Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

heleen

ik snap nu mijn eigen duiding Lief.
Heel veel sterkte, en ik hoop dat je er een mooie foto-reportage van maakt. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit gaat lukken.

liefs
Heleen.

Lief

Dank Heleen,

Zo zie je wat er soms in de kaart kan zitten. Dank voor de duiding nog.

Kaartjes voor de 27e juni.

Aas van Munten met begeleidingskaart De Keizerin.

Plannen worden werkelijkheid, het aarden van mijn krachten. Artistieke inspiratie.

symbolon:

DE ROUW
Er is een belangrijke periode voor je aangebroken. Deze zal niet makkelijk voor je zijn. De tijd is namelijk aangebroken om vandaag definitief afscheid te nemen van een relatie of partnerschap. Er ligt een periode van disbalans, rouw en verdriet voor je. Stap hier vandaag dapper in. Ook dit verdriet zal weer voorbij gaan.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,

Ja de kunst heb je in je , je weet hoe je alles samen in een potteke moet stekken , schudden en er iets heel moois weet uit te halen

Suus :-*

Lief

Dank Suus, we gaan het zien morgen....

Kaartjes voor de 28e.

Aas van Zwaarden met begeleidingskaart Staven 2.

Concrete beslissingen nemen. Zelfvertrouwen en onderscheidingsvermogen. Het volgen van mijn gevoel.

symbolon:

DE UITWISSELING
Je wordt vandaag uitgenodigd uit te spreken wat je op je hart hebt. Het wordt tijd! Je zult merken dat het jezelf enorm oplucht. Er valt een last van je schouders. Je Ziel weerspiegelt je de opdracht nu werkelijk uit te spreken wat je voelt. Je zult zien dat het mee valt.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

goedemorgen,

Kaartjes voor 29 juni.

Staven 10 met begeleidingskaart De Dwaas.

Een zware last op mijn schouders vandaag(fotograferen uitvaart van een puber)Geen idee hoe de dwaas hier in past.

symbolon:

DE WRAAKGODINNEN
Je bent er klaar voor vandaag de werkelijkheid onder ogen te zien. Hier zal nog heel wat water bij de wijn gedaan moeten worden. Het zal geen gemakkelijke opdracht voor je zijn, maar wel een zinvolle. Je doet er goed aan vandaag je verantwoordelijkheid te nemen voor het erkennen van jouw aandeel in het geheel.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

 Lief,
staven op je nek, het voelt zwaar aan, de dwaas zou je een aanwijzing kunnen geven dat je het wat lichter op moet pakken, zie het als het zwaar is zoals de dwaas die zich nergens wat van aan trekt, en het leven neemt zoals hij het voor zich krijgt.. dan(pas) pakt hij het op en dealt ermee...
misschien maak je je te veel zorgen vooraf...

Liefs Vlinder

Lief

Hoi Vlinder,

Zo was het inderdaad. Wat een prachtige uitvaart. Wat een sterke ouders zus en zwager. Enorme bewondering voor ze. Ze hebben het op de manier gedaan zoals de jongen het graag gewild had. Nu gaat de klap van leegte natuurlijk wel komen, maar toch mooi om te zien hoe mensen dit kunnen dragen.

Ik heb prachtige foto's kunnen maken en was ook na 2 minuten op mijn gemak. Ben blij dat ik dit heb mogen doen. Dank voor de prachtige duiding Vlinder.

Dikke knuffel, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Ewel een dikke Proficiat Lief,
Ge moet sterk zijn om dit te kunnen doen !!
Je bent een kei in u vak !!

Suus :-*

Lief

Dank Suus,

Ik heb het idee dat ik er steeds meer in groei....

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 30 juni.

Schildknaap van Zwaarden met begeleidingskaart Zwaarden 6.

Onverwachte gebeurtenissen. In rustiger vaarwater terecht komen...

symbolon:

ONVERENIGBAARHEID
Er wordt vandaag van je gevraagd je af te stemmen op dat wat je hart aangeeft. Wees je er van bewust dat er een constant samenspel is van gevoel en kracht. Deze kunnen alleen maar samen gaan als beiden alle ruimte krijgen om te kunnen creƫren. Wat verwaarloos je in jezelf! Kom in balans.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Vandaag eens supervroeg ;D

kaartjes voor 1 juli.

Staven 7 met begeleidingskaart Kelken 2.

Voor mijzelf opkomen en weer hard aan het werk om mijn carriere een boost te geven. Samenwerken met andere en harmonie in mijn koppie krijgen brengen mooie resultaten.

symbolon:

DE STRATEEG
Het is je opdracht werkelijk te vertrouwen op je kennis en levenservaringen. Deze wijzen je vandaag namelijk uitstekend te weg. Wat je nodig hebt is tactiek, maar ook vooral overzicht in de situatie waarin je jezelf op dit moment begeeft. Je hebt vandaag alles in huis om je stukken te plaatsen op je schaakbord.

groetjes, Marina :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

kaartjes voor 2 juli.

Schildknaap van Zwaarden met begeleidingskaart Koning van Zwaarden.

Patronen doorbreken. Dingen moeten anders. Orde op zaken stellen.

symbolon:

HET NOODLOT
Je begeeft jezelf in ondergrondse tunnels op het gebied van partnerschap. Houdt in ogenschouw dat deze zware situatie je de mooiste geslepen diamanten gaat opleveren. Maak vandaag opnieuw contact met de lieftallige krachten van je hart. Dit is ondragelijk voor donkere krachten. Onderzoek vandaag welk plaatje je aan deze relatie verbindt!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Lief
Mannen met zwaarden, de page is jong en nog wat onervaren, moet het spel nog leren beheersen, gaat wat onbezonnen te werk terwijl de koning heel goed weet wat hij wil, kan goed analyseren en precies zien wat er gebeuren moet on de zaken op te helderen... pas op voor scherpe kanten in woorden..

Liefs vlinder

Sweetie

Groot geschut Lief
Er zijn zaken die je hard moet aanpakken maar met de nodige discipline, er leren mee omgaan is 1 ding ermee omgaan is een andere kwestie

Suus

Lief

Dank u dames :-*

Ben inderdaad bezig met orde op zaken te stellen....

Zal het met fluwelen handschoen doen ;D

liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...