Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Dank Suus,

Yep, zat energie! Qua dromen valt het mee. Tijd om weer eens om een droom te vragen....

Kaartjes voor de 19e.

Koningin van Munten met begeleidingskaart de Duivel.

Hmm, ik kan hier niks van maken.

Symbolon:


DE VRAAG VAN DE HEILIGE GRAAL

Je belandt vandaag in een prachtige uitdaging. Turbulente en nieuwe ontwikkelingen passeren de revue. Sla vandaag je vleugels uit naar je eigen licht, om vervolgens een nieuwe innerlijke reis te maken. Je bent er klaar voor om je grenzen te verleggen. Stap op de mogelijkheden van vrijheid en bewegingsruimte in! Je beschikt over moed in overvloed.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de munten koningin werkt hard en is gesteld op stabiliteit en ook comfore,
anders als de koning koestert zijn de pentakel die zij op haar schoot houdt....
zij weet dat dit door hard werken is verkregen, maar er schuilt een addertje in het gras, en dat addertje wijst naar haar eigenwaarde...
je weet niet of je je droom ook kunt waarmaken, je twijfelt te gauw en dat heeft ook met je eigenwaarde te maken, je bent afhankelijk van complimentjes en schouderklopjes om te mogen//kunnen doorzetten

Sweetie

Hoi Lieveke ,

Koningin van Munten met begeleidingskaart de Duivel
koningin houdt van het goede , ze neemt ook haar verantwoordelijkheden maar de duivel toont dat ze zich niet helemaal afgekoppeld is , breek uit Lief breek met je oude gewoontes , breek je ketting door

Suus

Lief

Dank Suus en Marianne,

Eigenlijk weet ik wel wat ik kan, maar wordt in twijfel gebracht omdat ik van docenten geen duidelijke feedback krijg. Ook zijn ze niet eenduidig waardoor er ook nog frustratie ontstaat. Twifel slaat dan nog meer toe.....

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 20e.

Munten 7 met begeleidingskaart zwaarden 10.

Ik moet geduld hebben om te kunnen oogsten wat ik gezaaid heb. Het lijkt lang te duren en zie het zwart in. Bijna niet door dat de lucht aan het opklaren is....

Symbolon:

TERUGTREKKEN

De betekenis van retraite vandaag, is het juiste voor de situatie waarin je jezelf momenteel begeeft. Je doet er verstandig aan je te ontspannen en je terug te trekken van de buitenwereld. Het enige wat je maar hoeft te doen vandaag, is simpelweg helemaal niets! Want je verblijft op dit moment in Niemandsland.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief

Munten 7 met begeleidingskaart zwaarden 10.

Niet uitstellen , volg je gevoel , het succes is er .. het zit in jou , alleen moet het tij keren , de zwaarden zeggen jou dat het een dieptepunt is waar je nu doorheen moet , het kan nooit dieper gaan dan de bodem Lief

Suus

Lief

Hoi Suus,

Het klopt. Ik weet dat het succes er is, maar ik zoek naar de 'opening' zeg maar. Het plan van aanpak. Het is als een gordijn op een toneel. Je weet dat het publiek erachter zit. Ze komen kijken naar jou en hebben waardering voor je werk. Ik ben alleen nog op zoek het midden van het gordijn te vinden om in de spotlights te treden, mijzelf te tonen en daarna het applaus in ontvangst te nemen.

Dieptepunt is ook niet zo erg. Je kunt alleen maar omhoog. Daarbij voelt het niet heel erg. Beetje innerlijke onrust. Heb zoveel in mijn koppie zitten om te creƫren, maar kan het niet allemaal kwijt. Teveel energie wat raast in het lijf.

Komt goed. Ik weet dat het eraan komt. Doorzoeken naar midden van het toneelgordijn.......

Dank Suus :-*

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Kunt ook op u buik gaan liggen en er zo onder kruipen Lief , Ze zien dan hoe creatief je bent !

suus

dameblanche

de munten 7...een succesvolproject, wat in je hoofd zit.
een nieuw project, ook een project wat vruchten kan afwerpen, maar je bent bang dat je je oude partoon niet af zal kunnen sluiten...
als er onzekerheden en twijfels bij je komen opborrelen, verval je vaker in je oude partonen.

Lief

Hoi Suus en Marianne,

Hihihi, ja Suus, das ook een idee. Scheelt een hoop tijd om naar de 'naad' van het gordijn te zoeken.

Marianne, ik denk dat de oude patronen niet zo snel meer kunnen toeslaan. Daarvoor ben ik teveel afgedreven van mijn 'oude ik'.
Dat ik 2 keer moet worden verteld dat iets echt goed is wat ik doe is wel waar, maar toch minder dan vroeger.

Dank meiden voor het duiden :-*

liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Salsafret

Zie je hoe de pentakels zeven zijn groeiende oogst bestudeert? hij zoekt een plekje voor de zevende munt. Focus op wat je al bereikt hebt want daar ligt je inspiratie en ook je doorbraak. Je zit gevangen in wat je wil bereiken maar nog niet bereikt hebt. Daarom pinnen die zwaarden je op de grond vast.

Lief

Hoi Salsa,

Dank je wel! Zo is het inderdaad. Ik ga me daar maar eens op focussen en ook tevreden mee zijn....

Kaartjes voor de 21e.

Ridder van Zwaarden met begeleidingskaart Munten 6.

Doelgericht aan het werk gaan. Proberen niet mijn doel voorbij te razen.  Munten 6 helpt daarbij. Rustig afwegen....

symbolon:

DE ZWARTE MIS

Vandaag wordt sterk je aandacht getrokken. Je wordt namelijk geroepen om aandacht te schenken aan je persoonlijke ontwikkeling! Je bent er klaar voor om een transformatieproces te doorstaan. Hou je vandaag bezig met iemand of een geestelijke stroming die je bewondert. Door je simpelweg je gevoel te volgen kom je de juiste personen tegen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief,
Ridder van Zwaarden met begeleidingskaart Munten 6.
Je sneert je erdoor heen en je wil het goed aanpakken , op een speelse manier en niet gejaagd door de wind

Suus

Vlinder

Je bent hulpvaardig en je gunt iedereen wat, en je gunt jezelf ook wat,
bewaar je tact vandaag.


Lief

Dank Suzy en Vlinder :-*

Niet gejaagd door de wind ;D

Goede, productieve dag gehad.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...