Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Dank Angel en Suus,

Kijken of er al wat te oogsten is. Vandaag in ieder geval geen snipperdag :-\

Kaartjes voor 11 april.

Zwaarden 8 met begeleidingskaart Het Oordeel.

De richting niet kunnen bepalen, toch komt er verandering.

symbolon:

Je liefdes, vriendschappelijke of zakelijke relatie, heeft de vruchten van de werkelijke essentie verloren. Hierdoor ben je jezelf als individu vergeten. Vandaag herken je dat je leven op dit moment te veel beheerst wordt door het `wij`! Ben je het stuk van jezelf vergeten te leven. Neem vandaag ruimte voor jezelf en eigen inbreng.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de zwaarden 8 geeft een onrustige periode aan, vooral in je hoofd...
er zal een oordeel geveld moeten worden, je zult een definitieve stap moeten gaan nemen, je blijft te lang in niemandsland hangen

Sweetie

Lief,
Zwaarden 8 met begeleidingskaart Het Oordeel

Daar waar ge bang voor zijt moet je aan kunnen , denk er even over na alvoorens het af te breken

Suus

Vlinder

Hoi Lief, je voelt je gevangen, je wilt wel maar je durft nog niet, maar toch is een beslissing op handen, je kunt niet anders, en je wilt het uiteindelijk

Liefs

Lief

Dank dames :-*

@Marianne, inderdaad druk in mijn koppie. Ik probeer er orde op zaken te stellen. In plaats van 1 grote berg maak ik 3 kleintjes en probeer dat structuur te geven en op te ruimen. Tegelijk proberen uit dat niemandsland te geraken.

@Suus, ik maar eens doen in plaats van teveel te denken of ik iets wel kan.

@Vlinder, Ah, dat zal misschien helpen Vlinder. Als iets er ineens is dan moet ik wel stappen ondernemen.

Nu maar weer aan de gang met mijn foto's. Heb een deadline en een examen voor te bereiden....

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

goedemorgen,

kaartjes voor de 13e.

Bekers 7 met begeleidingskaart De Heremiet.

Genoeg talenten, maar moeilijk te kiezen op wat te focussen. Dat maakt chaos in de kop.
Even tot rust komen in mezelf.

symbolon:

DE UITWISSELING

Je wordt vandaag uitgenodigd uit te spreken wat je op je hart hebt. Het wordt tijd! Je zult merken dat het jezelf enorm oplucht. Er valt een last van je schouders. Je Ziel weerspiegelt je de opdracht nu werkelijk uit te spreken wat je voelt. Je zult zien dat het mee valt.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 14e.

Aas van Kelken met begeleidingskaart Zwaarden 6. Floeper=Schildknaap van Kelken.

Een golf van vreugde en emoties. Een keerpunt naar rustiger tijden. Veranderingen ten goede.

Floeper=Nieuwe relaties.

symbolon:

DE TONEELSPELER

Vandaag beland je in een situatie, waarin je de rol vertolkt van de toneelspeler op het podium. Dit is voor nu een uitstekend initiatief! Je kunt niet altijd jezelf zijn. Zelfbescherming via deze weg is soms een feit! Maak dan ook gebruik van het hele podium! Trek je niets aan van knagende schuldgevoelens.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 15 april.

Koning van Staven met begeleidingskart Munten 3.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,

Koning van Staven met begeleidingskart Munten 3.

je werkt hard en je hebt een groot gevoel voor alles wat rond jou gebeurd ,
Je bent zeer bedreven in je werk

Suus

Lief

Dank Suus,

Klopt als een bus. Vandaag weer bezig met schoolfotografie. Veel oog voor detail om alles goed te laten verlopen. Ik ben er zeer bedreven in.....

groetjes, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 16e.

De Magier met begeleidingskaart Munten 5.

Creativiteit, nieuwe ondernemingen. Vertrouwen op mijn innerlijke zelf.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

#356
toch blijf je twijfelen of je anderen enthousiast kunt maken met je eigen ideeen :-\
advies is dan ook, blijf positief over je ideeen, wees zelf een bron van inspiratie voor anderen!

Angel

Je kunt het, en dat weet je ook.  Vertrouw op jezelf, je krijgt het niet voor niets maar toch kan je vooruitgang boeken.  Bekijk het vanuit het positief oogpunt en laat het negatieve los.
Liefs
Angel

Sweetie

Lief,

De Magier met begeleidingskaart Munten 5.

Je hebt alles wat je nodig hebt om te gebruiken , daar werk van maken maar laat je niet meeslepen door over zaken te gaan nadenken , doe het vanuit je gevoel , vanuit het buikgevoel

Suus

Lief

Goedemiddag, dank dames :-* :-*

@Marianne, de twijfel ligt op het moment of ik door moet met mijn pedicurepraktijk en voor fotografie te gaan. Dan mis ik wel wat inkomsten per maand, maar das geen vetpot. Met fotografie zou ik dat veruit kunnen overtreffen. Maar this de stap...
Moet investeringen maken en voorbereidingen treffen zoals website, besprekingen met scholen (schoolfotografie) verder met rouw- en bruidsfotografie waarvan het eerste nog in de kinderschoenen staat. Dat houdt me nu dus beetje bezig....

@Ange,l Dank voor je goede advies. Ik moet het inderdaad positiever bekijken. Misschien dat iets dan ook eerder van de grond komt. Vandaag schoolfotografie gedaan. Welliswaar als stage, maar weet dat ik er goed in ben. Niet alleen mijn foto's, maar ook de omgang met de kinderen. Dat gaat mij supergoed af. Kindjes die eerst huilen en niet willen ga ik even mee praten en dan staan ze er ook 10 minuten later. Mijn 'fotograafbaas' was mij ook zeer dankbaar. Dan ben ik best wel beetje trots op mezelf :D

@Suus, ja denken. Daar moet ik inderdaad eens mee stoppen. Het maakt me moe en gek. Ik moet gewoon dat gevoel eens vertrouwen. Dank voor de wijze les :)

Liefs en knuffels, Lief
Look for the answer inside your question...