Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Dank Marianne,

Misschien is in een keer te radicaal. Een groot gedeelte loslaten zou al heel mooi zijn!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

De Hogepriesteres met begeleidingskaart De Duivel.

Luisteren naar mijn intuitie. De ketenen losgooien om een stap voorwaarts te maken.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

Ha die lief.

Ik heb vannacht of aan je gedacht of over je gedroomd. I don't know. Ik heb ooit een kaart geduid dat ik je kwam redden uit de kerkers van de duivel. En vannacht was ik daar weer.

Citaat van: heleen op juli 04, 2013, 12:14:19 PM
na de mooie kaarten van de hoge priesteres en de magier, vandaag de duivel en bekers 2. Vandaag even in het onderaardse domein waar de duivel zich schuil houdt. Samen met een gehoornde Adam en Eva vast aan de schatkist waar de duivel zijn vogelachtige poten aan heeft vastgeklemd. Maar tevens zwaait hij frivool naar me. He Heleen jij hier ook weer. Ja duivel, lief heeft je vandaag uit haar stok getoverd.

En weer zijn en de hoge priesteres en de duivel samen aan het werk Lief. Je angsten en je intuïtie.  Nu zegt je intuïtie niet dat je bang moet zijn, je intuïtie zegt wat anders....luister maar.

Heleen

Lief

Ja, zegt loslaten.....zoooo moelijk vind ik dat.....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

heleen

luister goed lieve lief. ;D

liefs
Heleen.

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 14 november.

De Gehangene met begeleidingskaart Koning van Zwaarden.

Met mijn handen op mijn rug de wereld aanschouwen en kijken wat deze mij qua lessen te bieden heeft. Mijn levensstijl veranderen en mijn visie laten gelden.

symbolon:

HET NOODLOT

Je begeeft jezelf in ondergrondse tunnels op het gebied van partnerschap. Houdt in ogenschouw dat deze zware situatie je de mooiste geslepen diamanten gaat opleveren. Maak vandaag opnieuw contact met de lieftallige krachten van je hart. Dit is ondragelijk voor donkere krachten. Onderzoek vandaag welk plaatje je aan deze relatie verbindt!

fijne dag allemaal!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Lief,

Kijken naar je eigen leven andere inzichten krijgen en deze graag je "eigen" maken.

Fijne dag lief :D

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 15 november.

Schildknaap van Pentakels met begeleidingskaart Koningin van Kelken.

Duidelijk naar voren brengen welk aandeel ik in het geheel heb. Niet instinctief maar intuitief reageren.
Durven los te laten? Koningin van Kelken vind ik een lastige kaart....

symbolon:

DE MARIONET

Het wordt tijd vandaag dat je eigenheid straalt. Dit ontstaat door een diep verlangen naar rust en vrede in jezelf en in je leven. Je bent er klaar voor en je bent al op de helft. Vandaag is het je taak uit te vinden wat, of wie je in de je greep houdt aan onzichtbare draden van uiterlijke perfectie!

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

dat vasthouden is eigenlijk een probleem voor je, je wilt hier graag verandering in gaan zien, je kunt het echter niet zelf voor elkaar boksen, wellicht met hulp van......

lfs marianne

Lief

Dank Marianne,

Loslaten gaat steeds een stukje beter met hulp van hele lieve mensen om mij heen die veel met mij praten.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

En volhouden meid , ik geloof heel sterk dat het goed komt .. werk aan jullie zelf .. laat iets losser om beter te verkrijgen ( zoals ook Mary anne aangeeft )

Dikke knuffel en heel dikke zoen  :-*

Suus

Lief

Dank Suus,

Ik heb de aanloop genomen en de hobbel overgevlogen. Het loslaten gaat steeds een stukje beter. Wanneer ik even moeilijk zit heb ik mijn reddende engel ;) die mij er weer even op wijst. En dan nog een prachtige Engelenkaart gekregen van Kreeftje die de spijker op de kop sloeg en natuurlijk de wijze raad van Marianne....Dank hiervoor lieve dames :-* :-*

Komt goed!

liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 16 november.

De Dwaas met begeleidingskaart Staven 5.

Tijd om dingen af te sluiten en opnieuw te beginnen. Het verleden is geweest en de toekomst ligt nog open.
Het zit in mij en niet in de ander. Stoppen met vechten. Wat ik dan zaai zal ik oogsten....

symbolon:

DE ZIEKE KONING

Er wordt veel uithoudingsvermogen van je verwacht. Je levensmotto vandaag is vooral een lange adem te hebben en simpel gezegd door gaan! Je beschikt over een groot uithoudingsvermogen. Laat je onzekerheid vallen, te denken dat je het niet aan kunt. Draai vandaag op doorzettingsvermogen met een trots gezicht en rechte schouders.

fijne zaterdag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

e dwaas geeft aan om enig risico te willen gaan nemen, echter stuit je op innerlijke obstakels

Lief

Dank Marianne :-*

Toch ga ik het risico nemen en negeer de innerlijke obstakels. Zij brengen mij geen klap verder. Risico bewerkstelligd mijn bevrijding....

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...