Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 9 mei.

Munten 2 met begeleidingskaart Kelken 3.

Alles in evenwicht houden, balans vinden. Het delen van iets in het gezin.

symbolon:

DE DIENARES
Vandaag doe je er verstandig aan je gevoel en verstand onder de loep te nemen. Onderzoek waar het aan scheelt. Laat je gezonde verstand het werk doen! Op deze manier krijg je de gelegenheid om emoties op te helderen. Laat je leiden naar je eigen innerlijk en kijk wat er werkelijk aan de hand is.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

goedemorgen,

Kaartjes voor 10 mei.

Ridder van Kelken met begeleidingskaart Schildknaap van Kelken.

Het denken heeft vandaag de overhand. Vertrouwens op mijn intuitie.

symbolon:

DE IJSKONINGIN
Vandaag wordt je geacht je volwassenheid op te pakken en verantwoordelijkheid te nemen voor jezelf! In je is er verstarring, waardoor je gevoel niet kan stromen! Ook in jou is er een innerlijk, kwetsbaar kind. Deze is mistroostig en bang om in deze wereld te ontwaken! Betreed vandaag je kasteel van gevoeligheid en zachtheid.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,

Wat mooi die Symbolonkaart , het zegt zoveel als je dan kijkt in de situatie waarin je zit !

Ridder van Kelken met begeleidingskaart Schildknaap van Kelken

Je leert zelf om met vanalles om te gaan en dat lukt je aardig ook !

Suus

Lief

Dank Suus,

Inderdaad een prachtige symbolon. Past zeer goed en ben er ook zeker mee aan de slag

Ik leer inderdaad veel vandaag.

Liefs en knuffel, Lief  :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 11 mei.

Nou, wat een leermoment gehad. Zoon die bedreigingen uitte naar mijn jongste dochter. Heb hem daar duidelijk op aangesproken waarop hij door het lint ging. Riep van alles en vloog mij aan. Reactie op het gebeurde met hem?

Ik weet alleen dat ik dit niet meer kan. Ben op! En voor de rest van het gezin is dit niet leefbaar en zeker niet goed voor de andere kinderen.
Wanneer stopt het! Niet eens meer een spatje plezier om dit leven zo te leven...

Aas van Munten met begeleidinskaart Staven 7.

Geen idee deze kaarten te plaatsen nu.

Groetjes Lief :'(
Look for the answer inside your question...

heleen

lieve Lief.

2 hele verschillende kaarten naast elkaar. De aas van pentakels en de staven 7. De staven 7 is je begeleidingskaart, en daarop zien we een jongen in gevecht, of een jongen in verdediging, tegen 6 andere staven. Wie is die jongen Lief. Jij of je zoon? Ik denk jullie beide. De dagkaart is aas pentakels en daar moet je naar toe. De stokjes neerleggen Lief. Je terug trekken in je eigen tuin. (op dit ogenblik regent het hier pijpenstelen, dus zul je je eigen tuin binnenshuis moeten creƫren) Sluit je wat af voor de hoge bergen (de enorme problemen die je nu ervaart) En probeer tot rust te komen.

liefs
Heleen.

Lief

Dank Heleen,

Ik denk ook inderdaad beiden. We zitten op het moment n een huisje bij den helder. Veel wind, maar wel zon nu. Inderdaad teruggetrokken in mijn eigen tuintje. Langzaam betreedt hij hem en zegt wat er aan schort. De knop kan maar niet om. Natuurlijk wil je all ruimte geven,maar mijn meisjes worden iedere keer meegenomen n de emotie en dat kan ik niet laten gebeuren. Uitgelegd aan hem. Hopen dat hij het oppikt.

Liefs en knuffel, Lief  :-* :
Look for the answer inside your question...

dameblanche

munten aas...maar daarbij de knokkkaart, de staven 7...

je zoon reageert zich af, hij heeft alle emotie moeten opkroppen en dat komt er nu ongenuanceerd naar buiten.
hij is kwaad op zichzelf, of de wereld, op iedereen eigenlijk en weet daar gene onderscheid meer in te maken!
hij ondergaat tegenstrijdige gevoelens, angst, schaamte, woede, verdriet en of medelijden.

