Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 14e.

Ridder van munten met begeleidingskaart Kelken 7.

Het resultaat afwachten waarvoor ik hard gewerkt heb. Teveel keuzes hebben waaruit te kiezen.

Symbolon:

HET GEBREK

Vandaag wordt er van je verwacht verantwoordelijkheid voor jezelf om je leven onder de loep te nemen. Dit is geen gemakkelijke, maar geen onmogelijke taak. Je wordt opgeroepen het contact en de verbinding met jezelf eens goed onder de loep te nemen. Relativeer vandaag wat je nodig hebt en/of welke personen je kunnen dienen.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Mooi mooi mooi lief
http://www.imagecreative.nl/index2.php

Prachtig , ge kent er iets van !!

Je kaartjes
Ridder van munten met begeleidingskaart Kelken 7.
je bent moedig en houdt van vooruitgang , nieuwe kennismakingen die je doen dromen

Suzy

Vlinder

Je weet wat je wilt lief, je bent in staat een keuze maken en de misleiding herkennen.

:-*

Lief

Hoi Suus en Vlinder. Dank voor het duiden :-*

@suus dank voor je compliment.

Heerlijk die vooruitgang. Ben benieuwd naar kennismakingen.

@vlinder ik weet zeker wat ik wil. Wat heerlijk om de misleiding te herkennen. Dat sterkt!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemiddag,

Nog even mijn kaartjes voor de 15e.

Het Rad van Fortuin met begeleidingskaart De Magier.

Een nieuw hoofdstuk. Verandering, verbetering.
Vaardigheid en kansen voor nieuwe ondernemingen.

Symbolon:


DE WRAAKGODINNEN

Je bent er klaar voor vandaag de werkelijkheid onder ogen te zien. Hier zal nog heel wat water bij de wijn gedaan moeten worden. Het zal geen gemakkelijke opdracht voor je zijn, maar wel een zinvolle. Je doet er goed aan vandaag je verantwoordelijkheid te nemen voor het erkennen van jouw aandeel in het geheel.

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

dameblanche

we kunnen het ook zo zien, we nemen de 1 ik ben, en om die vernieuwing te kunnen voelen en waarnemen heb je een  cyclus [9] doorlopen e n daardoor bent verder geevolueerd, de magier geeft het een en ander ook nog aan en dat heeft meer met je eigen zelfstandigheid te maken, dat maakt de je wereld op een manier open is gegaan....

een klein bvoorbeeldje van mezelf, ik weet nog dat ik geploeterd heb om mijn rijbewijs te halen ,maar tjonge jonge, wat voelde ik me grootst, ik had ineens redbull vleugels, ik kreeg een boost zelfvertrouwen en was niet meer afhankelijk van anderen, ik kon zelf kiezen waarheen ik wilde en ook nog eens op wel tijdstip ik dat nodig achtte...

Lief

Ha, zo is het precies Marianne. Dingen veranderen ten goede en ik ga dingen ondernemen wat ik normaal niet zou doen. Mijn horizon wordt breder en daardoor alles leuker :D

Dank voor de duiding :-*

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

De Duivel met begeleidingskaart Munten 4.

Obstakels die eenmaal weggenomen, positieve energie losmaken. Durven een risico te nemen.

symbolon:

HET GEBREK

Vandaag wordt er van je verwacht verantwoordelijkheid voor jezelf om je leven onder de loep te nemen. Dit is geen gemakkelijke, maar geen onmogelijke taak. Je wordt opgeroepen het contact en de verbinding met jezelf eens goed onder de loep te nemen. Relativeer vandaag wat je nodig hebt en/of welke personen je kunnen dienen.

groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief

De Duivel met begeleidingskaart Munten 4.

loskomen van bepaalde zaken , maak je vrij , niet halstarig aan iets plakken , dit is eeen dubbele houvast kaart

Suus

Lief

Goedemorgen,

Dank Suus, ik ga eens broeden op de kaart. Ik ben er over aan het denken mijn pedicure op een laag pitje te zetten. Zou het daar mee te maken hebben? Gewoon vol voor fotografie gaan...

Kaartjes voor de 17e.

Kelken 4 met begeleidingskaart Kelken 8.

Twijfels over het oude en een afweging van het nieuwe. Het is tijd om een nieuwe weg in te slaan.

symbolon:

KOPPIGHEID

Er is iets wat je onder ogen mag zien. Hier kan en mag je vandaag niet om heen. Er staat je dan ook niets anders te wachten, dan vandaag aan de slag te gaan met boosheid en woede die je misschien al jaren onderdrukt. Zoek de schuld niet bij de ander en blijf bij jezelf.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

in tijden van crisis is het moeilijk los laten van zekerheden, de duivel dwingt ons welliswaar de verleiding te weerstaan...maar ook de duivel zit alsnog geketend..kijk maar naar de kaart.

wanneer je je hebt gerealiseerd waar het probleem van loslaten en vastzitten aan ten grondslag ligt, en daarbij ook je verantwoordelijkheden op je kunt nemen, dan kun je je zelf bevrijden uit de boeien/ketenen van de duivel...

we gaan een stapje verder en zien hier de kelken 4, een situatie die je niet bevredigd, niet meer althans en je wilt besluiten de poort door te gaan...op zoek naar....
ja naar wat...

broed nog even goed door, wellicht komt een dezer dagen de oplossong in de kaarten lief!

Sweetie

Hoi Lief,

Kelken 4 met begeleidingskaart Kelken 8.
je maakt er het beste van gelijk wat erbij komt kijken , je ziet en vind de oplossingen als het wat tegenzit

Suus

Lief

Hoi Marianne en Suus,

@Marianne, ik broed nog even verder...

Wat mij onvrede brengt is mijn pedicurepraktijk. Klandizie loopt terug vanwege de crisis. Daarnaast moet ik zoveel geld investeren om mijn licensie te behouden om diabetespatienten te behandelen dat het niet leuk meer is. Dan nog alle belastingen en verplichte lidmaatschappen waar je je gek aan betaald en die niks voor je doen. Niet echt leuk meer dus....

@Suus ik zoek zeker naar oplossingen en mogelijkheden.

Zien wat de kaartjes morgen weer brengen.

Dank :-*

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 18e.

Koningin van Kelken met begeleidingskaart munten 7.

Kracht en vastberadenheid. Iets waar ik keihard voor moet werken om het een succes te laten worden, maar ik ga ervoor.

symbolon:

DE PARTNER

Je belandt vandaag in een zinvol leerproces. Via de ander wordt je uitgenodigd jezelf nog beter te begrijpen! Dit houdt wel in dat je vandaag uit je luie stoel mag komen om in openheid te stappen. Sta dus op en vindt de schoonheid in jezelf terug, zonder dat je de ander hier voor nodig hebt.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief,

Koningin van Kelken met begeleidingskaart munten 7.

je bruist van energie en je bent volop naar je dromen aan het luisteren

Suus