Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Sweetie

Lief,

Koning van Staven net begeleidingskaart Ridder van Staven. Floeper:Munten 7.
Je hebt het prima gedaan , het avontuur is gelukt door je creativiteit en nu moet je wachten maar je kan al gaan schitteren

Suus

Lief

Dank Suus,

Het bruidspaar wat superblij met de foto's. Zelf heb ik er ook nog wat uit kunnen halen voor mijn portfolio. Nu afwachten of ik hierdoor meer werk krijg.

Kaartjes voor de 29e. Het zijn 2 aan elkaar geplakte floepers, dus deze als dagkaarten gebruikt.

Staven 6 met begeleidingskaart Kelken 2.

Mijzelf goed voelen door een persoonlijke overwinning, goede communicatie, evenwicht.

symbolon:

DE MAGIER

Je hebt veel in jezelf geïnvesteerd en bent veel over jezelf te weten gekomen. Pluk vandaag de vruchten dat je nog duidelijker weet waartoe je in staat bent! Je conceptie op zielsniveau is gereed. Met andere woorden op zielsniveau ben je er vandaag klaar voor om jezelf in de spotlights te zetten.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Angel

Positief dagje, een overwinningsgevoel die je een opkikkertje geeft
Liefs
Angel

Lief

Hoi Angel,

Dat klopt meissie. Heb er een goed gevoel over. Blok 3 voor mijn opleiding bijna klaar. 2 mooie foto's gemaakt voor mijn examen. Ben op de goeie weg....

liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Lief, je hbet iets volbracht, je hebt het naar je zin... lekker gevoel van overwinning..

:-*

Sweetie

Hallo Lief ,

Staven 6 met begeleidingskaart Kelken 2.

een gevoel van tevredenheid dat j hbt bereikt , geniet ervan

Suus

Lief

Hoi hoi, ga ik doen Suus.

Dank :-*

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 30 april.

Zwaarden 9 met begeleidingskaart Kelken 3.

Vertwijfeling, mij beroerd voelen. Zorgen van korte duur.....

symbolon:

DE SCHANDPAAL

Vandaag komt de schandpaal op je pad. Je doet er goed aan de realiteit onder ogen te zien. Werk hier aan mee, zet eventuele trots aan de kant en neem het initiatief. Als je zelf een gedupeerde bent van een gemene roddel, kan je er op rekenen vandaag dat de aap uit de mouw komt.

Mijn vannacht erg beroerd gevoelt. Vorm van hyperventileren, tintelen in mijn lichaam. De laatste dag te hard gewerkt om alles af te krijgen. Daarnaast twijfel over mijn gezondheid. Toch weerhoudt mij een artsbezoek. Vandaag dus maar niks doen en bijtanken.....

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

goedemorgen lief

zware nacht gehad, komt uit in zwaarden 9. begeleidingskaart kelken 3. 1 dame danst op haar teentjes, jij loopt op je teentjes. Rustig aan doen Lief, probeer meer te genieten.

Heleen.

Lief

Dank Heleen,

Das precies wat ik aan het doen ben....

Fijne dag.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

zorgen, grote zorgen, maar je stopt deze alsmaar weg, je wuift ze weg, je lacht ze weg.....

Lief

Tja, sommige zorgen valt weinig aan te doen. Problemen met mijn zoon blijven. Mijn eigen zorgen zijn meer angst dan werkelijkheid denk ik.

Aankomende week gesprekken voeren wat mijn zoon betreft. Alles maar heel serieus nemen en nu eens spijkers met koppen slaan. Dat pappen en nathouden schiet niet op...

Dank Marianne :-*

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 1 mei.

De Kluizenaar met begeleidingskaart Munten 10.

Zelfonderzoek, vertrouwen op mijn eigen kracht. Overgang naar stabiliteit binnen het gezin.

symbolon:

DE ONT-BINDING

Neem vandaag de ruimte in die je nodig hebt! Je oude bescherming toont barsten omdat je op Zielsniveau uit je voegen groeit. Het oude past niet meer bij je! Neem hier vandaag afscheid van. De ruimte is te klein geworden. Laat de rebel in jezelf ontluiken en kom op wat goed voor jou is!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

de kluizenaar je bent je zelf aan het terugtrekken uit de moeilijke situatie's. Je bent er boven gaan staan. Dit is goed Lief dat heb je nodig. Het geeft je meer rust, en het kan voor jouw uitmonden in meer stabiliteit in je gezin. Laat de problemen los, vooral de problemen die je niet op kunt lossen. Dat doet vadertje tijd wel voor je. En dan kom je tot ont-binding het loslaten.

liefs
Heleen.

dameblanche

ha, daar hebben we heleen weer...

welkom lieverd!