Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 24 december.

Kelken 3 met begeleidingskaart Zwaarden 7.

Onvoorwaardelijk houden van. Inzien wat ik heb en daar blij mee zijn. Niet een makkelijke weg, maar wel de weg die ik wil gaan.

Symbolon:

DE SCHANDPAAL

Vandaag komt de schandpaal op je pad. Je doet er goed aan de realiteit onder ogen te zien. Werk hier aan mee, zet eventuele trots aan de kant en neem het initiatief. Als je zelf een gedupeerde bent van een gemene roddel, kan je er op rekenen vandaag dat de aap uit de mouw komt.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 25 december.

Zwaarden 6 met begeleidingskaart kelken 9.

Een einde aan een moeilijke tijd. Ik ga de goede kant op.

Er komt voorspoed en wensen komen uit. Zien wat ik heb en dat zeer waarderen.

SYMBOLON:

Je bent in een pijnlijk en moeizaam leerproces belandt. Dit is niet makkelijk! Ga vandaag aan de slag de gevoelskwesties die hier aan verbonden zijn te leren doorgronden. Kies voor onpartijdigheid. Wat een zalf op je prachtige ziel leek te zijn, openbaart zich vandaag en laat het werkelijke gezicht van vergif zien!

Fijne Kerstdag allemaal!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 26 december.

De hogepriesteres met begeleidingskaart kelken 5.

Naar mijn innerlijke stem luisteren. Mijn emoties een plek geven zodat ik me beter kan gaan voelen.

Symbolon:

Er staat je vandaag de opdracht te wachten werkelijk te vertrouwen wat je te bieden hebt op het gebied van kennis en levenservaringen. Dit zal je persoonlijke groei en vertrouwen in jezelf zeker ten goede komen! Vanaf vandaag ben je leerling af en er klaar voor je stappen richting het onderwijzen van anderen te volgen.

Fijne kerstdag!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

goedemorgen,

kaartjes voor 27 december.

staven 8 met begeleidingskaart de zon.

symbolon:

DE KRUISRIDDER

Het wordt hoog tijd dat je voor je mening gaat staan. Je boosheid en onmacht tarten je al een tijdje. Gevoelens van frustratie en boosheid zijn niet langer te handhaven! Ga vandaag voor je eigen mening staan. Ga staan voor eigen overtuiging vandaag en richt je zwaard vanaf nu naar je hogere doel.

groetjes, LIef :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,

Er hangt iets in de lucht meid en is nog positief ook !! geniet ervan !

Suus

kreeft

staven 8
er is beweging, maar kan impulsief zijn,
opwinding,
de zon is positief

:-*

Lief

Dank Suus en Kreeft :-* :-*,

Dat impulsief kan aan mij liggen. Ongeduldig typje af en toe ;D mijzelf dus maar beheersen.....

Zonnetje is positief, daar houd ik me dan maar aan vast, sterker nog. Ik ga er vanuit :D

We zijn weer thuis. Vanaf morgen weer tijd om naar andermans kaarten te kijken.

Fijne avond!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

staven 8 geeft HOOP OP VERANDERINGEN AAN.
staven 8 is een positieve kaart.

Lief

Dank Marianne,

Ik hoop zeker op veranderingen. Ik weet dat het beter kan worden dan ooit voor het hele gezin....

Liefs, Lief  :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 28e.

De Toren met begeleidingskaart Koning van Zwaarden.

Zeer plotselinge veranderingen. Beslissingen nemen en zorgen dat ik mezelf kan zijn.

symbolon:

DE VAL
Je bent er klaar voor om vandaag je troon vaarwel te zeggen. Het is goed te beseffen dat je het toneelspel niet meer nodig hebt om je staande te houden! Vandaag wordt je uitgenodigd om jezelf te creëren tot een krachtiger mens. Durf de vrijheid in jezelf op te zoeken en zoek de Nar.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Hoi Lief... hoe is het nu,

Onrust en inzichten...maar ook duidelijkheid ? er is beweging...

Liefs

kreeft


Lief

Hoi Vlinder,

Zeker onrust, hmm inzichten enigszins misschien. Steeds meer duidelijkheid en daardoor beweging.
Kwestie van afronden is het eerste gevoel wat in mij opkomt.

Dank Kreeftje, jij ook!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor zondag 28 december.

Kelken 9 met begeleidingskaart munten 6.

Mijzelf bewust worden van al het moois dat ik heb in mijn leven. Communiceren en leren van elkaars wijsheden.

DE RATTENVANGER

Vandaag stap je in een waardevolle, persoonlijke ontwikkeling. Je doet er goed aan hier geconcentreerd mee verder te gaan. Je ontdekt namelijk steeds beter dat het leven, met alles wat bij het leven hoort, soms ook loze beloften heeft. Je doet er goed aan te vertrouwen op je krachten en inzichten vanuit jezelf.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 30 december.

Staven 4 met begeleidingskaart Zwaarden 10.

Een gevoel van thuiskomen. Bereikt hebben wat ik wilde. Dat wil nog niet zeggen dat ik er ben. Nu is het tijd mijn rug te rechten en glimlachend door het leven te gaan. Die voeten heb ik nu wel gezien....

Rune inguz:

Inguz was een vruchtbaarheidsgod, de rune staat daarom ook voor vruchtbaarheid en creativiteit. Je hebt je helemaal gegeven en dat heeft succes gehad. Deze veelbelovende rune staat voor een keerpunt in je leven. Je hebt je doel bereikt en de uitvoering van je project loopt ten einde. De resultaten zijn positief. Het kan zijn dat je een geliefde ontmoet waarbij je een diep gevoel van verbondenheid ervaart.

Sleutelwoorden: de voltooiing, een nieuw begin, vruchtbaarheid

Astrologische overeenkomst: Venus in conjunctie met de Maan

SYMBOLON:

DE BRUILOFT
Jij en de ander zijn van essentieel belang vandaag. Een maatje naast je, waarmee je lief en leed kunt delen en een alles in één pakket biedt om je hart te verbinden. Maak vandaag plannen. Er worden je vandaag geluk en hoogtepunten beloofd in de liefde. Concentreer je op de relatie en contact met jezelf.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...