Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Salsafret

Evenwicht. Hou je scherpe tong een beetje binnen. Beetje geven en een beetje ontvangen en ondertussen waait er een windje. Al met al een "frisse" dag:-))

Lief

Hihihi, oei! dat klopte wel geloof ik. Ik weet niet waarom, maar er heerste een 'sfeertje' gisteren.

Dank Salsa :-*

Kaartjes voor de 22e.

De Ster met begeleidingskaart Zwaarden 7.

Veranderingen ten goede, talenten. Oppassen dat andere niet met mijn ideeen ervan doorgaan.

symbolon:

TERUGTREKKEN

De betekenis van retraite vandaag, is het juiste voor de situatie waarin je jezelf momenteel begeeft. Je doet er verstandig aan je te ontspannen en je terug te trekken van de buitenwereld. Het enige wat je maar hoeft te doen vandaag, is simpelweg helemaal niets! Want je verblijft op dit moment in Niemandsland.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Mooi zicht op de toekomst, wel je ideeen en plannen veilig stellen soms gaat een ander er mee vandoor....

Sweetie

Hallo Lief
De Ster met begeleidingskaart Zwaarden 7.

De sterre ... geeft licht brengt nieuws over de geboortes des levens , iets sluws aanpakken en je problems aanpakken

Suus

Lief

Dank Suus, ik kan beide plaatsen.

Er wordt vast iets nieuws in mijn leven geboren. Dat past nu in ales.
Iets sluws aanpakken, betekent kaken op elkaar en eigen plannen uitvoeren zonder aan andere te vertellen.

Raar hoe een groep die zo close was vorig jaar nu zoveel concurrentiestrijd oplevert. Gewoon niet gezellig meer tijdens de studiedagen.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 23e.

Munten 8 met begeleidingskaart staven 8.

Mijn talenten ontwikkelen om ze daarna aan de 'buitenwereld' te tonen. Deze ontwikkeling gaat in een rap tempo.

Ik ben benieuwd wat de 2 x 8 inhoudt.

symbolon:

DE VALSE HALO

Je bent in een pijnlijk en moeizaam leerproces belandt. Dit is niet makkelijk! Ga vandaag aan de slag de gevoelskwesties die hier aan verbonden zijn te leren doorgronden. Kies voor onpartijdigheid. Wat een zalf op je prachtige ziel leek te zijn, openbaart zich vandaag en laat het werkelijke gezicht van vergif zien!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief

Munten 8 met begeleidingskaart staven 8.
Je gaat ervoor maar je trekt je niets aan van anderen , je doet jou ding ... je weet wat er in de lucht hangt ... energie en die zal jij gaan opvangen en gebruiken

Suus

Vlinder

2 maal een 8 Lief pentakels en staven,
je werkt hard, en er zal iets op je pad komen, klein of groot geen idee, maar er is iets op handen, waarvoor jij gewerkt hebt.. fijn

Vlinder

Lief

Hoi Suus en Vlinder.

Dank voor het duiden.

Er zit inderdaad iets in de lucht. Er gaat iets op mijn pad komen. Ik voel het maar kan er nog niet de vinger op leggen.
En zeker doe ik mijn eigen ding. Alleen dan kan ik de mooiste foto's maken.

Liefs en groetjes, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Als je u vinger erop legt meiske gaat da niet lukken hoor  ;D !

Suus

Lief

Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

kaartjes voor de 24e.

Hogepriesteres met begeleidingskaart munten 5.

Intuitie;het zeker weten, veranderingen. Vandaag even moeilijk zitten. Terug naar de basis ligt het antwoord.

symbolon:

VERANTWOORDELIJKHEID VOOR DE SCHEPPING

Er staat je vandaag een vreugdevolle opdracht te wachten. Je wordt namelijk opgeroepen je te wenden tot de natuur. Je inzet voor anderen, de wereld en de natuur is vooruit gegaan! Vandaag wordt je opgeroepen dit verder te ontplooien. Verbind je nog meer met dieren, planeten en zwakkere mensen die je bescherming nodig hebben.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Ik ben er even vroeg bij ;D

Kaartjes voor de 25e.

Bekers 8 met begeleidingskaart Ridder van Munten. Floeper Bekers 2.

Onbekende gebieden ontdekken, een nieuwe weg inslaan. Praktische kennis en vaardigheden benutten.

floeper: in evenwicht en vol liefde zal ik beter in staat zijn deze weg te bewandelen.

symbolon:

DE ONWETENDE DWAAS

Er komt vandaag een opdracht op je pad waar je aardig wat moed voor nodig hebt. Laat strijd en competentie met jezelf of eventueel betrokken anderen achterwege. Werk vandaag aan vertrouwen vanuit overgave, zodat nieuwe energie en verfrissende input kunnen stromen. Leer meer te vertrouwen op je innerlijke stem en intuïtie.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Salsafret

Allereerst je floeper: ik zie een liefdevol gebaar van twee mensen naar elkaar. Iets wat bij allebei recht uit het hart komt.

Dan bekers 5 en munten ridder. Je slaat een weg in. Niet de meest voor de hand liggende maar je doet het vastberaden en met focus.

Sweetie

Amai kunnen jullie niet slapen of moeten jullie nog naar bedje gaan ???

Bekers 8 met begeleidingskaart Ridder van Munten. Floeper Bekers 2
Wat niet werkt moet je bekijken en loslaten om er opnieuw leven in te brengen neem de tijd om even stil te staan .

Floep kaart sluiten van een contract !

Suus