Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Dank Marianne :-*

Ohhh, dat zou super zijn!!

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 22 april.

De Dwaas met begeleidingskaart Koning van Zwaarden.

Kansen pakken die op mijn pad komen. Kritisch, snelle beslisser.

symbolon:

DE PRIESTER

Er komt vandaag een situatie op je pad waarin grote geestelijke arbeid van je verlangd wordt. Er wordt van je gevraagd terug te keren naar de bron van wijsheid en kennis in jezelf. Durf hier vandaag daadwerkelijk ook blind op te vertrouwen! Al je antwoorden liggen binnen handbereik, namelijk in jezelf.

Vandaag mijn eerste bruiloft fotograferen. Spannend! Ben best zenuwachtig. Ik moet op het moment prestatie neerzetten. Kan het niet over doen dus geeft wel druk. Maar heb er wel zin in.

Fijne dag!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,

De Dwaas met begeleidingskaart Koning van Zwaarden.
onbezorgd je pad opgaan, je doelen gaan bereiken , de wilskracht is er zeker en vast en je hebt daarom ook de grootse kans om door te gaan en om het te voltooien

Suus

Angel

Je kan je ideƫen realiseren want je weet wat je wil en wat je kunt.
Wees niet bang om een risico te nemen.  Communiceer met de mensen om je heen en doet een grote stap vooruit. 

Liefs
Angel

dameblanche

de dwaas die communiceert met de zwaarden koning, de dwaas die zo graag wil ontdekken, maar die wel in de weg gelopen wordt door de zwaarden koning, de zwaarden koning die vastgeroest zit in zijn doelstellingen.
graag zou je verstrekkende beslissingen willen nemen, met verstrekkende gevolgen, maar de crisis houd ook heel veel tegen.

Lief

Goedemorgen,

Nou het was me het dagje wel gisteren. Wurst case scenario bruiloft. Niks van kunnen maken en moed en zelfvertrouwen zit me even in de schoenen.

De entourage wist ik dat het moeilijk zou worden. Zwart plafond en rondom glas. Niet ideaal om mooi te fotograferen. Ik dacht als ik het opmaken, aankleden thuis mooi neer kan zetten en wat gave close ups en overzichten dan heb ik dat alvast in de tas. Kom ik in dat huis. Een bende!! Overal dozen, wasgoed vies en schoon. Een slaapkamer waar alles lag opgestapeld. Daar moest ik dus het aantrekken van de jurk fotograferen. Een aanfluiting dus. Na de ceremonie was het draaiboek blijkbaar zoek. Niets liep zoals het moest.
Uiteindelijk 2 uur te laat aan de fotoshoot van het bruidspaar begonnen. Ik nog het gevoel dan kan ik hier mijn kunnen laten zien. Pffff, zeggen ze na 3 foto's we hebben geen zin meer omdat de bruid pijn aan haar voeten had.

Nou daar sta je dan. Geen inkomsten uitgehaald omdat die een oefening was. En niet het resultaat eruit kunnen halen wat ik wilde. Deze foto's kan ik niet voor anderen als voorbeeldfoto's gebruiken. Nu nog de uitdaging van deze zooi een boek te maken.


Maar ja. Vandaag een nieuwe dag. Zelfvertrouwen en moed nu aan de knieeen. Ik ga gewoon weer vrolijk verder, maar moest dit toch even kwijt :D

Kaartjes voor vandaag zijn super! Denk ik....

Aas van Kelken met begeleidingskaart De Wereld.

Het begin van een relatie. Mijzelf openstellen voor nieuwe dingen. Het bereiken van een doel. Succes hebben.

symbolon:

KOPPIGHEID

Er is iets wat je onder ogen mag zien. Hier kan en mag je vandaag niet om heen. Er staat je dan ook niets anders te wachten, dan vandaag aan de slag te gaan met boosheid en woede die je misschien al jaren onderdrukt. Zoek de schuld niet bij de ander en blijf bij jezelf.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Angel

Je heel goed voelen op emotioneel vlak.  Je krijgt de mogelijkheid open te bloeien

Sweetie

Lief,

Wat een verhaal !
Wat doen ze jou aan  :o , maar dat is om je de andere kant van de medaille te tonen , Lief is koppig en zal toch zien wat ze ermee kan doen , eventueel bruid uitknippen en er een andere op plakken  :D , met een achtergrond van een paradijs !!


Aas van Kelken met begeleidingskaart De Wereld

Ja je kaartjes , je laat je niet van je stuk brengen , het is tegen gevallen maar soit .. je haalt er toch de schoonheid uit , je gaat een nieuwe werled in ...

Suus 

Lief

Hoihoi,

Dank Angel en Suus :-*

@Angel, ik hoop dat dat eraan zit te komen meid. Emotioneel vlak stabiliseren en dan gaan openbloeien. Zou mooi zijn!

@Suus, ja inderdaad wat een verhaal. Als ik eraan terugdenk dan vraag ik me steeds meer af hoe het mogelijk was. Het lijkt wel een slapstick. Ik ben inderdaad bezig met de foto's. Wordt een heel werk er wat van te maken. Misschien wat geschikte foto's voor mijn portfolio en voor de rest probeer ik het bruidspaar maar blij te maken.

Op naar de nieuwe wereld zou ik zeggen....

Liefs en groetjes, Lief :D :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Hoi Marianne,

Wilde nog even danken voor de duiding van gisteren.
Ik zou inderdaad alles opzij willen gooien en starten met wat ik graag wil, maar helaas. Dat gaat hem inderdaad niet worden....

Wie weet, ooit....

Liefs en knuffel,

Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 24 april.

Munten 5 met begeleidingskaart Schildknaap van Kelken.

Vertrouwen op mezelf. Bij de basis blijven. Vertrouwen hebben en meer openstaan.

symbolon:

DE SCHULD

Je bent in gevecht met jezelf en wordt vandaag bijna verpulverd tussen schuld en onschuld. Het is je opdracht te accepteren dat je beland bent in een onbedoelde daad. Besef dat vandaag het moment is aangebroken om in beweging te komen en voor jezelf en de ander alles in de juiste orde te herstellen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 25 april.

Zwaarden 7 met begeleidingskaart De Gehangene.

Tactisch optreden. Opoffering, aanvaarding.

symbolon:

DE IJSKONINGIN

Vandaag wordt je geacht je volwassenheid op te pakken en verantwoordelijkheid te nemen voor jezelf! In je is er verstarring, waardoor je gevoel niet kan stromen! Ook in jou is er een innerlijk, kwetsbaar kind. Deze is mistroostig en bang om in deze wereld te ontwaken! Betreed vandaag je kasteel van gevoeligheid en zachtheid.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,
Zwaarden 7 met begeleidingskaart De Gehangene.
Je verstand gaan gebruiken , je moet zaken anders gaan bekijken , laat het even uit je lopen !

Suus

Lief

Owkee Suus,

Ik wel een dagje op de kop hangen vandaag ;D

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 26e april.

Munten 5 met begeleidingskaart De Dood.

Samen, moeilijke omstandigheden ervaren. Het eindigt, maar er is ook gelijk een nieuw begin.

symbolon:

DE ANGST

Je doet er goed aan je angst vandaag onder ogen te zien. Hier ben je nu sterk genoeg voor! Het zal confronterend zijn, echter biedt het je wel de mogelijkheid om de feiten onder ogen te zien. Zo kan je naar bevrijding werken. Iedere stap in het donker is een weerspiegeling in behoefte van bestaanszekerheid.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...