Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Sweetie

Lief, zaken die je niet ziet door er je teveel aan te gaan hechten , je laat niet los

Suus

Lief

Hmm, ik ga daar een nachtje over slapen om uit te vogelen waar dit over kan gaan.

Trustuh...

Liefs, Lief :)  :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 17 juni.

Koning van Munten met begeleidingskaart Zwaarden 4.

Rijkdom verkrijgen door hard werken. Niet vergeten om af en toe rust te nemen en te ontspannen.

symbolon:

DE ONWETENDE DWAAS
Er komt vandaag een opdracht op je pad waar je aardig wat moed voor nodig hebt. Laat strijd en competentie met jezelf of eventueel betrokken anderen achterwege. Werk vandaag aan vertrouwen vanuit overgave, zodat nieuwe energie en verfrissende input kunnen stromen. Leer meer te vertrouwen op je innerlijke stem en intuïtie.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Lief,
Veel willen, veel kunnen, alles uitstippelen maar neem je rust, anders raak je overbelast...

liefs Vlinder

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 18 juni.

Munten 2 met begeleidingskaart Zwaarden 2.

Hmm, 2en (dualiteit en evewicht) en allebei podiumkaarten. Ik weet niet precies wat dat inhoud.

Balans vinden om alles draaiende te houden vandaag. Goed voelen en luisteren naar mijn innerlijk.

symbolon:

DE MOEDER
Ga vandaag je gevoelens en emotionele verlangens niet uit de weg. Laat je denken achterwege en zeg heel duidelijk tegen jezelf dat kwetsbaarheid en je open stellen voor je gevoelens er mogen zijn! Trek jezelf vandaag terug van de buitenwereld en eis je rust op! Alleen zo geef je jezelf de mogelijkheid om inzicht te krijgen.

Vandaag de dag van de waarheid.

Gesprekken voor mijn dochters op eventuele nieuwe school. Lastig om een keuze te maken ze van de huidige af te halen, al is de school niet best. Ze hebben wel vriendinnen daar.

Zoon vandaag zijn herexamen Nederlands. We hebben hard gewerkt de laatste dagen. Ik hoop zooooo dat hij de het haalt. Kaarsje en wierookje brand al. Duimen maken overuren.

Daarna gesprekken voor mijn andere zoon. Deze moet in goede banen geleidt worden.
Dan nog werken en daarna even rust....

Ik heb evenwicht wel nodig en voel aan lichaam dat ik nog steeds erg moe ben.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

kaartjes voor 19 juni.

Er is vernieuwing op komst. Ik kan gaan genieten van comfort en de wereld om mij heen.

symbolon:

DE DIENARES
Vandaag doe je er verstandig aan je gevoel en verstand onder de loep te nemen. Onderzoek waar het aan scheelt. Laat je gezonde verstand het werk doen! Op deze manier krijg je de gelegenheid om emoties op te helderen. Laat je leiden naar je eigen innerlijk en kijk wat er werkelijk aan de hand is.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Moeten we raden Liefje ??  :D

Lief

hihi ja handig :-\ Was nog niet helemaal wakker geloof ik....

Kaartjes waren Het oordeel en Koningin van Munten.

Kaartjes voor vandaag, 20 juni.

Staven 9 met begeleidingskaart Zwaarden 7.

Ik voel stilstand (is achteruitgang) en verstarring. Tegen mijzelf gerichtte energie. Niks lukt.

symbolon:

DE RATTENVANGER
Vandaag stap je in een waardevolle, persoonlijke ontwikkeling. Je doet er goed aan hier geconcentreerd mee verder te gaan. Je ontdekt namelijk steeds beter dat het leven, met alles wat bij het leven hoort, soms ook loze beloften heeft. Je doet er goed aan te vertrouwen op je krachten en inzichten vanuit jezelf.

Hoe toepasselijk...

