Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Hoi Vlinder,

Dank je wel! Zo is het inderdaad. Prachtig voor mij onder woorden gebracht.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief

Zwaarden 10 met begeleidingskaart Munten 10

ja uitgetelt maar niet verloren , leg je neer bij de familiale omstandigheden ( wel erg letterlijk hier )

Lief

Hoi Suus,

Ik leg me neer. Ook letterlijk gedaan gisteren. Ik was erg moe van de frustratie. Heerlijk geslapen en uitgerust nu. Zelfs mijn nek-en rugklachten (zit daar altijd vast) zijn iets afgenomen. Alsof ik me vrijer kan bewegen.

Dank :-*

Kaartjes voor de 21e.

De Dwaas met begeleidingskaart Schildknaap van Kelken.


Een nieuw begin. Vol vertrouwen een stap in een nieuwe richting zetten. Naar mijn innerlijk luisteren.

DE TONEELSPELER

Vandaag beland je in een situatie, waarin je de rol vertolkt van de toneelspeler op het podium. Dit is voor nu een uitstekend initiatief! Je kunt niet altijd jezelf zijn. Zelfbescherming via deze weg is soms een feit! Maak dan ook gebruik van het hele podium! Trek je niets aan van knagende schuldgevoelens.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief

Dus de weg ligt terug open voor jou om onbezorgd verder te doen met wat je bezig bent , je staat te poppelen om aan iets te beginnen

Suus

Lief

Dank Suus :-*

Een heerlijke kaart! Ik ga mijn weg weer vervolgen....

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

prbeer de teugels losser te laten, je bent en blijft te gefocusd....blijf het niet zelf steeds doen, maar zoek hierbij steun!

Lief

Hoi Marianne,

Ik zal proberen de teugels wat te laten vieren.

Vandaag het moment surprime. Ik krijg te horen of ik geslaagd ben voor mijn 2e blok. En een gedeelte 1e blok overgedaan. Nu op naar het laatste blok en nog herkansingen van blok 1. Deze moet ik in mei inleveren en dan examen om naar het volgende jaar te mogen. Gelukkig zijn dit niet zoveel opdrachten. En ga ik dat makkelijk halen. Maar eerst nu opwachten wat de jury zegt van de foto's van vandaag....

Dank :-*

Kaartjes voor de 22e.

Staven 4 met begeleidingskaar Kracht.

Daar komt het Marianne,

Ik ga die teugels laten vieren!!

Vreugde, ik ga buiten de muren en mijn vasthouden heb ik los gelaten. Ik ga onbevangen een nieuwe richting in.
Ik weet niet wat de Kracht aan deze kaart toevoegd.

symbolon:

REPELSTEELTJE

Vandaag wordt je alles gegeven om nieuw daglicht op je te laten schijnen. Je rekent af met je onzichtbare innerlijk persoon, of iemand anders die je stagneert. Je persoonlijke ontwikkeling gaat nu in een sneltreinvaart. Dit is nodig is om eventuele stagnatie achterwege te laten. Eventuele uitvluchten krijgen vandaag geen ruimte.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de kaartjes geven het al aan....
je verkeerd als het ware in een euforie, een feestvreugde wat je kracht geeft

Lief

Wow, dat zou eens prachtig zijn!

Dank Marianne.

groetjes, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Gisteren een superdag gehad. 1e prijs gewonnen met een van mijn foto's en een ++ voor mijn ingeleverde foto's van mijn opleiding. Joepie!!! Op naar het volgende blok.

Kaartjes voor 23 februari.

Kelken 8 met begeleidingskaart Zwaarden 10.

Een vertrek waarvan je weet dat het leuk is en toch vind ik het vervelend. Zwaarden 10 laten zien dat ik het erger maak dan het is.

Ik vertrek morgen inderdaad voor 10 dagen naar Marokko op fotografiereis. Enorm gaaf natuurlijk. Maar het vliegen, waar ik doodsbang voor ben, en het moeten missen van mijn gezin valt me best wel zwaar.

symbolon:

DE MOEDER

Ga vandaag je gevoelens en emotionele verlangens niet uit de weg. Laat je denken achterwege en zeg heel duidelijk tegen jezelf dat kwetsbaarheid en je open stellen voor je gevoelens er mogen zijn! Trek jezelf vandaag terug van de buitenwereld en eis je rust op! Alleen zo geef je jezelf de mogelijkheid om inzicht te krijgen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief,

Je verlaat iets en krijgt het daar heel moeilijk mee , zal met de reis te maken hebben , het valt je toch wel zwaar ..

Suus

Lief

Goedemorgen,

Het klopt Suus, valt me zeker zwaar. Ook nog sneeuw, wind vandaag. Ben als de dood voor vliegen. Zenuwen gieren dan ook door het lijf.

Kaartjes voor de 24e.

De Zegewagen met begeleidingskaart de Hogepriesteres. Floeper de Ster.

Iets overwinnen, mijn gevoel vertrouwen. Floeper, hmm. Een beschermkaart, dat voelt altijd goed. Nieuwe richting. Ik ga vandaag vliegen onder de sterren.

symbolon:

FORTUNA

Kweek vanaf vandaag het vertrouwen in je vergaarde en natuurlijke kennis en vaardigheden. Besef dat je op je weg nu alleen maar vertrouwen nodig hebt! Er is niemand die je kan vertellen wat de juiste weg en afslag voor je is. Zoek daarom ook niet meer buiten jezelf naar inzichten, maar heb vandaag krachtig vertrouwen in jezelf!

Nou dames, ik ga vanmiddag om half 4 vertrekken naar Marokko. Ik ben daar t/m 5 maart. Ik zal wel iedere dag mijn kaartjes trekken, maar weet niet of ik ze altijd kan plaatsen ivm internetverbindingen e.d.

Groetjes en hoop jullie snel weer te spreken.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de zegewagen maant je aan regie te blijven voeren over je leven, je legt wat dat betreft de lat te hoog, tussen nu een nooit ligt een groot zwart gat....

je hebt de regie al jaren geleden uit handen gegeven!

Lief

Hmm, dank Marianne. Regie weer aan het inpikken. Doodsbang voor vliegen, maar toch mooi gedaan. Groetjes uit Marokko. 25 graden in Marrakech.

Kaartjes voor de 25e.

Zwaarden 10 met begeleidingskaart Zwaarden 7. Floeper de Ster.

Symbolon:



DE PRIESTER

Er komt vandaag een situatie op je pad waarin grote geestelijke arbeid van je verlangd wordt. Er wordt van je gevraagd terug te keren naar de bron van wijsheid en kennis in jezelf. Durf hier vandaag daadwerkelijk ook blind op te vertrouwen! Al je antwoorden liggen binnen handbereik, namelijk in jezelf.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

 ??? zit je momenteel in marokko??

de zwaarden 10 leiden altijd naar oplossingen.
voel je je ergens onprettig bij, zul je behoedzaam moeten gaan optreden.
je zult moeten gaan putten om op een bepaalde manier slinks te moeten wezen om dingen voor elkaar te krijgen, het komt je niet zomaar aanwaaien, je bent daarin iets te naief..lief...