Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de laatste dag van de maand....

De Hogepriesteres met begeleidingskaart Staven 2.

Antwoorden vinden die ik zoek. Geduldig afwachten op resultaat.

symbolon:

HET GEVECHT
De tijd is aangebroken om vandaag spijkers met koppen te slaan en de leiding te nemen over jezelf en de situatie. Dit, ondanks je vermoeidheid. Nu gaat het er om dat je leert om je moed in te schakelen. Het gaat er niet zo zeer om dat je wint of verliest, het gaat er nu om dat je werkelijk in actie komt.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Lief,
je gaat op zoek naar antwoorden, naar je gevoel over iets, probeer dan naar je gevoel te luisteren, de staven 2 lijkt aan te geven dat je er nogal onverschillig over kan zijn...of het toch niet ziet

Fijne dag  :D

Sweetie

Lief,

De Hogepriesteres met begeleidingskaart Staven 2.

Naar je innerlijke stem gaan luisteren , de antwoorden liggen klaar Lief en die zegt dat je ervoor moet gaan , laat je angsten los en ga .... ga Lief , doe het !!!!

Suus

Lief

Dank je Suus :-* :-*

Ik ben er bijna. Nog 1 of 2 stapjes en ik hak de knoop door.....

Mijn innerlijke stem wordt steeds duidelijker en durf er steeds meer op te vertrouwen. Wat een rijkdom!

Nu die angsten nog....

Trustuh voor straks Suus,

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 1juni.....

Schildknaap van Zwaarden met begeleidingskaart Ridder van Kelken....

Omstandigheden die veranderen door ideeën. Het nastreven van idealen.

Symbolon:


DE ROUW

Er is een belangrijke periode voor je aangebroken. Deze zal niet makkelijk voor je zijn. De tijd is namelijk aangebroken om vandaag definitief afscheid te nemen van een relatie of partnerschap. Er ligt een periode van disbalans, rouw en verdriet voor je. Stap hier vandaag dapper in. Ook dit verdriet zal weer voorbij gaan.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lieveke,

Conflichten en angsten , je staat wat te zwaaien met het zwaard want de schildknaap is een leerling , kijk naar je werk en zet foutjes recht

Suus

Lief

Goedemorgen,

Dank Suus :-*

Inderdaad wat tegenstrijdigheden ervaren. Hmm, dat werk. Daar ga ik gelijk naar kijken.

Kaartjes voor 2 juni.

De Zon met begeleidingskaart Schildknaap van Staven.

Bevrijding, een nieuw begin. Iets nieuws dat op mijn pad komt.

Symbolon:

HET SYMBOLON

Voor je ligt vandaag een geopende weg. Een pad waaraan je niet voorbij mag gaan. Je bent beland in een prachtige, nieuwe ontwikkeling op relationeel gebied. Een ontwikkelingsweg die, als je deze goed oppakt, vandaag vele nieuwe mogelijkheden voor je opent. Twijfel niet, maar luister naar de stem van je hart.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 3 juni.

Munten 8 met begeleidingskaart Kelken 3.

Een gedreven leerling die resultaten boekt.
Dit geeft gevoel van vreugde.

Je belandt vandaag in een zinvol leerproces. Via de ander wordt je uitgenodigd jezelf nog beter te begrijpen! Dit houdt wel in dat je vandaag uit je luie stoel mag komen om in openheid te stappen. Sta dus op en vindt de schoonheid in jezelf terug, zonder dat je de ander hier voor nodig hebt.

Groetjes, lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Liefje,
Een harde werker , kan zijn beloning vinden in liefdevolle omgeving waar het leven gevierd wordt.

Liefs vlinder

Sweetie

Lief,
Munten 8 met begeleidingskaart Kelken 3.
talenten en energie deze gebruik je om de laatste loodjes te leggen , je gaat ervoor en dit zal beloond worden , straks kan je een feestje bouwen !

Suus

Lief

Dank Vlinder en Suus...  :-*


Liefdevol bezig geweest met kids, mijn fotoos. Nu moe en mak naar bedje. Bijna....ik ben er bijna...

Slaap lekker!

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

slpwl Lief  :-*

zal duimen voor jou, nog een paar dagen  :P

Lief

Dank Kreeftje,

Oww, al zo moe opgestaan. Vandaag proberen rustig aan te doen en dingen in een langzaam tempo af te maken...

Kaartjes voor 4 juni.

Munten 6 met begeleidingskaart Aas van Kelken.

Balans, geven en nemen. Emoties en gevoelens in mijn leven passen. Mijzelf niet erdoor laten overweldigen.

symbolon:

HET NOODLOT
Je begeeft jezelf in ondergrondse tunnels op het gebied van partnerschap. Houdt in ogenschouw dat deze zware situatie je de mooiste geslepen diamanten gaat opleveren. Maak vandaag opnieuw contact met de lieftallige krachten van je hart. Dit is ondragelijk voor donkere krachten. Onderzoek vandaag welk plaatje je aan deze relatie verbindt.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Lief,
De balans vinden tussen het werk en het gezin... lief zijn voor jezelf ook,
iedereen krijgt wat hij nodig heeft...  :D

Lief

Hoi Vlinder,

Dank voor het duiden   :-*

Inderdaad zoeken naar balans deze dagen. Wel gevonden vandaag. Aan fotoos gewerkt, beetje gerust want zit er echt doorheen. Daarna met de kinderen en eega avond 4daagse gelopen. Daarna kids naar bed. Ik nog even aan fotoos, maar voelde dat het genoeg was. Nu heerlijk op bed. Morgen laatste 2 afmaken.

Fijne avond nog.

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...