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

ik heb je kaarten van de afgelopen 4 dagen naast me liggen. Ik heb het gevoel van op/af-op/af. Gisteren oordeel met de koningin pentakels. en vandaag de sombere kaart van staven 9 en de mindere prettige kaart van zwaarden 7. Het effect van pentakels 2. Als ik het zo zie liggen geen enkele beker kaart de afgelopen dagen Lief. En met warm weer hebben we water nodig, anders kunnen de pentakelkaarten hun werk niet doen. De tuin verdort. Hoewel er wel water zichtbaar is op de kaarten. Pentakels 2 en zwaarden 2 en de kaart van het oordeel. Maar geen kommetje om het water in op te scheppen. En pentakels 2 en zwaarden 2 is het water achter hun rug, nog niet eens zichtbaar.De engel van Oordeel kan het water de hoogte in trekken, de wolken met de verfrissende bui vormen zich al om haar. De mensen in de boot staan al klaar om te ontvangen. Maar waarom laat je de regenbui niet toe Liefje? de man van staven 9 houdt angstvallig zijn stok vast, De pentakels koningin die haar mooie munt koesterde is veranderd in een klein verwond mannetje. en tot grote mate van ramp komt er ook nog een dief langs die er tussen uit knijpt met 5 zwaarden. Ruzie op de achtergrond. Neem rust Lief. Kijk eens vaker achterom naar je kaarten van de afgelopen tijden, en probeer eens langere tijd processen waar te nemen. kaarten houden zich nu eenmaal niet aan de dag waarop jij ze trekt. Ze spelen met elkaar samen.

Liefs
Heleen

Lief

Dank Heleen,

Ik ga eens terugkijken. Hoop ook dat ik mezelf schop onder de kont kan geven om door te pakken. Het is niks leuk op dit moment.

Groetjes en Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

niet schoppen lief. Lief zijn voor jezelf. Laat je gevoelens toe, je zachtere emotie's niet de woede die je voor jezelf kan voelen, maar het kwetsbare, de zachte liefde zoals de koningin voelt voor haar pentakel.

liefs
Heleen

Lief

Dank Heleen,

Ik ga het zeker doen. Voelen en een klein duwtje dan voor mezelf in de goede richting ;)

Liefs, Lief :-* :D
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de langste dag van het jaar.

Koningin van Munten met begeleidingskaart Munten 10. Floeper Aas van Munten.

hmm, geen bekers, muntendagje.

Ik ga er vanmiddag naar kijken. Nu eerst kindjes doen en examenbespreking fotoschool.

symbolon:

ONENIGHEID
Er komt een conflictsituatie op je pad en deze vraagt om oplossingen. Er zit niets anders op dan het initiatief te nemen om in beweging te komen. Alleen een meegaande aanpak helpt je vandaag een stap verder. Verwacht niet te snel harmonie in je relatie en besef dat de ander je een spiegel voor houdt.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Ja Lief ,
ook de koningin van de munten vriendelijk voor zichzelf en voor anderen , ze staat sterk in het leven en houdt van waarheden
, je wordt begeleidt naar tevredenheid , deze zorgen dat je nieuwe kansen aangeboden krijgt
Laat het even allemaal zijn beloop en rust even uit , het is al een helse periode geweest voor jou !
Doe het rustig aan en forceer niets !

Suus

Lief

Owkee Suus,

Dank je wel! :-* Zal niet te hoog in de boom gaan zitten en alles maar even op zijn beloop laten.
Heb op het moment erg veel ergernis. Mensen die misbruik maken van uitkeringen en wel lekker met hun kont in luxe vakantiehuis verblijven. Anderen die alleen maar grote mond hebben omdat zij een man hebben met dik salaris en zelf te dom zij om voor de duivel te dansen. En jij die keihard werkt, iedereen helpt en geen misbruik maakt van instanties moet het hoofd maar boven water zien te houden....

Moeilijk af en toe om neutraal te blijven, maar ik doe mijn best :D

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...