Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Sweetie

Hoi Lief,

Zwaarden 4 met begeleidingskaart Munten 7.


Ook jij zet orde op zaken , je krijgt de mogelijkheid om dieper te gaan , mediteren zou je wel goed doen , de munte 7 vertellen je dat je beter niets uitstelt of dat het er niet meer van zal komen , grijp je kansen om verder te groeien

Suus

Lief

Dank Suus,

Ik ga zeker mijn kansen grijpen. Mediteren, hmmm. Ik heb dat wel eens geprobeerd, maar raak dan los van mijn lichaam en dat vind ik eng....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Dat is eigenlijk dat je het goed doet , heb eens gehoord dat ze naar een andere kamer kunnen trekken zonder hun lichaam mee ...

Suus

Lief

Brrr, lijkt me erg eng. Ik ging niet zo ver weg. Zag mezelf alleen liggen. Dat was al raar genoeg....

Kaartjes voor de 7e februari.

Zwaarden 10 met begeleidingskaart Staven 9.

Het einde van een drukke periode is in zicht.(nog 1 foto maken vandaag en mijn deadline is gehaald)Ik heb me meer druk gemaakt over de deadline dan nodig. Heb alle tijd, maar wil het maar af hebben. Dat geeft een gejaagd gevoel waar ik zelf zo uit zou kunnen stappen.

symbolon:

DE SCHULD

Je bent in gevecht met jezelf en wordt vandaag bijna verpulverd tussen schuld en onschuld. Het is je opdracht te accepteren dat je beland bent in een onbedoelde daad. Besef dat vandaag het moment is aangebroken om in beweging te komen en voor jezelf en de ander alles in de juiste orde te herstellen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi lief

Zwaarden 10 met begeleidingskaart Staven 9.

Je mag nu uitblazen de horizon is klaarder aan het worden en je hebt de kracht gekregen om te overwinnen, je hebt het gehaald Lief

Suus

Lief

Jaaa, heerlijk. Nu alles afwerken en inlijsten en inleveren die hap...

dank Suus :-*

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de zwaarden 1O bieden altijd zicht op een oplossing, echter er zullen nog heel wat obstakels overwonnen moeten worden, je belijft halsstarrig in de verdediging zitten...
het wil allemaal niet zo vlotten zoals je het graag zou willen laten zien dat je het in je macht hebt, hierbij wil je ook de anderen daarvan bloven overtuigen, daarbij verkramp je je in die verdediging.

Lief

Ha, Marianne. Obstakels is my middle name!

Niet dat ik klaag hoor, maar ik heb voor alles in mijn leven moeite moeten doen. Voordeel darvan is dat je een survavor wordt en alles weet te waarderen.

Ik weet dat ik snel wil en dat dit niet altijd kan, maar het komt.

Dat verkrampen moet ik dus zien te voorkomen.

Dank voor de duiding  :-*

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 8e februari.

Zwaarden 9 met begeleidingskaart Kelken 6.

Op zich heb ik voor mezelf geen idee.

Zou het op mijn dochtertje kunnen slaan. Zij is een heel gevoelig, lief meisje die een vriendinnetje heeft die haar aantrekt en afstoot. Ze is daar heel verdrietig over, maar toch blijft ze maar trouw aan deze vriendschap. Nu neemt het zelfs vormen aan in de klas waardoor de juf zelfs merkt dat ze neerslachtig is en dan weer blij.
Vanmiddag eens even bespreken met juf.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

zwaarden 9 laat zien hoe ver je eigenlijk van jezelf af staat lief.....
probeer het geven en nemen in harmonie te brengen

Sweetie

Hoi Lief,

Zwaarden 9 met begeleidingskaart Kelken 6.

je hebt geduld gehad , je hebt diep gegaan maar de tijd is aangekomen dat je stilaan de vruchten mag plukken van waar je mee bezig bent geweest

Suus

Lief

Dank Marianne en Suus :-*

Goedemorgen overigens :D

Kaartjes voor 9 februari.

Schildknaap van Staven met begeleidingskaart Koning van Kelken.

Iets nieuws beginnen. De plannen zijn nog niet helemaal rond, maar het begint vorm te krijgen.
Succes en prestaties op artistiek vlak.

symbolon:

DE SCHANDPAAL

Vandaag komt de schandpaal op je pad. Je doet er goed aan de realiteit onder ogen te zien. Werk hier aan mee, zet eventuele trots aan de kant en neem het initiatief. Als je zelf een gedupeerde bent van een gemene roddel, kan je er op rekenen vandaag dat de aap uit de mouw komt.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

hulp zoeken, zegt de koning van kelken..................

Lief

Goedemorgen :D

Hmm, hulp zoeken. Ik ga er eens over denken op wat voor manier.

Dank Marianne :-*

Kaartjes voor de 10e februari.

De Maan met begeleidingskaart Koning van Staven.

Vertrouwen op mijn intuitie en daarop beslissingen nemen.

symbolon:

DE VERLEIDER

Je bent vandaag beland in een uitdaging. Deze zal je uiteindelijk een prachtig resultaat opleveren. Je word namelijk aan het werk gezet om definitief af te rekenen met een karmische levensopdracht en valse gedachten. Geef daarom vandaag boosheid en wrok alle ruimte en verberg deze niet langer. Neem je beslissingen vanuit eigen kracht.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 11e.

Gerechtigheid met begeleidingskaart Munten 9.

Onderscheidingsvermogen, de balans opmaken. Langzaam maar gestaag kom ik waar ik zijn wil.

symbolon:

DE DEPRESSIE

Op dit moment wordt je niet gespaard door het leven en vandaag wordt het hoog tijd dat je jezelf weer gaat herinneren! Vanaf nu ben je er klaar voor een zinvolle en grote uitdaging in je leven aan te gaan. Vervolg vanaf vandaag je levensweg, zodat je als een rozenknop weer kan openbloeien!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...