Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Vlinder

genieten en de gevoelens laten stromen Lief
;)

Angel

Een leuk dagje, een dagje waar alles meezit en je bent niet bang om dit aan iedereen te tonen. 

Lief

Dank Marianne, Suus, Vlinder en Angel :-*

Inderdaad een fijne dag en het gevoel hebbende op de goede weg te zitten. Complimenten gekregen via mail vanwege mijn visagiebijdrage bij een fotoshoot. Projectje, vrijwillig weliswaar, maar zie het als een investering voor de toekomst. En mijn reportage voor mijn opleiding liep lekker vandaag.
Gevoel dat ik vandaag stappen heb gezet.

Ow, en zeker ook nog goed gesprek gehad met thuisbegeleider voor mijn zoon. Toestand van mijn dochter nog even besproken wat goede moed gaf.

Nou, superdag toch?

Ik ga met een heerlijk gevoel slapen. Tot morgen lieve meiden.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedmorgen,

Kaartjes voor 10 april.

De Hogepriesteres met begeleidingskaart Staven 8.

Het rustig afwachten, goed naar mijn innerlijke zelf luisteren.
Een periode van verandering die sneller gaat komen dan ik denk. Er is volop beweging.

Je bent in een pijnlijk en moeizaam leerproces belandt. Dit is niet makkelijk! Ga vandaag aan de slag de gevoelskwesties die hier aan verbonden zijn te leren doorgronden. Kies voor onpartijdigheid. Wat een zalf op je prachtige ziel leek te zijn, openbaart zich vandaag en laat het werkelijke gezicht van vergif zien!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

eigenlijk ben je je eigen waarzegger, maar je vertrouwd je gevoel vaak niet altijd...
er komt een verwarrende periode op je af, waarbij je het positieve moet blijven zien en moet blijven vasthouden..lief.

Lief

Dank Marianne,

Moet inderdaad maar eens beter naar mijn gevoel luisteren. Vroeger ging me dat beter af, of laat ik zeggen, nam ik daar meer de tijd voor. Nu lijkt het iedere keer wanneer er tijd lijkt te komen weer wat op mijn pad te komen wat dat verstoord, maar eigenlijk laat ik het natuurlijk op mijn pad komen....

Ik zal zeker het positieve vast blijven houden. Ik weet dat aan het einde van mijn bospaadje de zon schijnt :D Nu nog even de schaduwen van de dikke bomen die langs het paadje staan....

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Angel

Lief,

Vertrouw op je intuïtie en je kennis.  Je weet dat je dit bezit.  Wees niet ongeduldig, sommige dingen hebben nu eenmaal wat tijd nodig. 

Groetjes
Angel

Vlinder

je zit goed in je gevoel, je kan er goed naar luisteren en het helpt je te doen wat juist is, ook bij plotselinge voorvallen Lief.

:D

Sweetie

Hallo Lief

De Hogepriesteres met begeleidingskaart Staven 8.

Door een innerlijke waarneming zal je iets gaan snappen , en eens je het gesnapt hebt ... komt er beweging in , dus luister naar wat je stemmetje zegt en je komt achter de informatie die je nodig hebt om als een speer te gaan ..

Suus

Salsafret

Hallo Lief, goed je weer te zien. Hogepriesters en Staven 8: Je zit in een proces. Een proces van inzicht, ontwikkelingen van intuitie maar ook vertrouwen in jezelf en in het leven. De staven 8 zet dit proces in een versnelling. Vandaag heb je een spurtje:-)

Lief

Dank jullie wel! :-*

@Angel, klopt van het ongeduld. Heb al zo'n tijd gezaaid dat ik graag wil oogsten. Geduld....een schone zaak....

@Vlinder, ik zit zeker goed in gevoel inderdaad. Moet daar maar naar blijven luisteren.

@Suzy, hmm, dat snappen moet nog komen denk ik, maar ik begrijp wat je bedoelt. Wel een heldere droom gehad vannacht die met gevoel te maken had. Ik had een poosje niet gedroomd, leek alsof ik het daar te druk voor had. Prettig gevoel.

@Salsa, heerlijk die ontwikkeling, en spurtje altijd welkom.

Kaartjes voor de 11e april.

2 floepers waarbij ik voelde deze als dagkaart te gebruiken.

Bekers 10 met begeleidingskaart Staven Aas.

Blijde veranderingen. Ambities, een nieuw creatief begin. Krachtige golf energie.

symbolon:

Vandaag worden je ogen wat betreft een liefdesaffaire bijna geopend. Leef je in een illusie? Er wordt je een wortel voorgehouden, of je houdt jezelf weg van de werkelijkheid, je verlangen naar liefde. Stap vandaag in de realiteit! Het wordt tijd dat je ontwaakt. Verwacht niet dat een ander zorg draagt voor je geluk.

groetjes, Lief :)

Look for the answer inside your question...

Sweetie

Verlof dag in de kaartjes Lieveke ?

Suus

Lief

Hihi, wast maar waar. Kan ik me niet permiteren nu. Zit met een deadline wat mijn opleiding betreft. Ik zou er wel een kunnen gebruiken! Zo'n tutdagje zeg maar. Kappertje, nageltjes doen......

Dank Suus :-*

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Angel

Gebruik maken van de kansen die je krijgt om die zaadjes die je reeds gepland hebt zo langzamerhand te beginnen oogsten

Sweetie

Ja man .... ik heb erover gekeken Lief !!
niet te doen ..
Bekers 10 met begeleidingskaart Staven Aas

Je goed gaan voelen en daardoor ook een groei in gang zetten !

Suus