Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Dank Vlinder,

This af en toe inderdaad veel. Maar ik ga er voor. Ik wordt er vast wel voor beloond met een goed gevoel....

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,
hetgeen teveel wordt laat het glijden ... theeft geen zin om alles te willen doen in een keer

Suus

Lief

Dank Suus  :-*

Ga ik zeker doen. Ik zeker een leermomentje voor mij.

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 13 juni. Spannende dag vandaag! Uitslag van mijn zoon zijn Havo examen....

Schildknaap van Kelken met begeleidingskaart Schildknaap van Munten.

Vertrouwen op het kunne, op zoek naar zekerheid.

symbolon:

DE SCHULD
Je bent in gevecht met jezelf en wordt vandaag bijna verpulverd tussen schuld en onschuld. Het is je opdracht te accepteren dat je beland bent in een onbedoelde daad. Besef dat vandaag het moment is aangebroken om in beweging te komen en voor jezelf en de ander alles in de juiste orde te herstellen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Kom in beweging en kijk of er wat voor je bij zit Lief...
een aangekondigde kans... die je niet moet missen, de sfeer is liefdevol.

Liefs Vlinder

Sweetie

Lief,
nieuwe zakelijkheden die je aangeboden krijgt , je krijgt nieuwe inzichten en nieuwe ideeen ... je zal het waarmaken Lief , ik ga nog zeggen ...  :D ik ken LIEF !!!!  :D :D

Suus

Lief

Hoi Vlinder,

Ik ga inderdaad eens om me heen kijken. Zeer benieuwd naar de kans. Ik zal het met beiden handen aangrijpen......

Dank   :-*

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Hoi Suus,

Elkaar net gekruist....

Ik heb zin inde ideeën en inzichten. Zou heerlijk zijn om iets waar te maken. 

Dank   :-*

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Salsafret

He, je hebt mijn vis  :P. Twee schildknapen,  denken en materie, denken in materie, matie in denken. Hoe is het gegaan Lief? Heb je het tastbare in handen: het diploma?

Lief

Hoihoi,

Morgen mijn overgangsdiploma ophalen Salsa. Daarna nog 2 jaar voor de boeg.
Ik had ook gehoopt dat mijn zoon zijn diploma had gehaald, maar hij is weer gezakt voor Nederlands.
Hij is dyslectisch en door een fout van de school hebben ze voor hem geen aanvraag gedaan dat hij met een laptop mag werken. Het zal moeilijk worden met de herkansing. Dan maar een andere manier vinden om op het HBO te komen. Hijs voor de rest erg slim, maar die taal nekt hem....

Kaartjes voor 14 juni.

Koningin van Pentakels met begeleidingskaart Staven 3.

Genieten van het leven, nieuwe mogelijkheden zien en de plannen daarvan uitwerken.

symbolon:

HET GEVECHT
De tijd is aangebroken om vandaag spijkers met koppen te slaan en de leiding te nemen over jezelf en de situatie. Dit, ondanks je vermoeidheid. Nu gaat het er om dat je leert om je moed in te schakelen. Het gaat er niet zo zeer om dat je wint of verliest, het gaat er nu om dat je werkelijk in actie komt.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Ja lief ,

Koningin van Pentakels met begeleidingskaart Staven 3.
een onafhankelijke vrouw die koningin en is zeer sociaal ingesteld , je hebt een sterke overtuiging en bent eigenlijk een kunstenaares .. creatieve plannen en succes !!

Suus

Vlinder

Je lijkt daar aangekomen waar je meer uitzicht krijgt op alle inspanningen
en ze lijken vruchten te geven...

Zou niet gek zijn, maar fijn!

Liefs vlinder

Lief

Dank Suus en Vlinder :-*

Ideeën zijn aan het ontwikkelen. Ik ga er de zomer op broeden zodat ik ze in nieuw schooljaar zo uit kan werken.....

Liefs, lief :) 
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 15 juni.

Staven 10 met begeleidingskaart Kelken 3.

Vandaag en de komende dagen keihard aan de slag om zijn herexamen Nederlands voor te bereiden. Veel en zwaar werk met zijn dyslexie. Dat wordt dus bikkelen. Zou het genoeg zijn om dan toch de kunnen toasten met Kelken 3??

symbolon:

DE MAGIER
Je hebt veel in jezelf geïnvesteerd en bent veel over jezelf te weten gekomen. Pluk vandaag de vruchten dat je nog duidelijker weet waartoe je in staat bent! Je conceptie op zielsniveau is gereed. Met andere woorden op zielsniveau ben je er vandaag klaar voor om jezelf in de spotlights te zetten.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

goedemorgen,

kaartjes voor 16 juni.

kelken 5 met begeleidingskaart munten 4.

Verlies nemen en opnieuw beginnen. Structuur en orde scheppen in een situatie.

symbolon:

MEESTER EN LEERLING
Er staat je vandaag de opdracht te wachten werkelijk te vertrouwen wat je te bieden hebt op het gebied van kennis en levenservaringen. Dit zal je persoonlijke groei en vertrouwen in jezelf zeker ten goede komen! Vanaf vandaag ben je leerling af en er klaar voor je stappen richting het onderwijzen van anderen te volgen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...