Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Goedemorgen :)

Gelukkig Nieuwjaar allemaal :-*

Kaartjes voor 1 januari.

Munten 7 met begeleidingskaart Staven 7.

Tijd van rijpen, geduldig afwachten totdat ik de vruchten kan plukken. Bang zijn voor tegenstand. Niet opgeven want ik ben op de goede weg.


Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Ik vraag mij af wat de 2 zevens eigenlijk betekenen. Heb even gezocht maar kan niet echt iets vinden over zevens...

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

2 zevens..

7 is het getal van de wijsheid, filosofie, spiritualiteit en psychische vaardigheden.
bij het verschijnen 2 zevens vertelt dat je uniek bent in je zijn.

de muntne 7 laten een project zien waar je hart voor zult moeten knokken om het een succes te laten worden ,je wilt dan ook niks liever, dan je er ook 100% voor te kunnen gaan inzetten.

Lief

Dank Marianne, dan gaan we dat zeker doen. Inzet 200 %
Look for the answer inside your question...

Lief

goedemorgen,

Kaartjes voor 2 januari. Pfff, gezellige kaarten....

Zwaarden 10 met begeleidingskaart Zwaarden 9.

Voor mij het gevoel dat de dagen weer gaan lengen. Ik ben niet zo goed in de winter. Daarnaast vertwijfeling over reis. Wel gaan niet gaan....

symbolon:

HET VASTKLAMPEN

Je doet er vandaag goed aan aandacht aan je innerlijke persoon te besteden! Je bent namelijk op zoek naar ondersteuning en stabiliteit vanuit eigen emotionele basis. Je opdracht is stabiliteit en bestaanszekerheid vanuit jezelf op te bouwen, in plaats van zekerheden veilig te stellen door materialisme! Onderzoek vandaag voor jezelf op welke manier.


groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

heleen

goedemorgen lief

Deze kaarten noem ik nu de donkere dagen na kerstkaarten. :-\ De feestdagen zijn afgelopen, de glans van de winter is weg. Nu verder, en jij trekt wel erg sombere kaarten. Gewoon een dipdagje, voelt donker, maar het is niet donker Lief. zwaarden 10 is sowieso al een zwaar overdreven kaart, en de kruiskaart is toch al met 1 zwaard afgenomen. Kijk naar de kleuren op de kaart lief, ze komen zo overeen, meestal kijken we alleen naar het zwart en zien we de mooie kleuren niet meer.

Heleen.

Lief

Dank Heleen,

Ik zie het ook niet zo donker hoor. Zie meer hoe de zon steeds meer gaat schijnen en dat de dagen alweer heerlijk gaan lengen. Op naar het voorjaar!!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Salsafret

Zwaarden 10 en 9. Zo, als je iets doet doe je het goed Lief. 10 zwaarden in je rug:-))). De zwaarden 9 zegt mij dat de oorzaak van je dip buiten jezelf ligt. Je neemt een andermans probleem op je nek waardoor je zelf wordt neergeslagen. Maar, zie je die mooie gele kleur op de kaart? De zon is onderweg:-)))

Lief

Ik weet het Salsa,

Zon komt eraan. De Zon heb ik ook op mijn verjaardag getrokken als jaarkaart 9/11. Is dus nog 9 maanden in het vizier. Samen met mijn jaarkaart de Dood een mooie combi toch...

Dank :-*

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief
Zwaarden 10 met begeleidingskaart Zwaarden 9.

Zwaarden kaarten ,
Je gaat in een dieptepunt en zit in een strijd met jezelf , heb wat geduld het komt heus wel ..

Suus

Lief

Hoi Suus,

Ik snap het helemaal. Ik wil te graag. Moet beurt afwachten....

dank :-*

Lief
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Dank je lief.
Susy zegt het al;
Die zwaarden 10 en 9, afstand en een strijd in jezelf.
geduld en afwachten Lief,

Lief

Goedemorgen,

Dank Vlinder, we gaan maar geduld hebben dan....

kaartjes voor 3 januari.

De Duivel met begeleidingskaar Munten 3.

Teveel met mezelf bezig? Met ja maars en angsten(beren op de weg) Wanneer ik dit los zou laten is er plaats om mijn talenten te ontplooien.

symbolon:

HET SYMBOLON

Voor je ligt vandaag een geopende weg. Een pad waaraan je niet voorbij mag gaan. Je bent beland in een prachtige, nieuwe ontwikkeling op relationeel gebied. Een ontwikkelingsweg die, als je deze goed oppakt, vandaag vele nieuwe mogelijkheden voor je opent. Twijfel niet, maar luister naar de stem van je hart.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de duivel zegt me dat je je geketend voelt, geketend aan wat, je eigen angsten, je eigen doemdenken, je vraagt je te veel af of je wel in staat bent je talenten op de goede manier te kunnen gaan ontplooien, je twijfelt aan je vermogen om ook pijnlijke emoties te verwerken...
maar op een gegeven moment zul je daar toch van los moeten gaan komen, wil je groei kunnen bereiken!

Sweetie

Hoi Lief
De Duivel met begeleidingskaar Munten 3.

Je voelt je gevangen , laat los alles wat met angst te maken heeft , voel je vrij en werk eraan

Suus