Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

dameblanche

probeer voor jezelf je emoties in balans te brengen, je kunt nogal iets te fel reageren op een conflikt binnens kamers

Lief

ha, zeker heftig gereageerd, alleen niet thuis maar op de sportvereniging. Ik kan heel slecht tegen mensen die liegen en je dan ook nog eens uitschelden. Pffff, ben er nog boos over.

Dank Marianne, spijkertje op zijn koppie.

Groetjes Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 7 januari.

Ik ben op de goede weg. De goede richting gekozen. Kwestie van afwachten nu.
Er is iets bereikt, dat reden tot vieren geeft. Het is echter niet het eindpunt, het houdt een groei in.

symbolon:

DE IJSKONINGIN

Vandaag wordt je geacht je volwassenheid op te pakken en verantwoordelijkheid te nemen voor jezelf! In je is er verstarring, waardoor je gevoel niet kan stromen! Ook in jou is er een innerlijk, kwetsbaar kind. Deze is mistroostig en bang om in deze wereld te ontwaken! Betreed vandaag je kasteel van gevoeligheid en zachtheid.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

 Hallo Lief

Zo met u kaartjes bezig zijn dat ge ze niet eens hier hebt gelegd !
:D
Suus

Lief

Tjee, ja dat is echt dom ;D ;D

Kaartjes voor 7 zijn dus Munten 7 met begeleidingskaart Kelken 3.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Salsafret

Langzame groei maar zeker groei. Vergeet niet om elke blijk van groei, hoe klein of langzaam ook, uitbundig te vieren:-))))

Lief

Dank Salsa,

Ga zeker ieder beetje groei vieren ;D vele beetjes maken een mooie grote groei toch?

Groetjes, Lief :)  :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Ik ben er eens bijtijds bij ;D

Kaartjes voor 8 januari.

Munten 7 met begeleidingskaart De Hogepriester.

Tijd van rijpen, geduld. Een periode van leergierigheid.

Symbolon:

DE SPIRITUELE TUIN

Je bent beland in een spannende situatie en je doet er vandaag goed aan je bewust te zijn, dat als je dit goed aanpakt, je droom werkelijkheid wordt. Je staat op het punt iets te ondernemen uit je veilig opgebouwde omgeving. Besef vandaag dat je voldoende basis hebt opgebouwd een stap verder te gaan.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Salsafret

Pjieuw meid, moet je je creatieve brein niet ten ruste leggen;-))) Slaap lekker. Morgen ga ik naar je kaartjes kijken.

Sweetie

Hoi Lieveke

Munten 7 met begeleidingskaart De Hogepriester.

trots , dat is hier wel gepast , je hebt het bereikt , nu nog goed luisteren naar de hogepriester en de insparitie zal gaan vloeien .

Suus

Lief

Ohh, mooi kaartje dus.

Dank voor het duiden :-*

Ik ben een en al oor wat de Hogepriester betreft ;D

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Salsafret

Geduld, geduld, geduld, gaaaaaaap, geduuuld..........er is zoveel groei in jou aanwezig. Maar je moet nog eventjes rustig op je zetel wachten. Het komt er uit!

Lief

Dank Salsa,

Niet mijn sterkste punt, geduld. En van dat op die zetel zitten krijg ik maar zitvlees. Maar ja, zal toch moeten afwachten.

groetjes, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 9e januari.

Zwaarden 5 met begeleidingskaart Staven 9.

Conflicten, strijd om gelijk. Alert zijn, weerstand.

Ik kan dit zeer goed plaatsen. Akkefietje op de sportvereniging waar niemand zich zogenaamd mee bemoeid, maar ondertussen een geklets van jewelste, zelfs door mensen die er helemaal niet bij waren. Wat jammer dat mensen erin groeien ruzie te maken en dingen op te blazen ten koste van een sportteam. Hoe bedoel je fairplay...

symbolon:

DE GOUDEN KOOI

Het wordt tijd vandaag dat je eigenheid straalt. Dit ontstaat door een diep verlangen naar rust en vrede in jezelf en in je leven. Je bent er klaar voor en je bent al op de helft. Vandaag is het je taak uit te vinden wat, of wie je in de je greep houdt aan onzichtbare draden van uiterlijke perfectie!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief ,

Zwaarden 5 met begeleidingskaart Staven 9.
je voelt je machteloos , je energie stroomt niet helemaal , maar je werkt eraan , je komt voor DE uitdaging te staan

Suus