met de talenten van Lief zit het wel goed, ze moet zich niet door haar angsten en onzekerheden laten leiden.  Op tijd met de bekers van vreugde proosten, een liefdevolle gebaar aanvaarden. Dan veranderd de duivel in een leeuw die krachtig en sterk zijn vleugels kan uitslaan.

Heleen

Lief

Prachtig Heleen!!

Ik zit hier vol ontroering te lezen.

Talenten zitten inderdaad wel goed. Ben alleen zwartgallig en mopperig de laatste tijd. Gevoel dat alles tegenzit en het verkeerd gaat met ons land, met onze aarde. Allemaal zaken waar ik geen invloed op heb, maar die me wel raken. Ik ga de duivel laten voor wat hij is. Stop hem in het doosje. Pak mijn bekers op en ga daarmee aan de slag.

Dank je wel Lieve Heleen voor deze mooie boodschap!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 5 juli.

De Zon met begeleidingskaart Zwaarden 4. Floeper: Zwaarden Aas.

Een nieuw begin, voorspoed. Rust en ontspanning nemen. Floeper:Mij losmaken van oude gedachten en patronen....

symbolon:

DE SCHULD
Je bent in gevecht met jezelf en wordt vandaag bijna verpulverd tussen schuld en onschuld. Het is je opdracht te accepteren dat je beland bent in een onbedoelde daad. Besef dat vandaag het moment is aangebroken om in beweging te komen en voor jezelf en de ander alles in de juiste orde te herstellen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,
Door rust te nemen zal je zaken positiever gaan bekijken , leg alles even neer en zie dat je weer grote sprongen za maken , eerst voldoende rust é meisje !!

Suus

Lief

Jaaaaaa, net mijn laatste pedicureklant gedaan.

Nu nog even de laatste hand aan de uitvaartfoto's, die zijn dan ook vandaag klaar en dan heb ik 3 weken vakantie!!

Helaas geen geld om weg te gaan. Voor het eerst in 12 jaar. This ff niet anders  :'(

Kan in ieder geval wel tot rust komen. Heerlijk!!!


Dikke knuffel, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Geniet ervan meid , je hebt het dubbel en dik verdient
Dikke pluim !!

Suus

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 5 juli.

Staven 7 met begeleidingskaart Kelken 3.

Opkomen voor mezelf. Harmonie, genieten van het gezelschap vandaag.

symbolon:

DE VERLEIDER
Je bent vandaag beland in een uitdaging. Deze zal je uiteindelijk een prachtig resultaat opleveren. Je word namelijk aan het werk gezet om definitief af te rekenen met een karmische levensopdracht en valse gedachten. Geef daarom vandaag boosheid en wrok alle ruimte en verberg deze niet langer. Neem je beslissingen vanuit eigen kracht.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 7 juli.

Munten 8 met begeleidingskaart Kelken 3.

Voorbereidingen, leren, productiviteit. Groei van creativiteit, welslagen.

symbolon:

ONENIGHEID
Er komt een conflictsituatie op je pad en deze vraagt om oplossingen. Er zit niets anders op dan het initiatief te nemen om in beweging te komen. Alleen een meegaande aanpak helpt je vandaag een stap verder. Verwacht niet te snel harmonie in je relatie en besef dat de ander je een spiegel voor houdt.

Hmm,apart de symbolon. Precies wat ik gisteren gehad heb. Zou het dan toch nog een staartje krijgen....

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 8 juli.

Zwaarden 8 met begeleidingskaart Munten 4.

Mijn gebonden voelen in een situatie. Stilstand, waardoor nieuwe ontwikkelingen worden gedwarsboomd.

symbolon:

TERUGTREKKEN
De betekenis van retraite vandaag, is het juiste voor de situatie waarin je jezelf momenteel begeeft. Je doet er verstandig aan je te ontspannen en je terug te trekken van de buitenwereld. Het enige wat je maar hoeft te doen vandaag, is simpelweg helemaal niets! Want je verblijft op dit moment in Niemandsland.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,
Waar ben je bang voor ?
Je niet al teveel vasthechten aan dingen die je los kan laten , het is niet nodig om het te vermorzelen , laat eventjes los en alles zal soepeler verlopen

Suus

Lief

Hoi Suus,

Ik denk dat ik vooral vasthoudt aan mijn rotbui :-\ Ik baal ontzettend van het niks kunnen doen in de vakantie. Daardoor wars en het interesseert me geen biet hoe het anderen gaat. Te druk met mijn eigen sores. Moeilijk te doorbreken en weet niet eens of ik dat wel wil.

Dank lieve Suus,  :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Ah Lieveke toch,
Gaan wandelen , gaan fietsen , naar het strand even gaan , naar de speeltuin, even gaan zwemmen , het hoeft daarom niet ver weg te zijn , geniet even van het thuis zijn  :)
Suus

heleen

ja ja meissie. Kan de wereld om je heen wel roepen dat je het jezelf niet aan moet trekken, en dat je dankbaar moet zijn van wat je hebt. Maar jij baalt, baalt van de situatie. Inderdaad het zonnetje schijnt. Maar dat zie je vandaag niet. De geldzaken houden je nu eenmaal bezig Lief. Maak er vandaag maar een fijn een bokken dag van. Scheld maar naar de zon, wees maar niet te Lief. Pijn moet er nu eenmaal uit, de tranen kunnen pas gaan vloeien bij het diepste punt. Zoek dat punt, dan lukt het je morgen vast van de kleine dingen te gaan genieten.

liefs
Heleen.