Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 29e maart.

Kelken 10 met begeleidingskaart Schildknaap van Kelken

Blijde veranderingen, onbezorgdheid. Vorm gaan geven aan mijn gevoelens, ze omzetten in creatieve ideeen.

symbolon:

DE LAST

Er wordt het nodige van je gevraagd vandaag. Dit is niet gering. Al een tijdje loop je tegen moeilijkheden aan. Diep in je is er een verlangen ontstaan om je rug te rechten. Je bent er klaar voor! Vandaag is het de diepe wens van je Ziel om je keuzes en verantwoordelijkheid alleen te nemen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 30e maart.

Kelken 10 met begeleidingskaart Kelken 3.

Tevredenheid, een dag vol gezelligheid en liefde.

symbolon:

ABORTUS

Vandaag wordt je uitgenodigd de ladder van je eigen emotionele diepte af te dalen. Zo kan je werkelijk doorvoelen, waar het nu aan scheelt en waarom je jouw ziel wilt verkopen aan de duivel. Het helpt je om af te dalen in je onderwereld van gevoelens. De diepte is minder dan je nu ervaart.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

Goedemiddag (morgen) Lief.

je omschrijving van je dagkaarten staan lijnrecht tegenover je symbolonkaarten.
De last en abortus. Uiterlijk fijne dagen, bezig zijn met je gezinsleven, maar wat voel je van binnen? Het potje waar je pas over schreef, je zult het dicht houden, en je zult het leven toelachen. kelken zijn ook de kaart van de emotie's. Diep van binnen voel je het verdriet, maar je zult met de paasdagen deze niet laten zien aan de buitenwereld. Is ook niet nodig, maar Lief, als je alleen bent even bij jezelf, gun jezelf dan ook hetgeen je echt voelt.

Heleen.

Lief

Hoi Heleen,

Ja, dat viel mij inderdaad ook op. De tegenstelling.
Dagen zijn inderdaad fijn en het is niet zo dat het innerlijk niet goed is, maar ik wil een aantal dingen qua werken en financien die ik niet snel genoeg naar mijn zin van de grond krijg. Dat vreet een beetje aan me. Moet inderdaad wel bij mezelf te raden en mezelf toespreken dat alles komt wanneer het tijd is....moeilijk af en toe.

Dank Heleen :-* :) En een fijne Pasen.

Kaartjes voor de 31e maart.

Het Oordeel met begeleidingskaart munten 7.

Vernieuwing van mijn situatie, vervulling, inspiratie. Geduld hebben dat ik kan zaaien wat ik geoogst heb. Het is een kwestie van tijd.

symbolon:

HET GEBREK

Vandaag wordt er van je verwacht verantwoordelijkheid voor jezelf om je leven onder de loep te nemen. Dit is geen gemakkelijke, maar geen onmogelijke taak. Je wordt opgeroepen het contact en de verbinding met jezelf eens goed onder de loep te nemen. Relativeer vandaag wat je nodig hebt en/of welke personen je kunnen dienen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 1 april.

De Dood met begeleidingskaart De Zegewagen.

Het einde van het oude en het begin van het nieuwe. Zelfvertrouwen wat tot succes zal leiden.

symbolon:

DE VRAAG VAN DE HEILIGE GRAAL

Je belandt vandaag in een prachtige uitdaging. Turbulente en nieuwe ontwikkelingen passeren de revue. Sla vandaag je vleugels uit naar je eigen licht, om vervolgens een nieuwe innerlijke reis te maken. Je bent er klaar voor om je grenzen te verleggen. Stap op de mogelijkheden van vrijheid en bewegingsruimte in! Je beschikt over moed in overvloed.

Fijne 2e Paasdag allemaal!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

we evalueren even de voorafgaande dagen, de kaarten nemen we allemaal ineens mee.
we zien de kelken 10...een voltooiing waarbij je alles wil bereiken wat wenselijk is, maar kijk wel welke wensen binnen je mogelijkheden liggen, de schildknaap die aan mag geven dat veranderingen mogelijk zijn, mits je de stap ook kunt zetten..
de dood geeft een nieuwe begin aan, na een voltooiing van een cyclus...
je kunt pas een stap zetten in de toekomst als je het verleden goed hebt weten af te sluiten, maar het verleden is niet goed afgesloten, er sijbelt steeds wat door, en dat brengt je weer uit je evenwicht...
het gaat om de algehele controlle willen hebben...
als je die niet hebt, heb je gene overzicht, en heb je voor je gevoel weer geen grip op het leven....