Lief

Hoi Marianne,

Het klopt helemaal. Neemt niet wegdat het enorm moeilijk is voor de restvan het gezin.
Dinsdag afspraak om alles weer een beetje in goede banen te lijden.

Dank  :-*

Groetjes en knuffel,

Lief :)
Look for the answer inside your question...

Neentje

Hoi Lief,

Heb elke dag trouw een kaarsje voor jullie aangestoken en jeetje wat een gedoe weer, dit is echt iets dat tijd nodig heeft en samen komen jullie er wel uit.
Wat misschien wel kan helpen is om naar het strand te gaan en je te richten naar de zee om alles er vervolgens is even goed uit te schreeuwen, gewoon schaamteloos laten gaan..
Het kan een hele opluchting zijn weet ik uit ervaring ::)
Breng het niet als een voorstel maar zeg gewoon "wij gaan nu is even lekker alles eruit bleren op het strand". Want het is natuurlijk wel een beetje vreemd voor een 15jarige.
Ik weet niet of je dit wat vind maar hoop dat je er wat aan hebt.
Heel veel liefs en wederom een dikke warme knuffel Neen :-*

Lief

Dank Neen :-*,

Goed advies. Ik denk wel dat hij hier voor n zal zijn.

Kaartjes voor 12 mei.

De Toren met begeleidingskaart De Zon.

Bevrijding van negatieve situaties. Voorspoed, een nieuw begin.

Symbolon:


DE LAST

Er wordt het nodige van je gevraagd vandaag. Dit is niet gering. Al een tijdje loop je tegen moeilijkheden aan. Diep in je is er een verlangen ontstaan om je rug te rechten. Je bent er klaar voor! Vandaag is het de diepe wens van je Ziel om je keuzes en verantwoordelijkheid alleen te nemen.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

Goedemorgen Lief.

De toren en de zon. 2 verschillende kaarten. De toren, een wankelende kaart die voor jouw op dit moment wel typerend is. Maar de begeleidingskaart is de zon, de kaart van het optimisme, de warmte en de liefde. Zaken staan op punt van instorten, maar niet getreurd Lief, je bent beschermd door je eigen krachten. Dat geeft ook je symbolon kaart aan. Luister naar de stem van je ziel, hij zal je leiden. En lieve Lief, blijf bij jezelf.

Citaat van: Lief op mei 12, 2013, 10:46:03 AM
Vandaag is het de diepe wens van je Ziel om je keuzes en verantwoordelijkheid alleen te nemen.

Het woord dat voor mij eruit sprong was "alleen" en volgens mij wordt er niet bedoeld dat je geen aandacht moet hebben voor je omgeving, maar wel dat je heel goed naar jouw eigen innerlijke stem luistert.

liefs
Heleen

dameblanche

de toren moet eerst plaats maken voor de zon, de toren zorgt voor de veel schaduw!
heftige gebeurtenissen vinden plaats, je wordt gewaarschuwd alles voor persoonlijke bezwaren en uitvluchten.
er is werk aan de winkel...
het is 5 voor 12!

Lief

Dank Heleen en Marianne,

Heerlijk mijn kop leeg kunnen maken langs het strand. Inderdaad met mijn innerlijke zelf bezig geweest. Voor mijn gevoel is de toren al gestort. Wel nog in gang om verder af te brokkelen. Nu keihard werken zodat de stofwolken kunnen optrekken en plaats gaat maken voor de zon.

Ik snap dat alleen zijn helemaal Heleen. Even heerlijk gevoel om daarmee bezig te zijn.

Liefs en knuffel, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

De toren en de zon,
het is pas klaar en helder als je alles door hebt, als je kan zien en het begrepen hebt Lief, dan pas gaat echt de zon schijnen.

:-*