Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Dank Vlinder :-*

Hopen dat dat snel is. Kan niet veel meer erbij hebben.

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 13 mei.

Munten Koningin met begeleidingskaart Ridder van Munten.

Zelfbewustzijn, doorzettingsvermogen.

symbolon:

DE MARIONET
Het wordt tijd vandaag dat je eigenheid straalt. Dit ontstaat door een diep verlangen naar rust en vrede in jezelf en in je leven. Je bent er klaar voor en je bent al op de helft. Vandaag is het je taak uit te vinden wat, of wie je in de je greep houdt aan onzichtbare draden van uiterlijke perfectie!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Je  wilt alles onder controle hebben Lief,
lijkt vandaag een goed dag te zijn, maar je moet wel in actie komen om een en ander  te laten gebeuren.

Liefs Vlinder

heleen

De ridder helpt de koningin. Dat is een goede combinatie. Allebei kwetsbaar en op dezelfde golflengte,en dat ook nog eens beide bij munten. Dit geeft Harmonie aan. Hoewel ik denk dat jij beide bent, en de koningin en de ridder. (maar misschien ook jij en je zoon).Je niet wetende stuk (hoe je zaken moet oplossen) zal in zijn onwetendheid de juiste handelingen verzetten, zodat de koningin dit weet  te koesteren. Vandaag weer rustig aan doen Lief. Laat je niet van je troon stoten.

Liefs
Heleen.

Lief

Dank Vlinder en Heleen :-*

@Vlinder
Ja, controle, dat biedt wat zekerheid. Niet dat dit moet, maar ik heb even geen fut meer voor plotse dingen.

@Heleen
De combinatie is in ieder geval wat dan. Ik verlang zo naar harmonie. Zeker in mijn eigen lijf. Ben sinds het gebeuren mijzelf een beetje kwijt denk ik. Ik wil deze gevoelens niet, maar kan niet anders dan ze ervaren. Ik ga zeker rustig aan doen. Heb niet veel fut voor meer.....

Liefs en groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

Hoi Lief.

Lees je symbolonkaart nog maar eens door.
Citaat van: Lief op mei 13, 2013, 08:18:41 AM
DE MARIONET
Dit ontstaat door een diep verlangen naar rust en vrede in jezelf en in je leven. Je bent er klaar voor en je bent al op de helft. Vandaag is het je taak uit te vinden wat, of wie je in de je greep houdt aan onzichtbare draden 

je bent er nog niet, maar het  proces is wel op gang gebracht. Het is een hele moeilijke tijd voor je, maar kijk naar jezelf Lief. Waar zit je vast in het web, welke draden kleven aan je? Je bent een goede moeder, geen perfecte, dat is geen enkele moeder. De koningin pentakels houdt haar pentakel liefdevol vast, maar eens zal de pentakel van haar schoot rollen. Daar is de koningin zich van bewust. Dat is de kringloop. Daar zit de harmonie. De pentakel zal bij de juiste persoon terecht komen. (de ridder, je zoon of je onwetende stuk)

liefs
Heleen


Lief

Dank Heleen voor de heldere uitleg. Ik ga deze vandaag nog meermalen lezen. Weet dat ik er nog niet ben. Ik hoop op ruimte om energie op te doen zodat andere helft afgewikkeld kan worden...

Dikke knuffel, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 14 mei.

De Hogepriesteres met begeleidingskaart Staven 6.

Goed naar mijn innerlijke stem luisteren, geduldig afwachten. Moed en optimisme.

symbolon:

DE TONEELSPELER
Vandaag beland je in een situatie, waarin je de rol vertolkt van de toneelspeler op het podium. Dit is voor nu een uitstekend initiatief! Je kunt niet altijd jezelf zijn. Zelfbescherming via deze weg is soms een feit! Maak dan ook gebruik van het hele podium! Trek je niets aan van knagende schuldgevoelens.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 14 mei.

kruis-kind-brief=huis /mc= ster
     kind-huis-zon
    ooievaar-anker
            ster

probleemkind komt met goed bericht naar huis.
Ander kind komt met goed gevoel thuis(heeft vandaag examen Nederlands)
Veranderingen waardoor hoop op werk komt.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

ja lieve Lief, mooie berichten en een gevoel van dat het eindelijk de goede richting op gaat....

Je intuitie, duidelijk laten mee praten he, je weet dat het leven is als de zee,
met hoge en lage golven, dus nu even genieten.

liefs Vlinder

Sweetie

Lief,

De Hogepriesteres met begeleidingskaart Staven 6.

naar je innerlijke stem luisteren , creatief bezig blijven dit zal zijn vruchten afwerpen , je krijgt goed nieuws te horen

kruis-kind-brief=huis /mc= ster
     kind-huis-zon
    ooievaar-anker
            ster

Het kind worsteld er zich door , een berichtje dat positief zal zijn , het krijgt een nieuwe kans / start  en dan komen de veranderingen aan , echt uit zichzelf gaan trekken zal goed zijn !

Suus

Lief

Dank Vlinder en Suus :-*

Gesprek is goed gelopen. Er gaat intensieve hulp komen (2 tot 3 keer per week therapie) waar mijn zoon zich best goed bij gaat voelen hebben we allemaal het vermoeden. Hij zit vast in een patroon. Deze moet losgemaakt worden zodat er beweging komt en daarna kunnen we als gezin stappen zetten. Ik kijk er naar uit.

Andere zoon ging goed zijn Nederlands. Nu tot 18 juni wachten op de uitslag.

Ik hoop dat ik weer creatief aan de slag kan wanneer ik weer bijgetankt heb. Nu nog even niet, voelt nog niet goed....

Liefs en groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

hahahaha, hoe bedoel je in de war :o :P ;D

Ik zie nu pas dat ik mijn Tarot en Lenormand op1 pagina heb gezet....

Hihihi, ik heb niet meer veel nodig ben ik bang ;)

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

 ;D haha, twee vliegen in één klap, hihi,

ik ben blij voor jou dat er hulp komt, kinderen kunnen lelijk in een strop liggen en daarmee anderen met zich meetrekken, neerwaarts  :-X

wat doe je voor creatiefs?  :D

grtj

heleen

ha die lief.

Behoorlijk verwarrend die kaarten van jouw. Ik had alleen je lenormanden kaarten gezien en dacht dat ik in de foute topic zat.
De hoge priester en begeleidingskaart staven 6.
Je hebt getriomfeerd vandaag door een goed gesprek.
Fijn voor je lief.
En dat creatieve, dat komt wel weer. Even lekker bijtanken.

liefs
Heleen.