Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Dank je Suus,

Herkenbaar. Ik kan alles vaak van 1 kant bekijken. Niet dat dat altijd mijn kant moet zijn, maar voorbeeld is de foto met een bepaalde jas. 3 keer de foto gedaan en de jas blijft kreuken in een bepaalde pose van het model. In plaats dat ik dan het beeld van de jas loslaat en een andere jas kies dan blijf ik daar toch in hangen, omdat ik de jas speciaal besteld had e.d.
Uiteindelijk wordt de goede foto toch pas gemaakt wanneer je of een andere jas neemt, of de pose van het model zo aanpast dat de jas niet kreukt.

Kortom, het gewoon even anders bekijken.

Dank voor deze wijze les :-*

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...


Lief

#122
Goedemorgen,

Kaartjes voor de 1e februari.

De Maan met begeleidingskaart Zwaarden 4, floeper Staven 4.

periode van dromen en onzekerheid. Tijdelijk vertraging. Floeper:Na de periode van rust en bezinning kan ik met de floeper gaan oogsten.

Maandkaart:Koning van Staven.

Zelfbewust en creatieve beslissingen nemen op gevoel.

symbolon:

HET AFSCHEID

Vandaag word je geconfronteerd met tegenstellingen in jezelf. Je doet er goed aan deze met open vizier tegemoet te treden. Er zijn namelijk vernieuwingen op je pad gekomen. Vernieuwingen waar je angstig tegenop kijkt. Het is je ziel die je vandaag vertelt afscheid te nemen van de zekerheden die je voor jezelf hebt opgebouwd.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

het verschijnen van hier 2 vieren betekend dat je hard moet werken om je status quo te kunnen gaan bereiken..het zal moeilijk zijn in deze onzekere tijden en dat maakt je een beetje pessimisitsch

Lief

Hoi Marianne,

Precies het gevoel wat ik nu heb. Ik probeer aan alle kanten mogelijkheden te zoeken om een bron aan te boren en van daaruit te gaan putten. Maar moeilijk wil alleen maar zeggen dat het wel komt, maar dat ik er hard voor moet werken. Das niet erg. Als het maar komt :D

Dank voor het duiden :-*

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief,
De Maan met begeleidingskaart Zwaarden 4, floeper Staven 4.

even diep gaan , naar je onderbewuste en zien wat je wil en wat je ervan maken kan
, neem je tijd en laat alles even bezinken dan pas komt er succes en kan je gaan genieten van hoe je het aangepakt hebt

Suus

Lief

Dank Suus :-*

Ik snap precies wat je bedoelt. Rustig aan, geen haast, goed kijken voordat ik door de haast dingen over het hoofd zie....

Ik weet het van binnen best wel, maar wil soms te graag.

fijne avond, Lief :D
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 2 februari.

De Ster met begeleidingskaart Zwaarden 5.

Talenten, veranderingen ten goede. Deze worden niet zonder slag of stoot bereikt.

symbolon:

DE BELEMMERING

Het is goed om tot inzicht te komen en je kostbare energie vandaag niet langer te verspillen aan dat waar je geen invloed op hebt! Je besteed te veel aandacht aan een situatie waar geen beweging in te krijgen is. Geef op! Je zult moeten accepteren dat je een gevecht voert tegen de wil van het lot.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief,
De Ster met begeleidingskaart Zwaarden 5.
, ze heeft alles wat ze kan , ze schijnt en geeft je kracht , richt je op hetgeen je je kan richten , onduidelijkheden worden dan opgeklaard

Suus

Lief

Dank Suus :-*

Ga ik zeker doen.

Kaartjes voor de 3e februari.

Het Rad van Fortuin met begeleidingskaart Staven 8.

Een positieve verandering. Alles komt in een stroomversnelling, iets kan waargemaakt worden.

symbolon:

DE KRIJGER

Vandaag openen nieuwe wegen voor je. Dit betekent je alles binnen handbereik hebt om te handelen en jezelf te bevrijden uit een knoop! Maak een keuze vandaag. Dit wordt van je verwacht. Maak hier optimaal gebruik van. Dit zal je bevrijden van de persoon of situatie waar je belemmerd door wordt. Laat je geestdrift er vooral zijn.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 4 februari.

Munten 3 met begeleidingskaart Kelken 9.

Het ontplooien van talenten, erkenning en succes. Een tijd van genieten!

symbolon:

DE BRUILOFT

Jij en de ander zijn van essentieel belang vandaag. Een maatje naast je, waarmee je lief en leed kunt delen en een alles in één pakket biedt om je hart te verbinden. Maak vandaag plannen. Er worden je vandaag geluk en hoogtepunten beloofd in de liefde. Concentreer je op de relatie en contact met jezelf.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief,

Munten 3 met begeleidingskaart Kelken 9.

zicht op harde werken , tevredenheid en geluk en succes

Suus

Lief

Hoi hoi.

Zin om hard te werken als het nu maar eens iets op gaat leveren.

Dank Suus.

Groetjes, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

 Goedenacht / morgen,

Kaartjes voor 5 februari.

Wederom munten 3 met begeleidingskaart Staven 4.

Door hard werken zorgeloos en met plezier een nieuwe richting inslaan.

Symbolon:

ZORG

Er wordt nadrukkelijk van je verwacht om vandaag jezelf nu eindelijk eens de aandacht te geven die je verdient! Je hebt lang genoeg voor anderen gezorgd. Schenk nu liefde aan jezelf en maak het jezelf vandaag eens goed naar de zin. Hierbij gaat het om je fysieke verzorging en aandacht en je emotionele welzijn.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 6 februari....

Zwaarden 4 met begeleidingskaart Munten 7.

Mij wat innerlijk afzonderen om mogelijkheden en ideeen te vinden die financiele vooruitgang brengen. Wanneer ik geduld heb volgt er langzaam maar zeker groei....

symbolon:

MOIRA

Een innerlijke strijd houdt je bezig! Je worstelt met een beslissing en vandaag krijg je de gelegenheid uit twee opties te kiezen. Soms moet je leren omgaan met het lot. Hierin is de keuze altijd vrij om te kiezen voor verbittering of honingzoet. Volg vandaag je waarheid en laat je leiden door sereniteit en liefde.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...