Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

dameblanche

staven 6 geeft aan dat je vooruit wilt, stilstand is achteruitgang, de kelken koningin is iemand die je op intuitief gebied helpt.

Lief

Dank Marianne  :-*

Mijn weg vervolgen, want stilstand wil ik niet. Verder maar goed op mijn gevoel vertrouwen.

Liefs, Lief  :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 4 december.

Waarom een last dragen(mij druk maken) om iets wat totaal onbelangrijk is! De Staven neergooien en in alle rust nadenken waar het nu helemaal over gaat. Een les is om gewoon mijn mond te houden over onbenullige dingen.

symbolon:

DE DEPRESSIE

Op dit moment wordt je niet gespaard door het leven en vandaag wordt het hoog tijd dat je jezelf weer gaat herinneren! Vanaf nu ben je er klaar voor een zinvolle en grote uitdaging in je leven aan te gaan. Vervolg vanaf vandaag je levensweg, zodat je als een rozenknop weer kan openbloeien!

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Onbenulligheden je dag laten verpesten zou echt zonde zijn Lief...
een beetje bezinnen en weer tot jezelf komen.
:-*

Lief

Psies, die dag heb ik gisteren gehad. Onbenullig gewoon. Sop in de kool niet waard....

Inderdaad bezinnen vandaag.

Dank lieve Vlinder   :-* :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

let er wel op hoe je de staven neergooit, laat je hen vallen, dan blijf je met de lasten steeds zitten, je strompelt er steeds weer overheen bij het voorwaarts gaan, gooi je de staven over je schouders naar achteren, dan zul je die lasten niet meer ervaren op je nieuwe pad!

Lief

Ohh Marianne,

Dat is een goeie! Ik ga straks visualiseren hoe ik de staven met een enorme boog over mijn schouder gooi.

Dank voor deze wijze raad :-*

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 5 december.

Munten 4 met begeleidingskaart munten 2.

Durven de stappen te zetten om eens in financiële zekerheid te geraken. Ik weet dat ik het kan, maar het zelfvertrouwen ontbreekt mij vaak.
Balans brengen in de financiën.

symbolon:

DE PHOENIX
Op dit moment vinden er veel veranderingen in je leven plaats! Niets in je leven zal hetzelfde blijven. Dit zijn vruchtbare en noodzakelijke veranderingen, waar je vandaag niet alleen voor staat. Geef jezelf vandaag de mogelijkheid je oude situatie helemaal te laten vallen. Besef dat je los moet laten en zelfs misschien eerst moet vallen.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 6 december.

Koningin van Staven met begeleidingskaart Kelken 3.

Niet teveel worden gebruiken. De meeste mensen kunnen nu eenmaal niet tegen een eerlijk en krachtig persoon. Mijn lasten afgooien, energie weer laten stromen en mijn projecten weer oppakken.
Onvoorwaardelijk lief hebben, mijn feestje vieren wat ik heb het verdient!

symbolon:

DE TWEE KONINGSKINDEREN
Vandaag worden je ogen wat betreft een liefdesaffaire bijna geopend. Leef je in een illusie? Er wordt je een wortel voorgehouden, of je houdt jezelf weg van de werkelijkheid, je verlangen naar liefde. Stap vandaag in de realiteit! Het wordt tijd dat je ontwaakt. Verwacht niet dat een ander zorg draagt voor je geluk.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

heel mooie kaarten, je wordt bewonderd door je omgeving.

Lief

Ohhhh, dat zou eens fijn zijn!!

Klinkt voor mij als erkend en gewaardeerd worden...

Fijne avond!

Dank Marianne :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemiddag,

Nog even mijn kaartjes. Druk geweest voor pakjesavond, dus nog geen tijd gehad.

Voor de 7e.

Het Oordeel met begeleidingskaart Zwaarden 5.

Een 2e kans. Loslaten en verdergaan.
Een periode van stress en verkeerd begrepen worden afsluiten op een positieve manier.

symbolon:

DE NAR
Of je nu wilt of niet, vandaag wordt je uitgedaagd om je grenzen te verleggen. Nu is er geen weg meer terug. Mocht je nog enigszins terughoudend zijn, wordt je abrupt voor een onverwachte situatie gezet. Vandaag is er niets meer wat je tegenhoudt, dan slechts gedachten op angst gebaseerd. Sluit vriendschap met jezelf!

fijne avond!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje ,

Het Oordeel met begeleidingskaart Zwaarden 5.
Zet je trots aan de kant meid , bekijk je angst , sta angst toe maar blijf er niet aan vast kleven zo kan je een nieuwe fase in  u leven creeeren alleen de zwaarden houden het nog tegen

Suus

Lief

Dank Suus :-*,

Ik denk dat angst aardig overboord is. Iedere dag een beetje meer.....

Kaartjes voor 8 december.

kelken 8 met begeleidingskaart Staven 2.

Alles los hebben gelaten om tot nieuwe inzichten te komen en daadwerkelijk een nieuwe weg te kunnen bewandelen. Dit is gepaard gegaan met veel emoties en verdriet.
Staven 2, de kaart van kracht, weten waar ik naartoe wil al is de weg soms niet makkelijk. Mijn kansen grijpen en ervoor gaan.

symbolon:

DE TWEE GEZICHTEN VAN EVA
Vandaag speelt een interessant dilemma een grote rol. Dit daagt je uit om twee strijdige en schijnbaar niet te verenigingen kanten in jezelf tot de juiste balans te brengen. Zeer waarschijnlijk heeft dit te maken met een belangrijke keuze! Soms biedt een nuchtere benadering de juiste ingangen. Kies voor deze benadering vandaag.

fijne zondag!

groetjes, Lief :)

Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 9 december.

De Keizer met begeleidingskaart Kelken 2.

Op mijn eigen kracht vertrouwen. Plannen, doen checken en ervoor gaan! Onvoorwaardelijk liefhebben. Kunnen geven zonder te ontvangen...

symbolon:

DE ONWETENDE DWAAS
Er komt vandaag een opdracht op je pad waar je aardig wat moed voor nodig hebt. Laat strijd en competentie met jezelf of eventueel betrokken anderen achterwege. Werk vandaag aan vertrouwen vanuit overgave, zodat nieuwe energie en verfrissende input kunnen stromen. Leer meer te vertrouwen op je innerlijke stem en intuïtie.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...