Lief

Dank Marianne :-*,

Ik snap wat je bedoelt en ga daar mee aan de slag. Ook met mijn maandkaart voor april, De Duivel.
Ik moet twijfel en angsten maar eens opzij zetten en gewoon doen. Ik weet in mijn binnenste dat ik het kan.

Nu eerst beginnen af te maken wat af moet. En daarna pas weer verder. Anders komt er geen rust in het hoofd om aan de nieuwe dingen te werken.

Kaartjes voor 2 april.

Koningin van Munten met begeleidingskaart Kelken 3.

Leven in vertrouwen,l productief. Een tijd van vreugde en dit delen met de mensen om mij heen.

symbolon:

HET ZWIJGEN

Vandaag wordt je geleidt naar je eigen innerlijke wereld! Vandaag wordt je verteld dat er nog meer is wat je voor jezelf mag houden. De engel in jezelf verbiedt je liefdevol om geheimen te delen met anderen. Richt je naar binnen en bewaar zorgvuldig en liefdevol de kennis die je eigen is, namelijk je innerlijke stem.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief

Koningin van Munten met begeleidingskaart Kelken 3.

Even een afstand in lassen om er daarna met volle teugen van te genieten

Suus

dameblanche

de munten koningin in combi met de kelken 3;
je omgeving laat je zien hoe zij tegen je aankijken..
je lijkt teverden te zijn, maar je houdt de schijn ook vaak op...

Lief

Dank Suus en Marianne,

Zeker even afstand nemen. Het lijkt nooit op te houden. Zodra het maar lijkt dat er rustig vaarwater aankomt krijgen we weer een steile waterval.
Vandaag nieuws van mijn dochter gekregen. Zij is 3 maanden geleden gediagnostiseerd met borderline. Heeft geen baan, een los vaste relatie en haar schulden van 8 duizend euro (in een jaar opgebouwd) zijn net betaald. Nu is ze 3 en halve maand zwanger. Komt natuurlijk weer een boel mijn kant op. En natuurlijk help je, al is het alleen maar om te kijken of ze die zorg aankan.

Pfff, wanneer nou eens rust...

Ik voelde me net een beetje tevreden met alles en werkte de goede kant op.

We gaan het weer zien.


Liefs en knuffel, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 3 april.

Kelken 10 met begeleidingskaart Zwaarden 5.

Blijde veranderingen, accepteren dat alles zijn tijd moet hebben.

symbolon:

MEESTER EN LEERLING

Er staat je vandaag de opdracht te wachten werkelijk te vertrouwen wat je te bieden hebt op het gebied van kennis en levenservaringen. Dit zal je persoonlijke groei en vertrouwen in jezelf zeker ten goede komen! Vanaf vandaag ben je leerling af en er klaar voor je stappen richting het onderwijzen van anderen te volgen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

er komt te veel binnen bij je dochter, zij laat ook te veel binnenkomen, maar al deze prikkels en energiestromingen vragen om bewust leiderschap, en dat kan zij geen plek geven....

het zwanger worden is dan ook gebeurd in een opwelling en die vriend blijft ook niet bij haar...
maar welke rol ga jij dan op je nemen???

je zult haar moeten duidelijk gaan maken dat zij de dirigent over haar leven moet zijn, niet dat je dingen voor haar gaat opvangen en op gaat lossen...
nee zij zal de goede herder moeten gaan wezen...en haar leven weer in de hand moeten gaan hebben...

ook hier hebben we het over een gebed zonder einde, waar je gerichte therapie op moet gaan toepassen, en dan heb ik het niet over kastanjes uit het vuur steeds halen....


Lief

Dank Marianne,

Ik weet het. Ze weet ook wel dat vriend niet blijft, maar heeft de keuze gemaakt voor haarzelf. Ik ga zeker geen kastanjes uit het vuur halen. Dan zou ik dezelfde fout als mijn moeder maken en haar geen kans geven haar kind op te voeden. Ik ga pas hulp bieden als ze het vraagt.

Wel ga ik haar in de gaten houden natuurlijk in belang van het kindje. Het kan met borderliners 2 kanten op. Of ze zorgen supergoed voor iets, te overdreven zelfs. Of ze bakken er niks van.

We gaan het zien.

Ze wil nu wel graag aandacht van mij en veel vragen. Dat vind ik oke.


groetjes, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Met veel steun, liefde en begrip, gaat het wel goed komen,
Liefde  en vooral respect voor eigen regie( van dochter)  er laten zijn.

moeilijke situatie Lief, maar jij leert zoveel en hebt het overzicht...

Knuffel


Sweetie

Hoi Lief

Kelken 10 met begeleidingskaart Zwaarden 5.

de familie willen bijstaan in andere tijden , besprekingen en helpen en steunen

Suus
Knuf
Lief