Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

dameblanche

staven 2 duidt op de uitdaging daadwerkelijk aangaan, maar wat blokkeerd je hierbij?

Sweetie

Hallo Lief

staven 2 en koning zwaarden

je groeit , je bloeit , je doet al wat je kan om een vernieuwing in te brengen

Suus

Lief

Dank Suus en Marianne,

Ik denk dat de combi pedicure en fotografie een obstakel kan zijn Marianne. Ik moet dus gaan kiezen op een gegeven moment. Daarnaast mis ik wel eens wat materialen die ik gelukkig kan lenen, maar wanneer er geld verdient gaat worden met fotografie, zal ik deze zelf eens aan moeten gaan schaffen.

Groei en bloei inderdaad. Ook druk bezig met zaadjes planten. Nu hopen dat ik daar een aantal van kan gaan oogsten.

Kaartjes voor de 12e maart.

Ridder van Zwaarden met begeleidingskaart Kelken 3.

Ambitie, een omwenteling. En alle opwinding daar omheen. Het brengt me groei en voldoening.

symbolon:

HET NOODLOT

Je begeeft jezelf in ondergrondse tunnels op het gebied van partnerschap. Houdt in ogenschouw dat deze zware situatie je de mooiste geslepen diamanten gaat opleveren. Maak vandaag opnieuw contact met de lieftallige krachten van je hart. Dit is ondragelijk voor donkere krachten. Onderzoek vandaag welk plaatje je aan deze relatie verbindt!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

#228
ik sta iedere keer weer te kijken naar je voortreffelijke presentatie, je complete lay out zal ik het maar noemen.
duidelijkheid verschaf je hierbij, ook een behoorlijke mate van perfectie breng je hier bij aan aan het licht.
als je iets wilt, wil je het ook 100% goed doen en niet 99% en zeker geen 50 %.

maar wat is het obstakel?

je beziet dat als een persoonlijk falen...[.ridder van zwaarden]


geheel anders dan ik...ik heb zet alles roef roef achter elkaar en zie dan nog niet eens de taalfouten :-[

Lief

Hihihi,

dank Marianne :-*

Tja, het obstakel?? Ik zou het zo 1,2,3 niet weten. Misschien mezelf? Ik wil inderdaad alles 200% goed doen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

#230
Hoi lief,

leuke  wisseling tussen jou en Marianne, zelf heb ik een beeld van een zeer ambitieuze vrouw met oog voor detail en perfecte werkwijze voor me, van jou dan he.

Bij je kaartjes ook een beetje vadaag, pas als het perfect is valt er  wat te vieren.... ;D

Lief

hihihi, owjee. Dat druist tegen alles in, maar ik zal eens voor de imperfectie gaan ;D

Dank Vlinder :-*
Look for the answer inside your question...

Vlinder

#232
Nee Juist niet, heb het verkeerd geschreven, juist wel doen dan voel je je fijn...
Of zit ik er helemaal naast.... ;D

Sweetie

Hoi Lief,

Ridder van Zwaarden met begeleidingskaart Kelken 3.

nieuwe kennismakingen geven je de voldoening

Suus

Lief

Dank Suus,

Ben daar ook hard voor bezig....

Kaartjes voor de 13e.

Munten 3 met begeleidingskaart Munten Aas.

Succes en samenwerking in werk. Plannen worden werkelijkheid, het geluk ligt voor het grijpen.

symbolon:

DE VRAAG VAN DE HEILIGE GRAAL

Je belandt vandaag in een prachtige uitdaging. Turbulente en nieuwe ontwikkelingen passeren de revue. Sla vandaag je vleugels uit naar je eigen licht, om vervolgens een nieuwe innerlijke reis te maken. Je bent er klaar voor om je grenzen te verleggen. Stap op de mogelijkheden van vrijheid en bewegingsruimte in! Je beschikt over moed in overvloed.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

munten, vandaag, munten hebben met welvoelen, welslagen, stabiliteit te maken...
munten geven stabiliteit aan, aarde aan, materie of te wel ..ik heb..

groei in arbeid, de aas geeft de kracht aan die je hebt om willen werken...

Lief

Dank Marianne :-*

Stabiliteit, altijd fijn...

Ik ben inderdaad de foto's van Marokko door aan het worstelen. Stuk of 2000. Heb daar inderdaad kracht en wil voor nodig ;D

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief

Er moet hard en perfect gewerkt worden , maar het zit in jou , je werkt met hart en ziel dus geen twijfel mogelijk dat je er niet komt

Suus

Lief

Gaat goed komen Suus :D

Kaartjes voor de 14e maart.

Kelken 8 met begeleidingskaart De Zon.

Een keerpunt, tijd om een andere weg in te slaan. De zon geeft me de energie dit te bewerkstelligen. Een nieuw begin.

symbolon:

DE NAR

Of je nu wilt of niet, vandaag wordt je uitgedaagd om je grenzen te verleggen. Nu is er geen weg meer terug. Mocht je nog enigszins terughoudend zijn, wordt je abrupt voor een onverwachte situatie gezet. Vandaag is er niets meer wat je tegenhoudt, dan slechts gedachten op angst gebaseerd. Sluit vriendschap met jezelf!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Zonnig inzicht, ga je eigen weg, je voelt aan welke, hoeft niet de makkelijkste te zijn, maar het zonnetje in de rug,..... mmm heerlijk

;)